JBquote:
Het is wel Blue Monday vandaag he..quote:
Het weer helpt hier in ieder geval nietquote:Op maandag 18 januari 2010 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie,Het is helemaal geen deprimerende dag. alhoewel.
![]()
Het niet denken aan iemand ook wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het weer helpt hier in ieder geval niet
bengelquote:Op maandag 18 januari 2010 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie,Het is helemaal geen deprimerende dag. alhoewel.
![]()
Mja, dat maakt vandaag niet erger of minder erg dan andere dagenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het niet denken aan iemand ook wel.
Goldi.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bengel![]()
het is een hele goede dag
er wel aan denken (of over dromen) helpt ook niet hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het niet denken aan iemand ook wel.
Ik wil alleen dat een paar mensen op een bepaalde dag wel even aan mij denken, is dat al teveel gevraagd?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er wel aan denken (of over dromen) helpt ook niet hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil alleen dat een paar mensen op een bepaalde dag wel even aan mij denken, is dat al teveel gevraagd?
Dromen mag altijd.Dromen zijn leuk.
ik heb vrijquote:Op maandag 18 januari 2010 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goldi.
En waarom is het voor jou een goede dag?
Waarover ging je droom.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vrij![]()
en vanmiddag uit eten met de schoon ouwelui op hun kosten
geen idee meer waar het precies over ging, weet alleen dat ex-lief het leidend voorwerp was en dat ik met een ongelofelijk klote-gevoel wakker werd. En het is me nog niet gelukt dat van me af te zetten.quote:
is nog voor mijn verjaardagquote:Op maandag 18 januari 2010 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is de gelegenheid dat zij betalen.
Dat is minder.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef JoeBravo het volgende:
geen idee meer waar het precies over ging, weet alleen dat ex-lief het leidend voorwerp was en dat ik met een ongelofelijk klote-gevoel wakker werd. En het is me nog niet gelukt dat van me af te zetten.![]()
![]()
Dat is toch alweer een paar weken terug?quote:
was vorig jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is minder.Aan iets denken wat je veel plezier geeft lukt ook niet?
[..]
Dat is toch alweer een paar weken terug?![]()
Mijn ouders zijn gisteren geweest.
gezelligquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe was het etentje.
Bengelquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zonder krantje is ook goed.Goedemorgen.
Boterhammetje.
JBquote:
Huhquote:
Fles is leeg?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
met mij goed
met fles wat minder![]()
Fles is vet stuk. Vet lang al ook wel eigenlijk.quote:
Vet stukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |