nee tuurlijk niet, weet niet eens wat het isquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, weet niet eens wat het is![]()
iets met carnaval, verder kom ik niet
Ja inderdaad!quote:
Informeer eens rond. Er zwerft een MP3-cd met bijna alle liedjes vanaf de jaren 60 (maar ook oudere nummers) door de stad. ik heb de nummers wel op mijn laptop, maar heb geen brander.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:57 schreef FFFFF het volgende:
Weet iemand waar ik alle (oude) bekende venloose carnavalsliedjes kan vinden/bemachtigen, heb al overal gezocht maar het loopt steeds dood. Dr moet toch iets zijn waar je er wel aan kan komen?
Nee, het is een MP3-cd. Een aantal jaar geleden heeft iemand zich de moeite genomen om alle liedjes van LP's Cassettes en CD's te halen en in MP3 om te zetten. Die CD zwerft al jaren (in meerdere varianten) door de stad.quote:
Off the Recordquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, het is een MP3-cd. Een aantal jaar geleden heeft iemand zich de moeite genomen om alle liedjes van LP's Cassettes en CD's te halen en in MP3 om te zetten. Die CD zwerft al jaren (in meerdere varianten) door de stad.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Off the Record
Maar verkopen jullie ook de Jocuscd bij GameMania![]()
Echt stom dat we nooit aan alternatieven hebben gedacht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:27 schreef fratsman het volgende:
[..]Het voelt wel een beetje raar om die vraag niet tientallen keren per dag te krijgen!
Dus wel die shit, maar geen subsidie voor de ijsbaan? jaja....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:19 schreef Ruder het volgende:
Wie heeft die aparte tuinbouwkassen op het Nolensplein al gezien?
Is weer een initiatief van artyfarty Venlohehe
Maar het is wel een evenement met een grootstedelijke allure he!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus wel die shit, maar geen subsidie voor de ijsbaan? jaja....
Wie? Mathieu Cordang? Waar zou ik die man nog van moeten kennen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik mis in de OP de grootste wielrenner die Venlo/Blerick ooit heeft gehad.
een beetje trotser op je stadsgenoten kan heus geen kwaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wie? Mathieu Cordang? Waar zou ik die man nog van moeten kennen?
Geboortedatum 1869, Man, toen hoorde Blerick nog bij Maasbree!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
een beetje trotser op je stadsgenoten kan heus geen kwaad
jip en rechtstreeks familiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geboortedatum 1869, Man, toen hoorde Blerick nog bij Maasbree!Maar ff serieus, wielerfan?
Connecties!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
De oude huurbaas van een vriend van me heette ook Cordang.
Ze waren die shit vanmorgen alweer af aan het breken!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:50 schreef Ruder het volgende:
[..]
Connecties!
Ik was gisteren nog bij de Nachtwacht.
Een beetje een vage bedoening, ik vind het leuk dat die ateliers open zijn (zie je ook eens waarmee die hippies bezig zijn)
Maar dat gekke gedeuns met die Tuinbouwkassen?!
Maarjah het moet natuurlijk wel cultureel blijven natuurlijk.
Owjah erg grootstedelijk vond ik het niet.
Frans Pollux ook. Klote dat je als echte Venlonaer toch stiekum unne Tegelse bent!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef TornadoDK het volgende:
waarom staat Jeu Sprengers bij Venlo, volgens wiki komt hij uit Tegelen![]()
Die staat helemaal niet in het lijstjequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Polluxquote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die staat helemaal niet in het lijstje![]()
Terwijl er toch een hoop andere tussen staan waar ik nog nooit van heb gehoord.
klopt, dat wist ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Pollux
Geboorteplaats? Juist ja!
Moet dat dan? Harry Pouwels van de Jocus ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
klopt, dat wist ik ook.
Ik bedoelde dat hij niet in het lijstje van de op staat
als je ziet wie er verder allemaal instaanquote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Moet dat dan? Harry Pouwels van de Jocus ook niet.
Volgens mij kun je beter 1000 euro in een emmer stront gooienquote:Op woensdag 30 december 2009 12:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze waren die shit vanmorgen alweer af aan het breken!Hoe lang heeft die onzin gestaan, en belangrijker; Wat heeft dit grapje weer gekost om "het hokjesdenken tegen te gaan"?
Zelfde!!! En de rest natuurlijk ook.quote:
Hoezo saai? over 2 weken alweer Boeremoosbal!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef Ruder het volgende:
279
Ja Januari is een saaie maand heen een tentamenmaand
Gank boeremoos eate jongquote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoezo saai? over 2 weken alweer Boeremoosbal!
ik sta elke dag rond kwart over 5 / half 6 op, huisdieren verzorgen en Klonkette op weg helpen, pappa spelen zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat post jij af en toe op onmogelijke tijden, Klonk!Hoe laat moet jij iedere dag op?
Zeg het maar 50 % kans, eentje bij de rotonde en de autosloper bovenaan de kaldenkerkerwegquote:Hennepkwekerij opgerold in autobedrijf
woensdag 6 januari 2010, 15:52
Bij een autobedrijf op de Kaldenkerkerweg is woensdagmiddag een hennepkwekerij opgerold. De politie trof enkele honderden planten aan.
Alle planten en apparatuur zijn in beslag genomen en worden vernietigd. Vijf personen zijn tijdens de inval van de politie aangehouden.
Heijnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zeg het maar 50 % kans, eentje bij de rotonde en de autosloper bovenaan de kaldenkerkerweg
Is dat daar tegenover niet nóg een sloper? Of is dat ook opslag van Heijnenquote:
Zeg dat wel. Gisteravond was de straat bij ons (oplettende Venlotopicposters weten wel waarquote:
is ook van Heijnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat daar tegenover niet nóg een sloper? Of is dat ook opslag van Heijnen?
Maar we hebben géén tekort aan strooizoutquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef Klonk het volgende:
En de gemeente moet zich schamen, de veerstoep was compleet niet schoon in Steyl, een fucking ijsbaan, de Baarlose kant want gestrooid en geveegd
Ze houden nu toch kilo's over? Aangezien aan particulieren wegens dreigementen niks meer uitgedeeld word?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we hebben géén tekort aan strooizout.
nee, er is duidelijk over nagedacht om het zo te doen, heel kort door iemand met het iq van een pak hagelslag, maar er is over nagedachtquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we hebben géén tekort aan strooizout.
WTF is ook de binnenstad niet schoon, daar past maar een reactie:quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef fratsman het volgende:
Klaasstraat en Vleesstraat zijn nu al één glijbaan. Koopavond word helemaal niks denk ik.
het kan nog minderquote:Gemeente strooit volgens noodscenario
donderdag 7 januari 2010, 16:40
Het strooizout in Venlo is door het aanhoudende winterse weer bijna op. De gemeente gaat daarom dit weekend strooien volgens het noodscenario.
Bijna overal in Nederland is sprake van een tekort aan strooizout. Nieuw zout wordt komt zeker niet voor het weekend. Gezien de verwachte sneeuwval en lage temperaturen in het weekend moet de gemeente zuinig zijn met het strooizout.
Op dit moment worden alleen nog de hoofdroutes gestrooid. Fietspaden worden alleen nog geborsteld.
Als de weersvoorspellingen voor het weekend uitkomen gaat de gemeente de wegen en fietspaden alleen nog schuiven en borstelen. Het strooien van zout beperkt zich tot de 75 belangrijkste wegen. Op deze manier moet Venlo zo goed mogelijk bereikbaar te blijven.
Door de maatregelen zal het niveau van de gladheidbestrijding lager zijn dan de inwoners van Venlo normaal gesproken gewend zijn. Het advies is dan ook om extra voorzichtig te rijden en de weg niet op te gaan als dat niet nodig is
Q4 is nog het ergste (op onze straat na, want daar hebben we zelf geveegd) is het een grote ijsbaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
WTF is ook de binnenstad niet schoon, daar past maar een reactie:
En daarna is Venlo een spookstad, met al die ongestrooide wegen enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:41 schreef fratsman het volgende:
Morgen melden ze SNEEUWJACHT! Flink sneeuw en dito windsnelheden!Gelukkig heb ik 's middags vrij!.
Maar als je Geenstijl mag geloven gaat het nog kouder worden! -11 tot -15 overdag!Ik ga een muts kopen of ik zet mijn Boerebroelofspet vast op.
![]()
Met Bontkraag? Om niet uit de toon te vallen in jou buurtje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:46 schreef Ruder het volgende:
[..]
En daarna is Venlo een spookstad, met al die ongestrooide wegen enzo![]()
hehe
Lang leve de warme capuchon
Jup en een sigaar in de mondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Met Bontkraag? Om niet uit de toon te vallen in jou buurtje?
Oh ja, Zij hebben BoWa, wij hebben Ruder.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef Klonk het volgende:
roermond hebben kwaliteitsusers als boswachter
dan maar twee topics achterliggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oh ja, Zij hebben BoWa, wij hebben Ruder.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee, net bijna niets meer, nu is het donker buiten
denk trouwens nog wel dat er vanavond aangebeld gaat worden, een of andere lompe gek zet z´n auto recht voor m´n neus neer terwijl ik de stoep aan het vegen ben, als dank je wel heb ik alle sneeuw onder zijn auto en voor zijn voorwielen gedumpt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:21 schreef Klonk het volgende:
hij heeft niet aangebeld, maar ik hoorde net een auto vertrekken die dacht gewoon weg te rijden en daarna een bult gas gaf en wat meer moeite had weg te rijden
Dat dacht ik ook ja. Maargoed, blijkbaar zat er op managementniveau e.e.a. niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Klonk het volgende:
absoluut niet, die winkels draaide als de tering voor zover ik weet...
Als ik dit zo lees (website L1) dan liep het toch al een tijdje minder...quote:Winkeliersvoorzitter Venlo tijdelijk uit functie
Voorzitter Ad Pollux van de Venlose winkeliersvereniging legt tijdelijk zijn functie neer. Hij doet dit vanwege het faillissement van groentezaak De Mop waarvan hij directeur en eigenaar is.
Pollux probeert een doorstart te maken en zegt daarom tijdelijk geen tijd te hebben voor de winkeliersvereniging. Met groentezaak De Mop ging het financieel al langer slecht. De omzetdaling vorig jaar van 20 procent deed het bedrijf de das om. Bij de groentezaak, die vooral is gericht op Duitse klanten, werken 10 mensen. De winkel blijft in elk geval open tot de voorraden weg zijn.
Nooit iets van gemerkt, anders. Maargoed, zo vaak kom ik niet bij de Mop om te kijken of er nog genoeg Pruuse met täöte greunte weggaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees (website L1) dan liep het toch al een tijdje minder...
Geföhnde poedel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Klonk het volgende:
dat zal idd niet geheel onopgemerkt blijven in de optocht, die vent is toch iets van een bekende Venlonaar
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geföhnde poedel.Zo ziet z'n neefje er over 20 jaar uit.
![]()
Morgen Boeremoosbal!
Ga gewoon, in plaats van echte vierders voor de gek te houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
zal ik morgen als eerbetoon boeremoos eten
Een goeie kennis van me komt oorspronkelijk uit groningen. 2.20 130 kilo en die stort zich er ieder jaar vol overgave in!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef Klonk het volgende:
nee man, ik vind het leuk dat iedereen carnaval gaat vieren maar ik weet mijn plekje als import en nuchtere drenth en dat is rond deze tijd van het jaar zover mogelijk uit de buurt van kroegen en feestzalen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:15 schreef Ruder het volgende:
Heey Frats, de grote kerkstraat is geen Fietssnelweg![]()
hehe
Het viel me op dat de Mop vandaag al dicht is, ziet toch triest uit op zo'n drukke zaterdag.
Ja nogalquote:
Ff je cookies verwijderen. Kloeken is alweer een week online.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja nogalik was nog op de Parade en ik zag je al voor bij zoeven met je gestroomlijnde kapsel
![]()
Waarom is Kloeken.nl al zo lang offline.
Ik wou ff checken of de kaartverkoop van Dr Lektroluvin het Perron al een beetje liep
maar Kloeken is ingeneeuwd.
Volgens mij is dat nog altijd niet bekend, maar dat weet ik niet zeker, want ik begeef me niet meer in Venlose kringenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef Timmetjuhs het volgende:
Zo even het venlo topic op gang helpen ^^
Ik kom dan wel niet uit venlo, of gemeente venlo. Maar is wel de stad het dichtste in de buurt.
Ik heb gehoord dat je dit jaar voor de parrade met carnaval bandjes nodig hebt. Iemand een idee waar je die kan krijgen?
Ja dááháág! Dus na de Zoepkoel moeten we ook de Parade afstaan aan de rest van Limburg? Ze moeten vooral op deze manier doorgaan, dan hebben ze het hele evenement binnen een paar jaar om zeep geholpen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Klonk het volgende:
ga er maar vanuit dat L1 er wel iets mee doet
Net toen je dacht, na de ambulances, dat het niet gekker kan.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:05 schreef Ruder het volgende:
Heeft er al iemand op zijn favoriete steen gestemd trouwens?
www.venloverkiest.nl
Het moet niet gekker worden, met die hippies van Venlove![]()
![]()
Wij kregen gisteren een steentje in de bus met een briefje eraan met venloverkiestquote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Net toen je dacht, na de ambulances, dat het niet gekker kan.
Hoeveel subsidie krijgt die flauwekul wel nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Net toen je dacht, na de ambulances, dat het niet gekker kan.
Ik kwam van de Vuelta af en dacht serieus dat er rellen waren uitgebroken na de finish!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:21 schreef Timmetjuhs het volgende:
Met die ziekenauto's was mijn eerste gedachte die vandalen laten ook niks met rust haha. Pas de dag erna hoorde ik van iemand dat het een "kunstwerk" was...
De parrade is inderdaad te druk. Vorig jaar of 2 jaar geleden was het een ramp om er uberhaubt weg te komen. Net een blik sardientjes.
Godverdomme, wordt het nóg drukker vóór het stadhuisquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef fratsman het volgende:
Betalen om op de zaterdag bij m'n stamkroeg te staan.Oke, het is maar één euro, maar toch!
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/8555
Als dit zo door gaat dan ga ik ga tussen de ouderen zitten, en meezingen met Sjraar Peetjens op de blauwe zaoterdaag! MET blauwe neus!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, wordt het nóg drukker vóór het stadhuis.
die 1 euro gaat wel naar het goede doel hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als dit zo door gaat dan ga ik ga tussen de ouderen zitten, en meezingen met Sjraar Peetjens op de blauwe zaoterdaag! MET blauwe neus!![]()
Alweer? Het zit jou ook nooit mee he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Ruder het volgende:
[..]
die 1 euro gaat wel naar het goede doel he
Ik sta dan bij de Smullers, da place to be op zaterdag
Ja ik ben er aan gewendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alweer? Het zit jou ook nooit mee he?Maar ja, je zult het wel druk hebben dan.
Dat is de aldi (A)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Klonk het volgende:
En vanmorgen een overval in Baarlo op de Lidl...
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Note aan mezelf, niet 's ochtends vroeg naar de supermarkt gaan...
Bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het gaat inderdaad lekker zo...
Is dat die spar bij vossener vegas?
Edit
Ohnee deze is bij videoland.
Daar ga ik zeker vanuit, ik ga er zelfs van uit dat het dezelfde groep is die die snackbars en sigarenwinkels heeft overvallen vorig jaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Klonk het volgende:
zeker bij die van gisteren en vandaag, daar heb ik echt zoiets van dat moet wel een groep zijn
Dat hoop ik niet... Hoewel hier ook behoorlijk eenvoudig weg te komen is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef Klonk het volgende:
En die lui zijn trouwens niet dom, ze pakken telkens winkels die redelijk aan de buitenkant van een wijk liggen en waar je snel op een doorgaande weg zit.
Phicoop Kessel als volgende ?
Alsof je daar in Blerick gisteren snel wegkwam met die huizenhoge dörpels.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet... Hoewel hier ook behoorlijk eenvoudig weg te komen is.
De frituur hier in het dorp is een tijdje geleden ook al overvallen.
Hoort deze niet ook in het lijstje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Klonk het volgende:
Een groot deel van dit lijstje zal de daders zeker bekend voorkomen, durf ik idd ook geld op te wedden
20 januari: Supermarkt Baarlo
19 januari: Supermarkt (Aldi) Blerick
19 januari: Supermarkt (Spar) Blerick
15 januari: Winkel Weert
13 januari: Taxibus Venray
8 januari: Recreatiepark Oostrum
7 januari: Winkel Venray
7 januari: Vrachtwagen Venray
5 januari: Groothandel Blerick
31 december: Snackbar Weert
30 december: Tankstation Roermond
30 december: Supermarkt Venray
30 december: Supermarkt Well
30 december: Cafetaria Beringe
29 december: Supermarkt Grubbenvorst
28 december: Supermarkt Roermond
24 december: Winkel (Veltumse Kleffen) Venray
24 december: Winkel (Grotestraat) Venray
18 december: Ramkraak Venray
18 december: Bank Stramproy
11 december: Cafetaria Venray
4 december: Ramkraak Horst
4 december: Ramkraak Venray
3 december: Bedrijf Ospel
Ik dek dat die er prima tussen pastquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoort deze niet ook in het lijstje?
http://www.limburger.nl/a(...)n_Swalmen_overvallen
Oeh, mag ik als Swalmenaar wel posten hier?
Hier begint het langzaam te komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben echt nog totaaaaaal niet in vastelaovendsstemming
De raaf zing ik heel het jaar doorquote:
Het enige vastelaovendnummer wat me met de Venloop nog in de kop zat!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De raaf zing ik heel het jaar door![]()
![]()
Die gekke kikker van Imageschack, heel misschienquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
En heeft er iemand nog andere sites waar ik mijn avatars kan hosten? Photobucket heeft zijn limiet weer eens bereikt.
tinypic.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
En heeft er iemand nog andere sites waar ik mijn avatars kan hosten? Photobucket heeft zijn limiet weer eens bereikt.
JIJ?!?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die gekke kikker van Imageschack, heel misschien
Vorige week in de loco lekker los gegaan op de Raaf idd
Hehehe, Ik vind vasteloavend altied wel leuk, het is geen passie maar tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
JIJ?!?Jij bent de laatste die ik hard een vastelaovesleedje mee zie zingen!
Wil je het weten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:59 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hehehe, Ik vind vasteloavend altied wel leuk, het is geen passie maar toch
Mijn bijna buurman speelt trouwens nog een hoofdrol in die vreselijke slechte Youtube clip
hehe
Weet iemand trouwens wanneer die FRS op de Markt dicht gaat (oftewel de TariQ FRS![]()
?
en wat er voor in de plaats komt?
vergeet je mij nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
JIJ?!?Jij bent de laatste die ik hard een vastelaovesleedje mee zie zingen!
Hij ook al hier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoort deze niet ook in het lijstje?
http://www.limburger.nl/a(...)n_Swalmen_overvallen
Oeh, mag ik als Swalmenaar wel posten hier?
Als er genoeg bier in zit, zing jij ook wel meequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er genoeg bier in zit, zing jij ook wel mee.
Leuk voor de vrouwtjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wil je het weten?Aanstaande zaterdag als het goed is voor het laatst, en er komt een ONLY-winkel voor in de plaats.
niets bijzonders toch ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
*afklopt*
"nog" niks.Wel een dooie vrouw in Heerlen, maar das ver weg.
Neuh...quote:
Ja bij de Manege volgens mij, een of andere gare kroeg die een beetje omgebouwd is. Máár de mensen die ik ken uit Belfeld waren wel enthousiast hehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
Discotheek in belfeld, wtf?![]()
En ja, wij hadden van de week ook zo'n stomme steen in de bus liggen.
WTF. MOrgen op werk eens rondvragenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja bij de Manege volgens mij, een of andere gare kroeg die een beetje omgebouwd is. Máár de mensen die ik ken uit Belfeld waren wel enthousiast hehe
Mjaquote:Die steen is wel een toppunt, wat zou dat wel niet kosten, als je iedereen zo'n gekke steen geeft?
OMGquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef fratsman het volgende:
Mijn collega wijst me net op het nummer waar heel Brabant op los zal gaan deze carnaval.
Ik heb onder de toonbank gelegen van het lachen!
En dat dus.quote:Maar dj's die dit hier draaien dienen met pek en veren te worden afgevoerd.
Ah, net zoals vulli en ik over die overvallen hebben geschreven?quote:
Ken je café de loco(motief)?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Jullie hadden t laatst over carnaval en de Parade enzo...en dat je daar nu bandjes voor moest hebben.
Nu heb ik dus vandaag al 2x de vraag gekregen of ik wist waar het podium van de fiscus was omdat je alleen daar van die bandjes moest hebben. Schijnbaar hebben ze altijd een vaste standplaats en nu zijn ze dus bang dat dat het podium is waar ze bandje voor moete hebben....Weten jullie dus welke het fiscuspodium is en waar dat dat precies ligt? (en voor de zekerheid alvast: waar kun je die bandjes krijge)
thanks....
(ps....ben nog nooit op de parade geweest, dus ik weet geen enkel podium te ligge)
Als je daar de parade oploopt, dan zie je in de bocht naar rechts al gelijk een terras. Dat is brasserie de Fiscus. Op dat terras komt met vastelaovend een podium te staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
toevallig heb ik die vandaag ontdekt jah
Wat hij zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je daar de parade oploopt, dan zie je in de bocht naar rechts al gelijk een terras. Dat is brasserie de Fiscus. Op dat terras komt met vastelaovend een podium te staan.
Ik denk dat je dus bandjes moet hebben voor het stuk parade tussen de Loco en de Klaasstraat.
De kant van het postkantoor is inderdaad zonder bandjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
oke thanks. vrienden van mij staan altijd bij het podium bij het (oude?) postkantoor. en volgens hun was postkantoor - fiscus (als in belasting) snel gelegd, dus iedereen paniek. maar ik kan dus iedereen gewoon gerust stellen.
Het was bij de Irish pub vorig jaar al als haringen in een ton!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
De kant van het postkantoor is inderdaad zonder bandje. Zal daar nu wel flink drukker worden dan vorige jaren
.
In Brabant zeker leuk, in Limburg not Donequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef fratsman het volgende:
Mijn collega wijst me net op het nummer waar heel Brabant op los zal gaan deze carnaval.
Ik heb onder de toonbank gelegen van het lachen!
Maar dj's die dit hier draaien dienen met pek en veren te worden afgevoerd.
Daarom. Hier. DJ's. Optyfen. Pek. Veren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
In Brabant zeker leuk, in Limburg not Done
Al draaien ze dit vast wel beej de Feesfebrik van Mestreech ofzo
na Vasteloavend wel ff afkicken met the Bloody Beetroots in Nijmegen en Dr Lektroluv in het Perronquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Daarom. Hier. DJ's. Optyfen. Pek. Veren.
Amen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Daarom. Hier. DJ's. Optyfen. Pek. Veren.
Wij genieten blijkbaar van onze vastelaovend, in plaats van dat we alles filmenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:39 schreef fratsman het volgende:
Het is alleen zo jammer dat je op Youtube wel kilo's aan die brabantmeuk vindt, maar bijna niks venloos.
Waar?!?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij genieten blijkbaar van onze vastelaovend, in plaats van dat we alles filmen. Desondanksheb ik een filmpje kunnen vinden dat een knakker tijdens de boerebroelof maakte toen hij voor ons stond. Ik flits twee keer door het beeld heen (zo rond 0:50 en 4:40)
:
Ik ben niet Lex Uitingquote:
Dat ik zometeen mijn smoel hier ga posten, als screenshot uit bovenstaande JijBuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:07 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar jullie het nu over hebben
maak me gekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ik zometeen mijn smoel hier ga posten, als screenshot uit bovenstaande JijBuis.
Er werd toch een youtube-filmpje gepost?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:07 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar jullie het nu over hebben
het gaat over carnaval, dan voel ik me niet geroepen overal op te klikkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er werd toch een youtube-filmpje gepost?Wel bij de les blijven Klonk! Ik sta te werken en zelfs IK! weet waar het over gaat!
![]()
Oh ja...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
het gaat over carnaval, dan voel ik me niet geroepen overal op te klikken
quote:
Ik vind het altijd geniaal op Boerebroelofsdinsdaag. Je ziet iedereen na 3 dagen zonder schmink. Allemaal van die bleke koppies en gesprekken in de trant van "Jong, laefse nog?!? Och, we doon os bes he. De letste luedjes..."quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef Klonk het volgende:
God, wat zou ik me daar niet op mijn plek voelen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind het altijd geniaal op Boerebroelofsdinsdaag. Je ziet iedereen na 3 dagen zonder schmink. Allemaal van die bleke koppies en gesprekken in de trant van "Jong, laefse nog?!? Och, we doon os bes he. De letste luedjes..."
Oh jij bent zo'n lul.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
Ik vind carnavalswoensdag altijd het leukste heel vrolijk op het werk doen terwijl iedereen om je heen je eigenlijk het liefste keihard op je smoel wil slaan
he, ik gun iedere Limburger een maand of 4 jaar hun gekte, gun mij dan 1 dag per jaar mijn lolletjequote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
he, ik gun iedere Limburger een maand of 4 jaar hun gekte, gun mij dan 1 dag per jaar mijn lolletje
Idem hierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef fratsman het volgende:
[..]Ik heb gelukkig Aswoensdag vrij. Maar die dag heb ik ook wel nodig.
Kom jij maar eens 5 dagen mee vastelaovend vieren danquote:
Lekker vanaf de zijlijn roepen, maar niks doen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom jij maar eens 5 dagen mee vastelaovend vieren dan.
je mag me van alles noemen, maar je kunt ook te ver gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Lekker vanaf de zijlijn roepen, maar niks doen!Ben je Telegraaflezer ofzo?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
je mag me van alles noemen, maar je kunt ook te ver gaan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Klonk het volgende:
ik zie trouwens net dat Google streetview weer een kleine update heeft gehad, centrum van Venlo en de snelweg langs Belfeld staan er nu op
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef Klonk het volgende:
leuk dat ze de foto´s vanuit dezelfde hoek hebben genomen. er is toch veel moois kapot gegaan in Venlo tijdens WO II
Triest dieptepunt van moderne architectuur.quote:
Eens! Verschrikkelijk troosteloos stukje binnenstad. De Kwietheuvel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Klonk het volgende:
ik denk trouwens dat ik het hoekje stadskantoor/maaspoort nog lelijker vindt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Eens! Verschrikkelijk troosteloos stukje binnenstad. De Kwietheuvel.
Maar toch heeft onze wijk ietsquote:
Wat dacht je van Feijenoordsupporters? Of komen die allemaal met de bus?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:14 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maar toch heeft onze wijk iets
hehehe
Zometeen maar weereens Smullen
Hopelijk is er wat volk am Bahnhof
Wie wist er trouwens dat Venlo een biertaxi heeft
Vrijdag tijdens een feestje hier was het bier op, en toen zat er niks anders op, dan even de biertaxi te bellen![]()
Nee, en zo te lezen wl ik ze ook niet kennenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
kent iemand van jullie toevallig de "Venlose Toppers"? Die waren gisteren bij ons op de Bonte Avond....en als Venlose zou je toch eigenlijk moeten weten wat carnaval is....gaan ze allemaal Nederlandse liedjes en apre ski muziek zingenje zou toch denken dat ook zij wel weten dat wij hier niet aan Branbantse carnaval doen
"Vital! Kom naor boéte! Fiese verraojer!!!"quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
kent iemand van jullie toevallig de "Venlose Toppers"? Die waren gisteren bij ons op de Bonte Avond....en als Venlose zou je toch eigenlijk moeten weten wat carnaval is....gaan ze allemaal Nederlandse liedjes en apre ski muziek zingenje zou toch denken dat ook zij wel weten dat wij hier niet aan Branbantse carnaval doen
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Vital! Kom naor boéte! Fiese verraojer!!!"![]()
![]()
Heb je vroeger ooit de stadsomroep gekeken? Daar hadden ze een jeugdprogramma, Tilt! En die hadden een sketch dat ze bij Vital Wolter (één van de zangers van de Venlose toppers.) 's nachts aan de deur waren met een taart. belden ze dus aan met bovenstaande mededeling, en toen Vital de deur open maakte kreeg hij die taart vol in z'n gezicht geplempt!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
moet ik dat ergens van kennen??? of ben ik gewoon gek aant worden
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Vital! Kom naor boéte! Fiese verraojer!!!"![]()
![]()
Minstens 13-14 jaar geleden.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Klonk het volgende:
Tilt had niets met carnaval te maken
Was een jongerenprogramma van de stadsomroep, ergens in de vorige eeuw
Pollux, Holla en Stikkelbroek. Hebben het inderdaad niet slecht gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef Klonk het volgende:
en een paar van die jongens die Tilt maakte zijn toch ook wel aardig terecht gekomen elders in de mediawereld (of haal ik nu dingen door elkaar)
Ik wil unne Happy Meal doar zitten van die leuke pupkes beejquote:En natuurlijk "De Raod" !![]()
Superprogramma, moet zeker weer eens herhaald worden.
met een videobewerkingsprogrammaquote:Op zondag 24 januari 2010 20:34 schreef fratsman het volgende:
Zoals ik al zei, ik heb geen videobewerkingsprogramma. Weet jij iets waar ik dat mee zou kunnen rippen?
Venlove wordt steeds mooierquote:Op maandag 25 januari 2010 12:50 schreef Klonk het volgende:
kwam net op de fiets over het eerste stukje van de opnieuw aangelegde Roermondsestraat, ziet er best leuk uit, mooie brede middenberm en parkeerplaatsen
Geen zin om een handje mee te helpen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef fratsman het volgende:
Ze zijn nu de FRS aan de Markt aan het leeghalen.
Nee, een winkel als ONLY gaat het daar redden.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef Ruder het volgende:
[..]
Geen zin om een handje mee te helpen?
Ik snap het wel hoor, dat pand was veels te duur voor een winkel als FRS.
Van Leest bij C&A is omgebouwd tot FRS.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:54 schreef Klonk het volgende:
wordt een gezellig hoekje daar nu, FRS weg, AH to Go weg...
komt de FRS eigenlijk nog elders terug ?
Ja, voormalige van leest, naast de C&Aquote:Op maandag 25 januari 2010 13:54 schreef Klonk het volgende:
wordt een gezellig hoekje daar nu, FRS weg, AH to Go weg...
komt de FRS eigenlijk nog elders terug ?
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, voormalige van leest, naast de C&A.
Godverdomme, ik doe mijn sig weer eens eer aan![]()
Vertel!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Klonk het volgende:
Geerlings
Al is het de laatste winkel ter wereld, daar kom ik never nooit meer
Doe nou niet!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Timmetjuhs het volgende:
En ik heb nogsteeds geen carnavals pak...
Ik vertik het om te lang in zo'n winkel rond te hangen en al die muziek aan te moeten horen.
Ik bestel vanavond wel iets via het internet. Veel eenvoudiger ^^
Standaardverhaal wat je van de meeste mensen hoort.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Klonk het volgende:
winkel vol zwakbegaafden, tering.
stond daar ooit na mijn werk, in mijn toenmalige werkkloffie (lees smerige kleding), niet mijn gewoonte maar ging ff niet anders en wou een dure pannenset kopen, eerst een vieze blik, daarna mocht ik niets aanraken, terwijl mijn handen schoon waren en toen ik af wou rekenen deed mijn pinpas het niet, waarop de kassakut zei, goh dan zal uw saldo wel niet toereikend zijn want aan ons systeem kan het niet liggen, dat was voor mij de druppel...
Eenmaal thuis zonder pannenset zag ik dat er een grote storing was in het pinverkeer
Bij de 2Bruder willen ze de Carnavalskleding ook liever niet retour maar toen ik duidelijk maakte dat hij toch echt te klein was mocht ik hem alsnog ruilenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:28 schreef fratsman het volgende:
Winkel wil geen retour
Check om welke winkel het gaat!ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Probleem bij Geerlings is, dat je er geen klacht in kan dienen. Aangezien de familie Geerlings zelf net zo uit de hoogte doet als hun personeel. Ik geef nog liever m'n geld bij Pasch uit, al weet ik dat hij een stuk duurder is.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de 2Bruder willen ze de Carnavalskleding ook liever niet retour maar toen ik duidelijk maakte dat hij toch echt te klein was mocht ik hem alsnog ruilen
Geerlings is trouwens een verschrikkelijke winkel, ik weet nog goed dat als je daar als kind kwam je dan de hele tijd werd achterna gezeten door dat personeel omdat ze dachten dat je wat ging stelen.
@ Klonk
Dat met dat pinnen slaat nergens op omdat te zeggen, ook al vermoed je het van een klant, ik laat de mensen altijd opnieuw proberen tot dat het lukt en als het niet lukt vertel ik ze heel vriendelijk waar ze in de buurt een pinautomaat kunnen vinden.
Maarjah bij Geerlings weten ze wel hoe je klanten wegjaagt
Ze hebben wel een leuke dochter opzichquote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Probleem bij Geerlings is, dat je er geen klacht in kan dienen. Aangezien de familie Geerlings zelf net zo uit de hoogte doet als hun personeel. Ik geef nog liever m'n geld bij Pasch uit, al weet ik dat hij een stuk duurder is.
Ik denk eerder dat Geerlings aan Blokker een belang in het bedrijf verkocht heeft op voorwaarde dat zij zich dan niet in het centrum vestigen. De assortimenten komen gedeeltelijk overeen, maar als Blokker geheel eigenaar zou zijn dan was die meubelafdeling op de 1e etage allang opgedoekt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke dochter opzich
Van een andere oud-stagebegleider van me heb ik gehoord dat Geerlings al heel lang is overgekocht door de Blokker en dat, dat ook de rede is waarom er geen Blokker in de Venlose binnenstad ligt.
Maar in Blerick is/was er een Blokker en een Geerlings, vlak bij elkaar?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke dochter opzich
Van een andere oud-stagebegleider van me heb ik gehoord dat Geerlings al heel lang is overgekocht door de Blokker en dat, dat ook de rede is waarom er geen Blokker in de Venlose binnenstad ligt.
Dat klopt ook weer. of misschien omdat Blokker al bij het Tref zit?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar in Blerick is/was er een Blokker en een Geerlings, vlak bij elkaar?
NEE!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:01 schreef Ruder het volgende:
We hebben sinds kort in Venlo onze eigen Royston Drenthe
HEY!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
omg
en dan vinden ze het raar dat voetbalfans het iq van een pak hagelslag hebben
Ik hou niet van voetbal en niet van hiphoppipo'squote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
HEY!
En bedankt he! Ik hou van voetbal, niet van die hiphoppipo's.
Hoe doe je ook alweer de cookies verwijderenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ruder!
http://www.kloeken.nl/forum/viewtopic.php?f=6&p=409381#p409381
Site Perron dus...
Configuratiescherm -----> internetinstellingen----->Cookies verwijderen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hoe doe je ook alweer de cookies verwijderen
Hij doet het nog niet, als ik de cookies verwijderquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Configuratiescherm -----> internetinstellingen----->Cookies verwijderen.
Huh? Dan snap ik het ook niet meer. In ieder geval, kaarten voor die groene vent zijn via perron te bestellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hij doet het nog niet, als ik de cookies verwijder
vreemd
Ik heb al kaartenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh? Dan snap ik het ook niet meer. In ieder geval, kaarten voor die groene vent zijn via perron te bestellen.
Valt mee, topic is vandaag pas geopend. Ik meen me vaag te herinneren dat ik hem ooit op FreeFunk gezien heb. Gebruikt ie een oude telefoon?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik heb al kaarten
Maarre is er op kloeken animo voor, of is het zo dood als altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |