Dus wel die shit, maar geen subsidie voor de ijsbaan? jaja....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:19 schreef Ruder het volgende:
Wie heeft die aparte tuinbouwkassen op het Nolensplein al gezien?
Is weer een initiatief van artyfarty Venlohehe
Maar het is wel een evenement met een grootstedelijke allure he!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus wel die shit, maar geen subsidie voor de ijsbaan? jaja....
Wie? Mathieu Cordang? Waar zou ik die man nog van moeten kennen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik mis in de OP de grootste wielrenner die Venlo/Blerick ooit heeft gehad.
een beetje trotser op je stadsgenoten kan heus geen kwaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wie? Mathieu Cordang? Waar zou ik die man nog van moeten kennen?
Geboortedatum 1869, Man, toen hoorde Blerick nog bij Maasbree!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
een beetje trotser op je stadsgenoten kan heus geen kwaad
jip en rechtstreeks familiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geboortedatum 1869, Man, toen hoorde Blerick nog bij Maasbree!Maar ff serieus, wielerfan?
Connecties!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
De oude huurbaas van een vriend van me heette ook Cordang.
Ze waren die shit vanmorgen alweer af aan het breken!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:50 schreef Ruder het volgende:
[..]
Connecties!
Ik was gisteren nog bij de Nachtwacht.
Een beetje een vage bedoening, ik vind het leuk dat die ateliers open zijn (zie je ook eens waarmee die hippies bezig zijn)
Maar dat gekke gedeuns met die Tuinbouwkassen?!
Maarjah het moet natuurlijk wel cultureel blijven natuurlijk.
Owjah erg grootstedelijk vond ik het niet.
Frans Pollux ook. Klote dat je als echte Venlonaer toch stiekum unne Tegelse bent!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef TornadoDK het volgende:
waarom staat Jeu Sprengers bij Venlo, volgens wiki komt hij uit Tegelen![]()
Die staat helemaal niet in het lijstjequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Polluxquote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die staat helemaal niet in het lijstje![]()
Terwijl er toch een hoop andere tussen staan waar ik nog nooit van heb gehoord.
klopt, dat wist ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Pollux
Geboorteplaats? Juist ja!
Moet dat dan? Harry Pouwels van de Jocus ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
klopt, dat wist ik ook.
Ik bedoelde dat hij niet in het lijstje van de op staat
als je ziet wie er verder allemaal instaanquote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Moet dat dan? Harry Pouwels van de Jocus ook niet.
Volgens mij kun je beter 1000 euro in een emmer stront gooienquote:Op woensdag 30 december 2009 12:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze waren die shit vanmorgen alweer af aan het breken!Hoe lang heeft die onzin gestaan, en belangrijker; Wat heeft dit grapje weer gekost om "het hokjesdenken tegen te gaan"?
Zelfde!!! En de rest natuurlijk ook.quote:
Hoezo saai? over 2 weken alweer Boeremoosbal!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef Ruder het volgende:
279
Ja Januari is een saaie maand heen een tentamenmaand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |