abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77248556
En ik heb nogsteeds geen carnavals pak...
Ik vertik het om te lang in zo'n winkel rond te hangen en al die muziek aan te moeten horen.
Ik bestel vanavond wel iets via het internet. Veel eenvoudiger ^^
  maandag 25 januari 2010 @ 14:41:24 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_77248622
winkel vol zwakbegaafden, tering.

stond daar ooit na mijn werk, in mijn toenmalige werkkloffie (lees smerige kleding), niet mijn gewoonte maar ging ff niet anders en wou een dure pannenset kopen, eerst een vieze blik, daarna mocht ik niets aanraken, terwijl mijn handen schoon waren en toen ik af wou rekenen deed mijn pinpas het niet, waarop de kassakut zei, goh dan zal uw saldo wel niet toereikend zijn want aan ons systeem kan het niet liggen, dat was voor mij de druppel...

Eenmaal thuis zonder pannenset zag ik dat er een grote storing was in het pinverkeer
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_77248700
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Timmetjuhs het volgende:
En ik heb nogsteeds geen carnavals pak...
Ik vertik het om te lang in zo'n winkel rond te hangen en al die muziek aan te moeten horen.
Ik bestel vanavond wel iets via het internet. Veel eenvoudiger ^^
Doe nou niet! Winkel wil geen retour En anders gewoon naar Geer van der Veer. Dan maar even doorbijten.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Klonk het volgende:
winkel vol zwakbegaafden, tering.

stond daar ooit na mijn werk, in mijn toenmalige werkkloffie (lees smerige kleding), niet mijn gewoonte maar ging ff niet anders en wou een dure pannenset kopen, eerst een vieze blik, daarna mocht ik niets aanraken, terwijl mijn handen schoon waren en toen ik af wou rekenen deed mijn pinpas het niet, waarop de kassakut zei, goh dan zal uw saldo wel niet toereikend zijn want aan ons systeem kan het niet liggen, dat was voor mij de druppel...

Eenmaal thuis zonder pannenset zag ik dat er een grote storing was in het pinverkeer
Standaardverhaal wat je van de meeste mensen hoort. Ongelooflijk dat een winkel al jaren wegkomt met zo'n asociaal personeel.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:46:02 #279
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_77248812
en dan heb ik nog niet eens over het magazijnpersoneel, waar ik helaas ook mee te maken had, echt ik heb dingen op de bodem van mijn biobak liggen die slimmer zijn
pi_77257106
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:28 schreef fratsman het volgende:
Winkel wil geen retour

Check om welke winkel het gaat! ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Bij de 2Bruder willen ze de Carnavalskleding ook liever niet retour maar toen ik duidelijk maakte dat hij toch echt te klein was mocht ik hem alsnog ruilen

Geerlings is trouwens een verschrikkelijke winkel, ik weet nog goed dat als je daar als kind kwam je dan de hele tijd werd achterna gezeten door dat personeel omdat ze dachten dat je wat ging stelen.

@ Klonk

Dat met dat pinnen slaat nergens op omdat te zeggen, ook al vermoed je het van een klant, ik laat de mensen altijd opnieuw proberen tot dat het lukt en als het niet lukt vertel ik ze heel vriendelijk waar ze in de buurt een pinautomaat kunnen vinden.

Maarjah bij Geerlings weten ze wel hoe je klanten wegjaagt
pi_77257279
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef Ruder het volgende:

[..]

Bij de 2Bruder willen ze de Carnavalskleding ook liever niet retour maar toen ik duidelijk maakte dat hij toch echt te klein was mocht ik hem alsnog ruilen

Geerlings is trouwens een verschrikkelijke winkel, ik weet nog goed dat als je daar als kind kwam je dan de hele tijd werd achterna gezeten door dat personeel omdat ze dachten dat je wat ging stelen.

@ Klonk

Dat met dat pinnen slaat nergens op omdat te zeggen, ook al vermoed je het van een klant, ik laat de mensen altijd opnieuw proberen tot dat het lukt en als het niet lukt vertel ik ze heel vriendelijk waar ze in de buurt een pinautomaat kunnen vinden.

Maarjah bij Geerlings weten ze wel hoe je klanten wegjaagt
Probleem bij Geerlings is, dat je er geen klacht in kan dienen. Aangezien de familie Geerlings zelf net zo uit de hoogte doet als hun personeel. Ik geef nog liever m'n geld bij Pasch uit, al weet ik dat hij een stuk duurder is.
pi_77257360
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef fratsman het volgende:

[..]

Probleem bij Geerlings is, dat je er geen klacht in kan dienen. Aangezien de familie Geerlings zelf net zo uit de hoogte doet als hun personeel. Ik geef nog liever m'n geld bij Pasch uit, al weet ik dat hij een stuk duurder is.
Ze hebben wel een leuke dochter opzich

Van een andere oud-stagebegleider van me heb ik gehoord dat Geerlings al heel lang is overgekocht door de Blokker en dat, dat ook de rede is waarom er geen Blokker in de Venlose binnenstad ligt.

en owjah Geer de Veer is duur, dan kan je beter naar die 2Brüder, dat is nog redelijk te doen (al blijf ik carnavalskleding duur vinden) 22 euro voor een simpele blouse die je een dag aan doet. of 30 euro voor een piratenpakje wat je in principe ook maar 1 dag aandoet.
pi_77257501
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Ruder het volgende:

[..]

Van een andere oud-stagebegleider van me heb ik gehoord dat Geerlings al heel lang is overgekocht door de Blokker en dat, dat ook de rede is waarom er geen Blokker in de Venlose binnenstad ligt.
Ik denk eerder dat Geerlings aan Blokker een belang in het bedrijf verkocht heeft op voorwaarde dat zij zich dan niet in het centrum vestigen. De assortimenten komen gedeeltelijk overeen, maar als Blokker geheel eigenaar zou zijn dan was die meubelafdeling op de 1e etage allang opgedoekt.
pi_77258314
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Ruder het volgende:

[..]

Maar in Blerick is/was er een Blokker en een Geerlings, vlak bij elkaar?
Patat Friet
pi_77258422
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Maar in Blerick is/was er een Blokker en een Geerlings, vlak bij elkaar?
Dat klopt ook weer. of misschien omdat Blokker al bij het Tref zit? Ik weet het niet. Feit blijft dat Geerlings gewoon een kutwinkel is.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:21:09 #286
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_77263831
alleen al door de indeling is t un kutwinkel.....zon groot pand en dan nog overal opstapjes, muren. tis net een doolhof! alles staat op elkaar gepakt en als er meer dan 2 mensen in de winkel zijn loop je elkaar voor de voeten....

geef mij maar de blokker!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_77289538
We hebben sinds kort in Venlo onze eigen Royston Drenthe

pi_77300813
Saaie boel hier....

Komop, op naar naar Nummer 11

Anders komt de raaf!
pi_77307094
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:01 schreef Ruder het volgende:
We hebben sinds kort in Venlo onze eigen Royston Drenthe

NEE!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:19:48 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_77309415
omg

en dan vinden ze het raar dat voetbalfans het iq van een pak hagelslag hebben
pi_77309867
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
omg

en dan vinden ze het raar dat voetbalfans het iq van een pak hagelslag hebben
HEY!

En bedankt he! Ik hou van voetbal, niet van die hiphoppipo's.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:28:50 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_77309961
kun je verder ook niets aan doen, althans het eerste gedeelte niet, tweede heb je gewoon gelijk in
pi_77310270
Politie Venlo nu bij Herman den Blijker!
pi_77323154
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

HEY!

En bedankt he! Ik hou van voetbal, niet van die hiphoppipo's.
Ik hou niet van voetbal en niet van hiphoppipo's
Heb toch maar iets via internet besteld. Wel via een andere site. Ik ben benieuwd of het iets is ^^
Ahh nummertje 11 redden we wel voor het einde van vandaag.
pi_77330952
quote:
Hoe doe je ook alweer de cookies verwijderen
pi_77331748
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Ruder het volgende:

[..]

Hoe doe je ook alweer de cookies verwijderen
Configuratiescherm -----> internetinstellingen----->Cookies verwijderen.

pi_77332217
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef fratsman het volgende:

[..]

Configuratiescherm -----> internetinstellingen----->Cookies verwijderen.

Hij doet het nog niet, als ik de cookies verwijder

vreemd
pi_77332296
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Ruder het volgende:

[..]

Hij doet het nog niet, als ik de cookies verwijder

vreemd
Huh? Dan snap ik het ook niet meer. In ieder geval, kaarten voor die groene vent zijn via perron te bestellen.
pi_77332539
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef fratsman het volgende:

[..]

Huh? Dan snap ik het ook niet meer. In ieder geval, kaarten voor die groene vent zijn via perron te bestellen.
Ik heb al kaarten

Maarre is er op kloeken animo voor, of is het zo dood als altijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')