Doe nou niet!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Timmetjuhs het volgende:
En ik heb nogsteeds geen carnavals pak...
Ik vertik het om te lang in zo'n winkel rond te hangen en al die muziek aan te moeten horen.
Ik bestel vanavond wel iets via het internet. Veel eenvoudiger ^^
Standaardverhaal wat je van de meeste mensen hoort.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Klonk het volgende:
winkel vol zwakbegaafden, tering.
stond daar ooit na mijn werk, in mijn toenmalige werkkloffie (lees smerige kleding), niet mijn gewoonte maar ging ff niet anders en wou een dure pannenset kopen, eerst een vieze blik, daarna mocht ik niets aanraken, terwijl mijn handen schoon waren en toen ik af wou rekenen deed mijn pinpas het niet, waarop de kassakut zei, goh dan zal uw saldo wel niet toereikend zijn want aan ons systeem kan het niet liggen, dat was voor mij de druppel...
Eenmaal thuis zonder pannenset zag ik dat er een grote storing was in het pinverkeer
Bij de 2Bruder willen ze de Carnavalskleding ook liever niet retour maar toen ik duidelijk maakte dat hij toch echt te klein was mocht ik hem alsnog ruilenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:28 schreef fratsman het volgende:
Winkel wil geen retour
Check om welke winkel het gaat!ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Probleem bij Geerlings is, dat je er geen klacht in kan dienen. Aangezien de familie Geerlings zelf net zo uit de hoogte doet als hun personeel. Ik geef nog liever m'n geld bij Pasch uit, al weet ik dat hij een stuk duurder is.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de 2Bruder willen ze de Carnavalskleding ook liever niet retour maar toen ik duidelijk maakte dat hij toch echt te klein was mocht ik hem alsnog ruilen
Geerlings is trouwens een verschrikkelijke winkel, ik weet nog goed dat als je daar als kind kwam je dan de hele tijd werd achterna gezeten door dat personeel omdat ze dachten dat je wat ging stelen.
@ Klonk
Dat met dat pinnen slaat nergens op omdat te zeggen, ook al vermoed je het van een klant, ik laat de mensen altijd opnieuw proberen tot dat het lukt en als het niet lukt vertel ik ze heel vriendelijk waar ze in de buurt een pinautomaat kunnen vinden.
Maarjah bij Geerlings weten ze wel hoe je klanten wegjaagt
Ze hebben wel een leuke dochter opzichquote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Probleem bij Geerlings is, dat je er geen klacht in kan dienen. Aangezien de familie Geerlings zelf net zo uit de hoogte doet als hun personeel. Ik geef nog liever m'n geld bij Pasch uit, al weet ik dat hij een stuk duurder is.
Ik denk eerder dat Geerlings aan Blokker een belang in het bedrijf verkocht heeft op voorwaarde dat zij zich dan niet in het centrum vestigen. De assortimenten komen gedeeltelijk overeen, maar als Blokker geheel eigenaar zou zijn dan was die meubelafdeling op de 1e etage allang opgedoekt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke dochter opzich
Van een andere oud-stagebegleider van me heb ik gehoord dat Geerlings al heel lang is overgekocht door de Blokker en dat, dat ook de rede is waarom er geen Blokker in de Venlose binnenstad ligt.
Maar in Blerick is/was er een Blokker en een Geerlings, vlak bij elkaar?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke dochter opzich
Van een andere oud-stagebegleider van me heb ik gehoord dat Geerlings al heel lang is overgekocht door de Blokker en dat, dat ook de rede is waarom er geen Blokker in de Venlose binnenstad ligt.
Dat klopt ook weer. of misschien omdat Blokker al bij het Tref zit?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar in Blerick is/was er een Blokker en een Geerlings, vlak bij elkaar?
NEE!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:01 schreef Ruder het volgende:
We hebben sinds kort in Venlo onze eigen Royston Drenthe
HEY!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
omg
en dan vinden ze het raar dat voetbalfans het iq van een pak hagelslag hebben
Ik hou niet van voetbal en niet van hiphoppipo'squote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
HEY!
En bedankt he! Ik hou van voetbal, niet van die hiphoppipo's.
Hoe doe je ook alweer de cookies verwijderenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ruder!
http://www.kloeken.nl/forum/viewtopic.php?f=6&p=409381#p409381
Site Perron dus...
Configuratiescherm -----> internetinstellingen----->Cookies verwijderen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hoe doe je ook alweer de cookies verwijderen
Hij doet het nog niet, als ik de cookies verwijderquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Configuratiescherm -----> internetinstellingen----->Cookies verwijderen.
Huh? Dan snap ik het ook niet meer. In ieder geval, kaarten voor die groene vent zijn via perron te bestellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hij doet het nog niet, als ik de cookies verwijder
vreemd
Ik heb al kaartenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh? Dan snap ik het ook niet meer. In ieder geval, kaarten voor die groene vent zijn via perron te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |