Volgens mij is dat nog altijd niet bekend, maar dat weet ik niet zeker, want ik begeef me niet meer in Venlose kringenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef Timmetjuhs het volgende:
Zo even het venlo topic op gang helpen ^^
Ik kom dan wel niet uit venlo, of gemeente venlo. Maar is wel de stad het dichtste in de buurt.
Ik heb gehoord dat je dit jaar voor de parrade met carnaval bandjes nodig hebt. Iemand een idee waar je die kan krijgen?
Ja dááháág! Dus na de Zoepkoel moeten we ook de Parade afstaan aan de rest van Limburg? Ze moeten vooral op deze manier doorgaan, dan hebben ze het hele evenement binnen een paar jaar om zeep geholpen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Klonk het volgende:
ga er maar vanuit dat L1 er wel iets mee doet
Net toen je dacht, na de ambulances, dat het niet gekker kan.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:05 schreef Ruder het volgende:
Heeft er al iemand op zijn favoriete steen gestemd trouwens?
www.venloverkiest.nl
Het moet niet gekker worden, met die hippies van Venlove![]()
![]()
Wij kregen gisteren een steentje in de bus met een briefje eraan met venloverkiestquote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Net toen je dacht, na de ambulances, dat het niet gekker kan.
Hoeveel subsidie krijgt die flauwekul wel nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Net toen je dacht, na de ambulances, dat het niet gekker kan.
Ik kwam van de Vuelta af en dacht serieus dat er rellen waren uitgebroken na de finish!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:21 schreef Timmetjuhs het volgende:
Met die ziekenauto's was mijn eerste gedachte die vandalen laten ook niks met rust haha. Pas de dag erna hoorde ik van iemand dat het een "kunstwerk" was...
De parrade is inderdaad te druk. Vorig jaar of 2 jaar geleden was het een ramp om er uberhaubt weg te komen. Net een blik sardientjes.
Godverdomme, wordt het nóg drukker vóór het stadhuisquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef fratsman het volgende:
Betalen om op de zaterdag bij m'n stamkroeg te staan.Oke, het is maar één euro, maar toch!
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/8555
Als dit zo door gaat dan ga ik ga tussen de ouderen zitten, en meezingen met Sjraar Peetjens op de blauwe zaoterdaag! MET blauwe neus!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, wordt het nóg drukker vóór het stadhuis.
die 1 euro gaat wel naar het goede doel hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als dit zo door gaat dan ga ik ga tussen de ouderen zitten, en meezingen met Sjraar Peetjens op de blauwe zaoterdaag! MET blauwe neus!![]()
Alweer? Het zit jou ook nooit mee he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Ruder het volgende:
[..]
die 1 euro gaat wel naar het goede doel he
Ik sta dan bij de Smullers, da place to be op zaterdag
Ja ik ben er aan gewendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alweer? Het zit jou ook nooit mee he?Maar ja, je zult het wel druk hebben dan.
Dat is de aldi (A)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Klonk het volgende:
En vanmorgen een overval in Baarlo op de Lidl...
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Note aan mezelf, niet 's ochtends vroeg naar de supermarkt gaan...
Bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het gaat inderdaad lekker zo...
Is dat die spar bij vossener vegas?
Edit
Ohnee deze is bij videoland.
Daar ga ik zeker vanuit, ik ga er zelfs van uit dat het dezelfde groep is die die snackbars en sigarenwinkels heeft overvallen vorig jaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Klonk het volgende:
zeker bij die van gisteren en vandaag, daar heb ik echt zoiets van dat moet wel een groep zijn
Dat hoop ik niet... Hoewel hier ook behoorlijk eenvoudig weg te komen is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef Klonk het volgende:
En die lui zijn trouwens niet dom, ze pakken telkens winkels die redelijk aan de buitenkant van een wijk liggen en waar je snel op een doorgaande weg zit.
Phicoop Kessel als volgende ?
Alsof je daar in Blerick gisteren snel wegkwam met die huizenhoge dörpels.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet... Hoewel hier ook behoorlijk eenvoudig weg te komen is.
De frituur hier in het dorp is een tijdje geleden ook al overvallen.
Hoort deze niet ook in het lijstje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Klonk het volgende:
Een groot deel van dit lijstje zal de daders zeker bekend voorkomen, durf ik idd ook geld op te wedden
20 januari: Supermarkt Baarlo
19 januari: Supermarkt (Aldi) Blerick
19 januari: Supermarkt (Spar) Blerick
15 januari: Winkel Weert
13 januari: Taxibus Venray
8 januari: Recreatiepark Oostrum
7 januari: Winkel Venray
7 januari: Vrachtwagen Venray
5 januari: Groothandel Blerick
31 december: Snackbar Weert
30 december: Tankstation Roermond
30 december: Supermarkt Venray
30 december: Supermarkt Well
30 december: Cafetaria Beringe
29 december: Supermarkt Grubbenvorst
28 december: Supermarkt Roermond
24 december: Winkel (Veltumse Kleffen) Venray
24 december: Winkel (Grotestraat) Venray
18 december: Ramkraak Venray
18 december: Bank Stramproy
11 december: Cafetaria Venray
4 december: Ramkraak Horst
4 december: Ramkraak Venray
3 december: Bedrijf Ospel
Ik dek dat die er prima tussen pastquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoort deze niet ook in het lijstje?
http://www.limburger.nl/a(...)n_Swalmen_overvallen
Oeh, mag ik als Swalmenaar wel posten hier?
Hier begint het langzaam te komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben echt nog totaaaaaal niet in vastelaovendsstemming
De raaf zing ik heel het jaar doorquote:
Het enige vastelaovendnummer wat me met de Venloop nog in de kop zat!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De raaf zing ik heel het jaar door![]()
![]()
Die gekke kikker van Imageschack, heel misschienquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
En heeft er iemand nog andere sites waar ik mijn avatars kan hosten? Photobucket heeft zijn limiet weer eens bereikt.
tinypic.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
En heeft er iemand nog andere sites waar ik mijn avatars kan hosten? Photobucket heeft zijn limiet weer eens bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |