Dat is de aldi (A)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Klonk het volgende:
En vanmorgen een overval in Baarlo op de Lidl...
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Note aan mezelf, niet 's ochtends vroeg naar de supermarkt gaan...
Bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het gaat inderdaad lekker zo...
Is dat die spar bij vossener vegas?
Edit
Ohnee deze is bij videoland.
Daar ga ik zeker vanuit, ik ga er zelfs van uit dat het dezelfde groep is die die snackbars en sigarenwinkels heeft overvallen vorig jaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Klonk het volgende:
zeker bij die van gisteren en vandaag, daar heb ik echt zoiets van dat moet wel een groep zijn
Dat hoop ik niet... Hoewel hier ook behoorlijk eenvoudig weg te komen is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef Klonk het volgende:
En die lui zijn trouwens niet dom, ze pakken telkens winkels die redelijk aan de buitenkant van een wijk liggen en waar je snel op een doorgaande weg zit.
Phicoop Kessel als volgende ?
Alsof je daar in Blerick gisteren snel wegkwam met die huizenhoge dörpels.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet... Hoewel hier ook behoorlijk eenvoudig weg te komen is.
De frituur hier in het dorp is een tijdje geleden ook al overvallen.
Hoort deze niet ook in het lijstje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Klonk het volgende:
Een groot deel van dit lijstje zal de daders zeker bekend voorkomen, durf ik idd ook geld op te wedden
20 januari: Supermarkt Baarlo
19 januari: Supermarkt (Aldi) Blerick
19 januari: Supermarkt (Spar) Blerick
15 januari: Winkel Weert
13 januari: Taxibus Venray
8 januari: Recreatiepark Oostrum
7 januari: Winkel Venray
7 januari: Vrachtwagen Venray
5 januari: Groothandel Blerick
31 december: Snackbar Weert
30 december: Tankstation Roermond
30 december: Supermarkt Venray
30 december: Supermarkt Well
30 december: Cafetaria Beringe
29 december: Supermarkt Grubbenvorst
28 december: Supermarkt Roermond
24 december: Winkel (Veltumse Kleffen) Venray
24 december: Winkel (Grotestraat) Venray
18 december: Ramkraak Venray
18 december: Bank Stramproy
11 december: Cafetaria Venray
4 december: Ramkraak Horst
4 december: Ramkraak Venray
3 december: Bedrijf Ospel
Ik dek dat die er prima tussen pastquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoort deze niet ook in het lijstje?
http://www.limburger.nl/a(...)n_Swalmen_overvallen
Oeh, mag ik als Swalmenaar wel posten hier?
Hier begint het langzaam te komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben echt nog totaaaaaal niet in vastelaovendsstemming
De raaf zing ik heel het jaar doorquote:
Het enige vastelaovendnummer wat me met de Venloop nog in de kop zat!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De raaf zing ik heel het jaar door![]()
![]()
Die gekke kikker van Imageschack, heel misschienquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
En heeft er iemand nog andere sites waar ik mijn avatars kan hosten? Photobucket heeft zijn limiet weer eens bereikt.
tinypic.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
En heeft er iemand nog andere sites waar ik mijn avatars kan hosten? Photobucket heeft zijn limiet weer eens bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |