JIJ?!?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die gekke kikker van Imageschack, heel misschien
Vorige week in de loco lekker los gegaan op de Raaf idd
Hehehe, Ik vind vasteloavend altied wel leuk, het is geen passie maar tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
JIJ?!?Jij bent de laatste die ik hard een vastelaovesleedje mee zie zingen!
Wil je het weten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:59 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hehehe, Ik vind vasteloavend altied wel leuk, het is geen passie maar toch
Mijn bijna buurman speelt trouwens nog een hoofdrol in die vreselijke slechte Youtube clip
hehe
Weet iemand trouwens wanneer die FRS op de Markt dicht gaat (oftewel de TariQ FRS![]()
?
en wat er voor in de plaats komt?
vergeet je mij nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
JIJ?!?Jij bent de laatste die ik hard een vastelaovesleedje mee zie zingen!
Hij ook al hier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoort deze niet ook in het lijstje?
http://www.limburger.nl/a(...)n_Swalmen_overvallen
Oeh, mag ik als Swalmenaar wel posten hier?
Als er genoeg bier in zit, zing jij ook wel meequote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er genoeg bier in zit, zing jij ook wel mee.
Leuk voor de vrouwtjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wil je het weten?Aanstaande zaterdag als het goed is voor het laatst, en er komt een ONLY-winkel voor in de plaats.
niets bijzonders toch ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
*afklopt*
"nog" niks.Wel een dooie vrouw in Heerlen, maar das ver weg.
Neuh...quote:
Ja bij de Manege volgens mij, een of andere gare kroeg die een beetje omgebouwd is. Máár de mensen die ik ken uit Belfeld waren wel enthousiast hehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
Discotheek in belfeld, wtf?![]()
En ja, wij hadden van de week ook zo'n stomme steen in de bus liggen.
WTF. MOrgen op werk eens rondvragenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja bij de Manege volgens mij, een of andere gare kroeg die een beetje omgebouwd is. Máár de mensen die ik ken uit Belfeld waren wel enthousiast hehe
Mjaquote:Die steen is wel een toppunt, wat zou dat wel niet kosten, als je iedereen zo'n gekke steen geeft?
OMGquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef fratsman het volgende:
Mijn collega wijst me net op het nummer waar heel Brabant op los zal gaan deze carnaval.
Ik heb onder de toonbank gelegen van het lachen!
En dat dus.quote:Maar dj's die dit hier draaien dienen met pek en veren te worden afgevoerd.
Ah, net zoals vulli en ik over die overvallen hebben geschreven?quote:
Ken je café de loco(motief)?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Jullie hadden t laatst over carnaval en de Parade enzo...en dat je daar nu bandjes voor moest hebben.
Nu heb ik dus vandaag al 2x de vraag gekregen of ik wist waar het podium van de fiscus was omdat je alleen daar van die bandjes moest hebben. Schijnbaar hebben ze altijd een vaste standplaats en nu zijn ze dus bang dat dat het podium is waar ze bandje voor moete hebben....Weten jullie dus welke het fiscuspodium is en waar dat dat precies ligt? (en voor de zekerheid alvast: waar kun je die bandjes krijge)
thanks....
(ps....ben nog nooit op de parade geweest, dus ik weet geen enkel podium te ligge)
Als je daar de parade oploopt, dan zie je in de bocht naar rechts al gelijk een terras. Dat is brasserie de Fiscus. Op dat terras komt met vastelaovend een podium te staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
toevallig heb ik die vandaag ontdekt jah
Wat hij zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je daar de parade oploopt, dan zie je in de bocht naar rechts al gelijk een terras. Dat is brasserie de Fiscus. Op dat terras komt met vastelaovend een podium te staan.
Ik denk dat je dus bandjes moet hebben voor het stuk parade tussen de Loco en de Klaasstraat.
De kant van het postkantoor is inderdaad zonder bandjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
oke thanks. vrienden van mij staan altijd bij het podium bij het (oude?) postkantoor. en volgens hun was postkantoor - fiscus (als in belasting) snel gelegd, dus iedereen paniek. maar ik kan dus iedereen gewoon gerust stellen.
Het was bij de Irish pub vorig jaar al als haringen in een ton!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
De kant van het postkantoor is inderdaad zonder bandje. Zal daar nu wel flink drukker worden dan vorige jaren
.
In Brabant zeker leuk, in Limburg not Donequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef fratsman het volgende:
Mijn collega wijst me net op het nummer waar heel Brabant op los zal gaan deze carnaval.
Ik heb onder de toonbank gelegen van het lachen!
Maar dj's die dit hier draaien dienen met pek en veren te worden afgevoerd.
Daarom. Hier. DJ's. Optyfen. Pek. Veren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
In Brabant zeker leuk, in Limburg not Done
Al draaien ze dit vast wel beej de Feesfebrik van Mestreech ofzo
na Vasteloavend wel ff afkicken met the Bloody Beetroots in Nijmegen en Dr Lektroluv in het Perronquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Daarom. Hier. DJ's. Optyfen. Pek. Veren.
Amen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Daarom. Hier. DJ's. Optyfen. Pek. Veren.
Wij genieten blijkbaar van onze vastelaovend, in plaats van dat we alles filmenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:39 schreef fratsman het volgende:
Het is alleen zo jammer dat je op Youtube wel kilo's aan die brabantmeuk vindt, maar bijna niks venloos.
Waar?!?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij genieten blijkbaar van onze vastelaovend, in plaats van dat we alles filmen. Desondanksheb ik een filmpje kunnen vinden dat een knakker tijdens de boerebroelof maakte toen hij voor ons stond. Ik flits twee keer door het beeld heen (zo rond 0:50 en 4:40)
:
Ik ben niet Lex Uitingquote:
Dat ik zometeen mijn smoel hier ga posten, als screenshot uit bovenstaande JijBuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:07 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar jullie het nu over hebben
maak me gekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ik zometeen mijn smoel hier ga posten, als screenshot uit bovenstaande JijBuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |