quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef Klonk het volgende:
leuk dat ze de foto´s vanuit dezelfde hoek hebben genomen. er is toch veel moois kapot gegaan in Venlo tijdens WO II
Triest dieptepunt van moderne architectuur.quote:
Eens! Verschrikkelijk troosteloos stukje binnenstad. De Kwietheuvel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Klonk het volgende:
ik denk trouwens dat ik het hoekje stadskantoor/maaspoort nog lelijker vindt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Eens! Verschrikkelijk troosteloos stukje binnenstad. De Kwietheuvel.
Maar toch heeft onze wijk ietsquote:
Wat dacht je van Feijenoordsupporters? Of komen die allemaal met de bus?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:14 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maar toch heeft onze wijk iets
hehehe
Zometeen maar weereens Smullen
Hopelijk is er wat volk am Bahnhof
Wie wist er trouwens dat Venlo een biertaxi heeft
Vrijdag tijdens een feestje hier was het bier op, en toen zat er niks anders op, dan even de biertaxi te bellen![]()
Nee, en zo te lezen wl ik ze ook niet kennenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
kent iemand van jullie toevallig de "Venlose Toppers"? Die waren gisteren bij ons op de Bonte Avond....en als Venlose zou je toch eigenlijk moeten weten wat carnaval is....gaan ze allemaal Nederlandse liedjes en apre ski muziek zingenje zou toch denken dat ook zij wel weten dat wij hier niet aan Branbantse carnaval doen
"Vital! Kom naor boéte! Fiese verraojer!!!"quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
kent iemand van jullie toevallig de "Venlose Toppers"? Die waren gisteren bij ons op de Bonte Avond....en als Venlose zou je toch eigenlijk moeten weten wat carnaval is....gaan ze allemaal Nederlandse liedjes en apre ski muziek zingenje zou toch denken dat ook zij wel weten dat wij hier niet aan Branbantse carnaval doen
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Vital! Kom naor boéte! Fiese verraojer!!!"![]()
![]()
Heb je vroeger ooit de stadsomroep gekeken? Daar hadden ze een jeugdprogramma, Tilt! En die hadden een sketch dat ze bij Vital Wolter (één van de zangers van de Venlose toppers.) 's nachts aan de deur waren met een taart. belden ze dus aan met bovenstaande mededeling, en toen Vital de deur open maakte kreeg hij die taart vol in z'n gezicht geplempt!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
moet ik dat ergens van kennen??? of ben ik gewoon gek aant worden
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Vital! Kom naor boéte! Fiese verraojer!!!"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |