Ja, maar kort wachten lijkt me toch veiliger dan helemaal niet langs de douane komen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
@wonderer zoals ik zei, de kmar krijgt maar weinig tijd gegunt om goed naar paspoorten te kijken... helaas is " klantvriendelijkheid" (lees kort wachten) belangrijker dan iets anders..... lang leve de comercie
wat langer wachten is veiliger dan kort wachten en werk afraffelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar kort wachten lijkt me toch veiliger dan helemaal niet langs de douane komen...
Oh, zeker eens, en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar goed. Ben benieuwd of de tickets voor NWA (daar vlieg ik normaal gesproken mee) nu goedkoper wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat langer wachten is veiliger dan kort wachten en werk afraffelen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, zeker eens, en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar goed. Ben benieuwd of de tickets voor NWA (daar vlieg ik normaal gesproken mee) nu goedkoper worden
Zit de castlist eens door te kijken... niet zo veel mannen, huh?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef lezzer het volgende:
Met Romy inderdaad
Die deed ook "Mädchen in Uniform"
wie weet heb ik je al eens gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ik vlieg praktisch altijd met North West/KLM/Delta omdat zij de enige zijn die een directe vlucht tussen Boston en Amsterdam aanbieden. Maar ik zal het onthouden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef wonderer het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een naamtopic heb
Het zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef soapie het volgende:
Navond dames. Kerst weer voorbij, nog even oud en nieuw en dan alles weer normaal!!!!
Zou best kunnen, laatste keer was begin mei terug naar huis. Grappig idee eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 06:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
wie weet heb ik je al eens geziendoe die vlucht met enige regelmaat
vetquote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb vakantie!
Tot 11 januari!
En ik ga snowboarden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das voordeel van wat later in seizoen wintersporten, meer zonquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef Vanyel het volgende:
Frankrijk. Nu maar hopen op een beetje goeie sneeuw en vooral een beetje fijne temperaturen. Volgens mij is het daar echt zoooooo koud
Wat spreken ze wel dan? Japans?quote:Op zondag 27 december 2009 08:59 schreef Avey het volgende:
Goedemorgen dames, lekkere zondag gewenst, even bijkomen van alle kerstdrukte hoop ik
Wij hebben vandaag bij toeval een ander lesbo stel ontmoet in de trein... ze spraken nauwelijks Engels dus de communicatie verliep wat stroef maar we hadden toch een lolZe gaven ons een tip voor een of andere buurt waar wat goede bars moeten zitten ofzo, dus die gaan we wel even checken. Ik heb ook een emailadres gekregen geloof ik maar wat ik daar nou mee aan moet... misschien even een online vertaler gebruiken?
dat heb ik gelukkig nog niet..... maar ik klink wel heeel sexy nuquote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Vanyel het volgende:
Boeh ik doe nu ook mee.
Auwauw keelpijn!
Met dank aan Lesbeau natuurlijk
Ik ook!quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Vanyel het volgende:
Boeh ik doe nu ook mee.
Auwauw keelpijn!
Klote zegquote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja nja denk dat ik morgen maar ff dokter bel voor afspraak, is 3e keer deze maand dat ik ziek ben/word
beetje veel van het goeie lijkt mij... kan het moeilijk maken om mij weer ziek te melden op het werk
niet doen word je dadelijk ook ziekquote:
Haha, zal wel meevallen, ben laatst al flink ziek geweestquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet doen word je dadelijk ook ziek
graag gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Brittie het volgende:
[..]
Haha, zal wel meevallen, ben laatst al flink ziek geweest. Maar toch bedankt voor de waarschuwing
![]()
O-M-Gquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:44 schreef lezzer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eksen-in-disco.dhtml
Iemand de beelden al bekeken?
Ik vind dat altijd zo'n slecht excuus "was dronken dus ik weet niets meer"quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef Vanyel het volgende:
Slecht filmpje, maar ze hadden zo te zien wel plezier. Benieuwd of ze zich er nog iets van herinneren..
ik loldequote:
Hoe bedoel je dat? Geloof je niet dat je na genoeg alcohol je herinneringen van een avond kunt kwijtraken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:55 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n slecht excuus "was dronken dus ik weet niets meer". Ik ben daar redelijk sceptisch over.
Ik geloof best wel dat het op een gegeven moment gebeurt dat je echt een black-out krijgt als je echt heel heel heel veel drinkt. Maar mensen die een keer dronken zijn en zich achterlijk gedragen zeggen vaak "o ik weet niets meer, hihi", dát geloof ik 9 van de 10 keer nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Geloof je niet dat je na genoeg alcohol je herinneringen van een avond kunt kwijtraken?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Uhh.. toen was ik nog jong en fris en dronk ik mezelf zo af en toe met groot plezier de vernieling in. Met genoeg tequila en aanverwante sterke drank krijgt iedereen zich denk ik wel een blackout gezopen.
Tegenwoordig ben ik het al ver voor dat stadium zich aandient meer dan zat, maar ik ben dan ook een saai oud wijf aan het worden.
Lekker rustig joh
Ah gezellig, jezelf de vernieling is zuipen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Uhh.. toen was ik nog jong en fris en dronk ik mezelf zo af en toe met groot plezier de vernieling in. Met genoeg tequila en aanverwante sterke drank krijgt iedereen zich denk ik wel een blackout gezopen.
Tegenwoordig ben ik het al ver voor dat stadium zich aandient meer dan zat, maar ik ben dan ook een saai oud wijf aan het worden.
Lekker rustig joh
Die keer niet eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef NanKing het volgende:
Ja maar jij drinkt dan ook nog eens Whiskey
Wat heb je geverfd?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef lezzer het volgende:
En zo zat ik te wachten tot de verf droog is...
Kozijn en binnenkant deur van de wc.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef lezzer het volgende:
Kozijn en binnenkant deur van de wc.
Die is vorig jaar (!) nieuw gekomen in de aanbouw.
En dat moet onderhand eens af.
Ik heb dat ook wel.. Ook nog voor 3 jaar verbouwingsplannen en kleine dingen die nog net niet helemaal af zijn enzo..quote:Zo heb ik nog weet ik hoe veel van die klusjes liggen
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb dat ook wel.. Ook nog voor 3 jaar verbouwingsplannen en kleine dingen die nog net niet helemaal af zijn enzo..
Het zijn van die dingen die je een keer moet plannen om te doen en dan ook meteen serieus moet aanpakken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Nieuwe dingen beginnen terwijl de oude niet af zijn.
Zo moet ik ook nog steeds een deur in mijn badkamer schilderen. Die is groen (nog van de vorige bewoners), en de rest van de badkamer is zwart met wit![]()
Het zou echt zó veel mooier zijn als ik dat zou schilderen...
Tjeempie en die gaat niet meer open vandaag?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef lezzer het volgende:
En ik bedacht me in eens dat ik dat in dezelfde kleur moet doen als de plee, dus dat ik dat wel even mee kon nemen. Dus ik ren naar de buren voor een potje extra verf.
Is mijn verfverkoopbuuv' dicht
Of ja, haar winkel dan
Da's idd wel een voordeel aan een standaard merk.. Hoewel in deze regio er altijd wel een bouwmarkt open is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef lezzer het volgende:
Nee, hele dag dicht.
Maar, ik moet ook nog afdeklatten kopen voor dat kozijntje, en dan kan ik daar (hubo o.i.d.) ook wel een potje verf kopen. Het is gelukkig Histor deze keer. Normaal schilder ik met Wijzonol.
Da's ook wel weer een punt ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef lezzer het volgende:
Hier ook hoor. Maar bij de buurvrouw kan ik gewoon in mijn schildersbroek op slippers binnen lopen, en als ik naar de bouwmarkt ga moet ik me even omkleden...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja hoor.... heb de ergste straf gekregen die een adhd'er kan krijgen.... een week lang spreekverbod
de huisartsquote:
haha niet eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oei, dan heb je je vast heel erg misdragen bij die man of vrouw!
Hopelijk is het na die week dan over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
haha niet eens
maar ben dus stem ontzettend kwijt, moet mijn keel dus een week rust geven. Voor de zekerheid een week lang antibiotica gekregen en bloed laten prikken om te kijken hoe mijn weerstand is omdat ik alweer ziek ben
dat hoop ik ook! nja vaker last van keel gehad maar nog nooit een praat verbod gehad..... dit word echt niet tof, ik praat te graag. Praat zelfs tegen mijn kattenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk is het na die week dan over.Niet kunnen praten heb ik ook een aantal keer gehad, en is nog best lastig.. Ook te hopen dat je nu eens klaar bent met ziek zijn!!
Oh, ik praat ook met mijn katten, dus wat dat betreft ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat hoop ik ook! nja vaker last van keel gehad maar nog nooit een praat verbod gehad..... dit word echt niet tof, ik praat te graag. Praat zelfs tegen mijn katten
nu voel ik mij gerustgesteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik praat ook met mijn katten, dus wat dat betreft ben je niet de enige.
Op mijn laatste feestje was ik (blijkbaar) ook zo zat dat ik iets niet meer wist, namelijk dat ik met een random meisje stond te kussenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef NanKing het volgende:
Dat bedoel ik ^^. Ik heb ook weleens gehad dat dingen wat vaag waren en niet alle details duidelijk maar echt helemaal niets meer weten heb ik zelf iig nooit gehad (wat niet betekent dat het niet kan natuurlijk).
jij met meisje zoenen? ieuwquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op mijn laatste feestje was ik (blijkbaar) ook zo zat dat ik iets niet meer wist, namelijk dat ik met een random meisje stond te kussen. Er waren foto's van
. En toen dacht ik wtf doe ik daar nou?!
.
we hebben beide dus leuk dagje bij gehad bij de docquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef wonderer het volgende:
Tering. Je gaat voor een doorverwijzing naar de huisarts en komt terug met een tetanusprik en bloed afgenomen voor cholesterol niveauZat er ruim een uur
Jouw dagje was waarschijnlijk goedkoperquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we hebben beide dus leuk dagje bij gehad bij de doc
lang leve overprijsde verzekeringen zodat ik niet NOG meer hoef te betalen jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jouw dagje was waarschijnlijk goedkoper :") Maar inderdaad. Sterkte met niet praten...
Oh, wij betalen ook belachelijk veel hoor. Veel meer dan jullie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lang leve overprijsde verzekeringen zodat ik niet NOG meer hoef te betalen ja
daarom ook lang leve en dat ik niet NOG meer hoef te betalenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, wij betalen ook belachelijk veel hoor. Veel meer dan jullie.
Misschien wordt testosteron dan ook vergoedquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom ook lang leve en dat ik niet NOG meer hoef te betalen
mja als obame het erdoor krijgt hebben ze in de vs ook een systeem zoals in nl
Heb jij een Amerikaanse verzekering of een NL verzekering?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wordt testosteron dan ook vergoed
In Nederland "laten doen" is volgens mij onmogelijk. Sowieso omdat je eerst een heel traject moet doorlopen en dus eigenlijk constant in Nederland moet zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:30 schreef lezzer het volgende:
Tsssk, nou da's mooi zuur dan![]()
Heb je wel eens overwogen om dat dan in NL te laten doen?
Of heb je gewoon veel gespaard?
-eigenlijk best persoonlijk allemaal, sorry-
Eigenlijk belachelijk, dat mensen in Amerika nog veel meer hobbels moeten nemen om een dergelijk traject in te gaan. Afgezien van de sociale, misschien grotere, hobbel, heb je ook nog een hogere financiele drempel.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Nederland "laten doen" is volgens mij onmogelijk. Sowieso omdat je eerst een heel traject moet doorlopen en dus eigenlijk constant in Nederland moet zijn.
Ik probeer op dit moment trouwens een plastisch chirurg te vinden voor een borstverkleining (geen volledige amputatie), vind op de site van eentje die wel vergoed wordt een mailmogelijkheid, dus ik mailen, yay, hoef ik niet te bellen, krijg ik een mailtje terug "bel even". ARGH.
Dat wordt niet vergoed en daar heeft Brad het nog (te) moeilijk mee. En aangezien ik mijn relatie OOK belangrijk vind...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar even nieuwsgierig, waarom niet gelijk alles eraf?
Is ook belangrijk. That is, áls je er 1 hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wordt niet vergoed en daar heeft Brad het nog (te) moeilijk mee. En aangezien ik mijn relatie OOK belangrijk vind...
Tien jaar inmiddels (bijna). Ook niet iets dat je zonder naar alternatieven te zoeken wegflikkert.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. That is, áls je er 1 hebt..
.
10 jaar flikker h\je sowieso niet zomaar weg, zelfs al heb je een personal shopper.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien jaar inmiddels (bijna). Ook niet iets dat je zonder naar alternatieven te zoeken wegflikkert.
Hoezo dat dan allemaal?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef wonderer het volgende:
Tering. Je gaat voor een doorverwijzing naar de huisarts en komt terug met een tetanusprik en bloed afgenomen voor cholesterol niveauZat er ruim een uur
Jullie betalen dus meer aan verzekering en er wordt dan nog maar heel weinig vergoed?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, wij betalen ook belachelijk veel hoor. Veel meer dan jullie.
ik was om 7uur al wakker maar gelukkig nog in slaap gevallen... klote nacht gehad. Volgens mij is er ook een keelontsteking bij gekomen dus ben blij dat ik anti biotica heb gekregen ondanks dat er gister geen infectie te zien was in mijn keelquote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Alicey het volgende:
Moge KZ!
Ik ben inderdaad de enige geloof ik die wakker is (op jou na dan).
jemig.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik was om 7uur al wakker maar gelukkig nog in slaap gevallen... klote nacht gehad. Volgens mij is er ook een keelontsteking bij gekomen dus ben blij dat ik anti biotica heb gekregen ondanks dat er gister geen infectie te zien was in mijn keel
hoi Erik
Keelontsteking kan zonder symptomen van verkoudheid optreden..quote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar ik ben heel niet verkouden dus keelontsteking lijkt me weer onwaarschijnlijk
Ja ik hoop nu maar dat het bacterieel is, zou ook nog viraal kunnen zijn en dan is het gewoon pech hebben. wat ik zei ben niet verkouden en geen koorts.... mja we zien wel... hopelijk duurt het niet te lang... straks ff wat zooi voor mijn keel halen....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
jemig.Hopelijk helpt de antibiotica dan een beetje snel op de keelontsteking/is het een bacteriële keelontsteking..
Ik vind dit al een hele stap. Voor jou en voor hem.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wordt niet vergoed en daar heeft Brad het nog (te) moeilijk mee. En aangezien ik mijn relatie OOK belangrijk vind...
Whoa, partytime!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef Logician het volgende:
Mogguh
Hoop dat alles goed gaat met iedereen?(Heb nog niet bijgelezen
Goed nieuws na 3 dagen ziek zijn, ben nu 4 dagen 100% MEDICATIE VRIJ na ong 8mnd![]()
![]()
feestjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef Logician het volgende:
Mogguh
Goed nieuws na 3 dagen ziek zijn, ben nu 4 dagen 100% MEDICATIE VRIJ na ong 8mnd![]()
![]()
Ja, ik vind het ook een wonder hoorquote:
Dat is wel een feestje waardquote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef Logician het volgende:
Mogguh
![]()
Welke?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoo heb mij zelf verwend met 2 spelletjes op de ps3, vind dat ik dat wel verdient heb haha
call of duty 5 en operation flash point dragon risingquote:
Operation Flashpoint schijnt wel heel gaaf te zijn. CoD 5 heb ik zelf ook maar vind de Modern Warfare's wel echt leukerquote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
call of duty 5 en operation flash point dragon rising
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Operation Flashpoint schijnt wel heel gaaf te zijn. CoD 5 heb ik zelf ook maar vind de Modern Warfare's wel echt leuker. Have fun iig
En wb Qebbel, enjoy oud en nieuw en je bday
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
want alle winkels waren open en we hebben dus geshopt, gemact, weer geshopt, gestarbuckt nogmaals geshopt en nog wat genoten van prachtige bezichtigingen.
Jaloers!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:we hebben dus geshopt, gemact, weer geshopt, gestarbuckt nogmaals geshopt en nog wat genoten van prachtige bezichtigingen. Aanwinst van uggs voor 16euro, twee hele vette horloges (nep maar lijken sprekend) en een model cayenne -o-!
japan staat niet bekend om het lekker goedkoop zijn nee. Is volgens mij 1 van de duurste landen op deze aardklootquote:Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Jaloers!![]()
Hier is alles afschuwelijk duur helaas, shoppen zit er echt niet in. Misschien alleen electronica maar daar heb ik in Europa dan weer niets aan
Zelfs een Big Mac is hier duurder dan in Nederland
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
Geweldige kerst gehad, want alle winkels waren open en we hebben dus geshopt, gemact, weer geshopt, gestarbuckt nogmaals geshopt en nog wat genoten van prachtige bezichtigingen. Aanwinst van uggs voor 16euro, twee hele vette horloges (nep maar lijken sprekend) en een model cayenne -o-!
uggs voor in de winter, crocks voor in de zomer...manonvriendelijker kán het niet!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
SC hates uggs???
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
ghehe ik begin er ook niet aan.... kan met trots vertellen dat ik nooit eigenaar ben geweest van beide
nou ik ging net ff beetje praten tegen katten.... katten hoorde mij nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
![]()
SC begint trouwens ook weer verkouden te worden, mét keelpijn...fijn, nét een paar dagen vrij...
Ik heb het al mijn hele vakantie, en ik ben bang de rest van de vakantie ookquote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
![]()
SC begint trouwens ook weer verkouden te worden, mét keelpijn...fijn, nét een paar dagen vrij...
Er is ook nog specops en de multiplayer hequote:Op woensdag 30 december 2009 15:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk dat ik ze beide terug breng morgen en dan voor 10tje meer modern warfare 2 ga halen ondanks korte single mode
ik ben niet zo van de mp, ga altijd heeeel snel doodquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
Er is ook nog specops en de multiplayer he
Ik ook in het begin, maar nu niet meer. Is echt een kwestie van veel spelen, maps leren kennen en nieuwe (betere) wapens unlockenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de mp, ga altijd heeeel snel dood
Tetanus moet sowieso om de tien jaar en voor een operatie, dus dat kon net zo goed meteen, en cholesterol weet ik eigenlijk niet, maar ik ben er wel voor dat mijn gezondheid een beetje in de gaten wordt gehoudenquote:
Yep, en een eigen bijdrage van $3000 per jaar (voor ons samen)...quote:Op woensdag 30 december 2009 07:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie betalen dus meer aan verzekering en er wordt dan nog maar heel weinig vergoed?
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef wonderer het volgende:
Yep, en een eigen bijdrage van $3000 per jaar (voor ons samen)...
Drie jaar geleden wist ik het zelf nog niet eens. Ik heb echt heel veel gehad aan de therapie van de afgelopen maanden, en het zoeken van gelijkgestemden op youtube.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind dit al een hele stap. Voor jou en voor hem.
Ik vind het wel heel knap dat je het doet.![]()
En je weet best dat ik er in het begin (3 jaar terug ofzo) geen reet van snapte. Maar nu je daar zo duidelijk in bent is het veel makkelijker. Ik wist gewoon ook niet wat ik er nou mee aan moest.
Nu is het gewoon, geslacht: man en punt. Of je de stap nou uiteindelijk zet of niet.
Vaag verhaal, maar ik denk dat je het wel snapt.
We lijken erg op elkaar, dat helpt denk ik wel. Opposites attract, mooi en aardig, maar dat botst ook, volgens mij. We hebben ongeveer dezelfde benadering van het leven en dergelijke. En dat levert ook wel eens problemen op (als je allebei niet makkelijk begint met praten (als we eenmaal bezig zijn is het prima), komt er moeilijk een gesprek van de grondquote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Jezus wonderer, wat lang al, die relatie. Ik vind dat altijd zo bijzonder als mensen die elkaar in de puberteit ontmoeten het lang samen volhouden. Bij jullie dus helemaal met ook nog een cultuurverschil.
Damn.
Ik vind nieuwsgierige vragen niet erg, zolang ik maar niet het idee krijg dat het sensatiezucht is, of dat ik mezelf moet verdedigen in mijn keuzes. Maar hoe meer ik er over praat, hoe duidelijker het ook voor mezelf wordt en dat is wel erg prettigquote:Vind je verhaal verder heel boeiend, ben geneigd om veel te nieuwsgierige vragen te gaan stellen..
Volgens mij kan het (heteroquote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uggs voor in de winter, crocks voor in de zomer...manonvriendelijker kán het niet!
Yeah. Gelukkig stort Brads werkgever (die ook een deel van de verzekering op zich neemt) elke maand geld op een rekening die we alleen voor medische kosten mogen gebruiken. Maar dat is volgens mij geen 3000 per jaar.quote:
Tuurlijk ligt het genuanceerder.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
En het ligt wel iets genuanceerder dan "geslacht: man en punt", maar zoals ik ook al tegen Kz zei, for all intents and purposes werkt dat wel![]()
Ja, precies, de westerse wereld is gewoon heel tweedelig ingericht: hem of haar, meer keus heb je niet. En ik ben duidelijk geen haar, dus blijft hem over. Maar ook dat voelt een beetje vreemd. Hoewel dat misschien gewoon wennen is.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt het genuanceerder.
Maar de omgeving heeft gewoon een praktisch probleem. Als in "zeg ik nou hem of haar tegen Wonderer". Van dat soort simpele dingen. Klinkt onnozel, maar ik heb dan dat ik het wel graag goed wil doen.
Het is heel ingewikkeld om "hem" tegen iemand met een vrouwennaam te zeggen. Al is dat voor Brabanders dan weer minder moeilijk, die zeggen gewoon overal "hij" tegen
You rockquote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer. Ik vond altijd al dat je in een soort schemergebied zat qua mannelijkheid enzo, in het begin ookal. Maar ik heb ook heel lang zinnen vermeden waar ik een persoonlijk voornaamwoord moest gebruiken omdat ik het dan niet zo goed wist.
Dan maakt ik ipv "hij vindt dat" maar de zin "Wonderer vindt dat" oid. Verder verandert mijn beeld eigenlijk niet
. maar ik ken je eigenlijk vooral van internet, en ik neem aan dat je je persoonlijkheid wel grotendeels houdt
. Tof blijft tof, of het nou een vent of een vrouw is.
dan straal je iig uit wie je wilt zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens zie ik er tegenwoordig zo uit (hoewel met donkerder haar), en het jochie naast me zei consequent hij
[ afbeelding ]
Yep. Jammer dat volwassen daar dan weer straal doorheen kijken en afgaan op mijn stem of voorgevelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan straal je iig uit wie je wilt zijn
volwassenen hebben ook meer moeite met de waarheid dan kinderen...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Jammer dat volwassen daar dan weer straal doorheen kijken en afgaan op mijn stem of voorgevel
Da's wel zeker. Maar serieus, als iemand duidelijk zijn best doet om op een bepaalde manier over te komen, dan ga je toch niet met een plank voor je hoofd "zij" zeggen?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volwassenen hebben ook meer moeite met de waarheid dan kinderen...
Nee, als je het niet zeker weet, vraag je het evenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch snap ik best dat het heel moeilijk kan zijn om dan te moeten aflezen wat je "moet" zeggen. Kijk, als mensen kostte wat het kost "zij" blijven zeggen, dan is het stom. Maar als je het gewoon niet zeker weet dan moet je toch een keuze maken. "Het" lijkt me wel wat erger.
Sommige mensen hebben nu eenmaal het idee dat je het doet om hen voor de gek te houden (wat daar het nut of wat jouw motivatie daarin is zouden ze ook niet weten) en menen duidelijk te moeten maken dat je "hen niet fopt".quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
Da's wel zeker. Maar serieus, als iemand duidelijk zijn best doet om op een bepaalde manier over te komen, dan ga je toch niet met een plank voor je hoofd "zij" zeggen?
Misschien wisten oma en moeder het ook wel niet zeker.quote:Overigens werd bovenstaand jochie niet verbeterd door zijn oma of mijn moeder
Leuk dat je ook eindelijk een naam hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nu op verschillende plaatsen (vooral online omdat ik nou eenmaal geen echt leven heb) aan het vragen of ze me Micha noemen en dat helpt ook wel.
Het is wel altijd prettig om te weten dat je niets mankeert.. Dat heb ik ook altijd wel met die controles bij bloed donaties of jaarlijkse checkups enzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef wonderer het volgende:
Tetanus moet sowieso om de tien jaar en voor een operatie, dus dat kon net zo goed meteen, en cholesterol weet ik eigenlijk niet, maar ik ben er wel voor dat mijn gezondheid een beetje in de gaten wordt gehouden
Dat komt dus nog bovenop de premies?quote:Yep, en een eigen bijdrage van $3000 per jaar (voor ons samen)...
Ik vind het eigenlijk ook geen gezicht.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
SC hates uggs???
Waarom toch dat maccen? Ga je naar een land waar ze gaaf koken, ga je ranzige Amerikaanse fastfoodshit eten die je thuis ook kunt krijgen. Waarom???quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
we hebben dus geshopt, gemact, weer geshopt, gestarbuckt nogmaals geshopt en nog wat genoten van prachtige bezichtigingen.
Goed punt, dat had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal het idee dat je het doet om hen voor de gek te houden (wat daar het nut of wat jouw motivatie daarin is zouden ze ook niet weten) en menen duidelijk te moeten maken dat je "hen niet fopt".
[..]
Jawel, die kennen me allebei al sinds mijn geboortequote:Misschien wisten oma en moeder het ook wel niet zeker.
Ja, het begint ook best te wennenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk dat je ook eindelijk een naam hebt.Dat maakt alles ook al weer een stuk makkelijker, want ik ben gewend mensen met hun "real life name" aan te spreken.
Yep...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel altijd prettig om te weten dat je niets mankeert.. Dat heb ik ook altijd wel met die controles bij bloed donaties of jaarlijkse checkups enzo.
[..]
Dat komt dus nog bovenop de premies?
Oh, da's dan wel heel mooi.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef wonderer het volgende:
Jawel, die kennen me allebei al sinds mijn geboorteZijn oma is mijn moeders beste vriendin.
Mensen die je niet anders kennen is ook wel een voordeel. Zowel jij als die mensen hebben geen gedoe met hij/zij enzo.quote:Ja, het begint ook best te wennenSommige mensen kennen me al niet anders (ook omdat het eerst mijn pseudoniem was). Da's wel fijn.
Dan valt het hier nog best mee inderdaad.quote:Yep...
Ja, daarom snap ik het ook wel. Maar zijn mensen echt heel erg beledigd als ze met het "verkeerde" geslacht worden aangesproken? Zeker als ze zich er echt naar kleden en dus kunnen verwachten dat mensen het verkeerd interpreteren... Als je je "gewoon" als vrouw kleedt en dan alsnog met meneer wordt aangesproken, kan ik me de verontwaardiging wel voorstellen, maar als je je kleedt en gedraagt als een vent, kun je dat mensen toch niet kwalijk nemen?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar er zijn natuurlijk ook zat zijen die zich kleden zoals wonderer op de foto maar net weer grof beledigd zijn als ze hij worden genoemd. Ik kan me de irritatie wel voorstellen, maar tis voor de mensen ook niet altijd even makkelijk.
Ik werd in ver buitenland zelfs de boyfriend genoemd als ik met mijn cupje E in een spagettibandjeshemdje rondliep. Tja, want ik heb kort haar...
[..]
Ik ben in lokale tenten altijd bang dat mijn spijsverteringssysteem het niet aankanquote:Waarom toch dat maccen? Ga je naar een land waar ze gaaf koken, ga je ranzige Amerikaanse fastfoodshit eten die je thuis ook kunt krijgen. Waarom???
Starbucks snap ik dan nog, daar ga ik in Azië ook altijd zitten(voor de airco, de koffie vind ik te slap).
... en een man die er uit ziet als een meisje met kort haar en een enorme cup past kennelijk toch beter in het plaatje dan 2 vrouwen die iets met elkaar hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar er zijn natuurlijk ook zat zijen die zich kleden zoals wonderer op de foto maar net weer grof beledigd zijn als ze hij worden genoemd. Ik kan me de irritatie wel voorstellen, maar tis voor de mensen ook niet altijd even makkelijk.
Ik werd in ver buitenland zelfs de boyfriend genoemd als ik met mijn cupje E in een spagettibandjeshemdje rondliep. Tja, want ik heb kort haar...
ik ook niet... en nu gaan mannen ze ook al dragenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook geen gezicht.
Mij niet gezien.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook niet... en nu gaan mannen ze ook al dragen
In het Engels spreek je het uit als mai-kahquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Wonderer, kan Brad je naam wel uitspreken dan? Want ik heb begrepen dat het Micha met een g-klank is (en geen sj). Of zijn jullie zo'n Amerikaans stel dat elkaar de hele tijd honey en darling noemt
.
Ik vind de mannen-uggs wel mooi...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Is ook veel makkelijker want niemand hier heeft een idee hoe ze mijn geboortenaam uitspreken. Bij Micha is er geen probleem. Alleen spellen op gehoor is lastig, meestal maken ze er Mika van (vraag me af of het anders gespeld zal worden als ze me als man gaan zien... Micah is een mannennaam namelijk).quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Lol, ik snap waarom je er aan went.
Oh zoiets zou nog wel kunnen. Maar ik heb ook echt mannen gezien met uggs die gewoon net als de vrouwenuggs helemaal suede zijn (en waar ook de broek ingepropt wordt).quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind de mannen-uggs wel mooi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich is dit ook best een verschil met wat je had toen ik je ooit zagquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens zie ik er tegenwoordig zo uit (hoewel met donkerder haar), en het jochie naast me zei consequent hij
[ afbeelding ]
ik werd van de week ook meneer eh mevrouw genoemd maar dat was een 1 of ander ranzig junkie achtig wijf met 4 blikjes van de goedkoopste half liter biertjesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich is dit ook best een verschil met wat je had toen ik je ooit zag
Ik ben wel eens een "whatever" genoemd.
Ik weet niet wat ik daar nou van moet denken hoor.
Vorige week in de mediamarkt trouwens nog "meneer".
"Meneer, oh, nee, mevrouw".
Doe dan maar gewoon meneer hoor, dat vind ik dan minder erg.
Ja, zoals ik al zei, het is echt iets van de laatste... hm, anderhalf jaar of zo. Daarvoor dacht ik er eigenlijk niet zo over na. Maar toen mijn boek uitkwam en mensen op basis daarvan er gewoon vanuit gingen dat het door een man was geschreven, en dat voelde fijn, besefte ik dat ik gewoon niet terug wilde. Ik wilde juist dat mensen me als man beschouwden en ging ook wat beter mijn best doen om dat te bewerkstelligen. En dat voelde steeds beter. Dus ja, drie jaar geleden had je ook gewoon gelijk. Ik kon toen nog niet verwoorden wat ik was/voelde/wilde.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich is dit ook best een verschil met wat je had toen ik je ooit zag
Ik ben wel eens een "whatever" genoemd.
Ik weet niet wat ik daar nou van moet denken hoor.
Vorige week in de mediamarkt trouwens nog "meneer".
"Meneer, oh, nee, mevrouw".
Doe dan maar gewoon meneer hoor, dat vind ik dan minder erg.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:29 schreef Vanyel het volgende:
Om ff een hele hetero-opmerking te maken:
toch jammer dan van die tieten. Ik hou zo van borsten. Ze zouden ze wat mij betreft bij wijze van spreken ook op mannen mogen plakken
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vanavond de stad in en dan zien we wel hoe we de tijd doorkomen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:10 schreef lezzer het volgende:
Gaat hier iemand nog wat fabuleus doen met oud&nieuw?
Of net als wij gewoon om 23.00u naar bed
quote:
Ja, of een metroseksueel.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ga fabuleus bij 2 vrienden zitten en proberen zo min mogelijk te praten![]()
[..]
ja en dan durven de meeste mannen zich ook nog een modebewuste hetero te noemen
noem jezelf dan gewoon latente homoquote:
Nou dat niet, maar ik ben niet kapot van vuurwerk idd.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Angstige lezzer wacht thuis achter de geraniums?
Ja, maar jullie hebben nog meer dan een uur he.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef wonderer het volgende:
Onze hele woonkamer staat op z'n kop
(kabel)-tv kijken zit er hier voorlopig niet inquote:Op donderdag 31 december 2009 22:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben nog meer dan een uur he.
We kijken nu Jan Jaap van der Wal.
Leuker dan Guido Weijers in ieder geval...
Voordeel van houten vloeren, je hoeft alleen een gat te borenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:12 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat is het voordeel van oude deuren, daar passen die kabels makkelijk onderdoor
En jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
luitjes alvast een fijn nieuw!!! dikkeuit den haag
Insgelijks, behalve dat uit Den Haagquote:Op donderdag 31 december 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
luitjes alvast een fijn nieuw!!! dikkeuit den haag
2010 wordt jouw jaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Ik ben alleen niet zo gelukkig.
wat is er loos danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
* NanKing aai over bolletje geeftquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Ik had de zoveelste aanval van enorme eenzaamheid toen de klok 0.00 sloeg en iedereen naar hun geliefde ging om een knuffel te geven en gelukkig nieuwjaar te kussen en ik er een beetje stond van... ok.quote:
dat gevoel... dat ken ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had de zoveelste aanval van enorme eenzaamheid toen de klok 0.00 sloeg en iedereen naar hun geliefde ging om een knuffel te geven en gelukkig nieuwjaar te kussen en ik er een beetje stond van... ok.
Hetzelfde! Gisteren wel een leuk meisje gezoend al, goed begin van 2010! Jammer dat haar vriendje ook op dat feestje rondliep.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:12 schreef zarGon het volgende:
Zeg deerne,
Ik wens je vele kutjes toe in 2010.
Kusje,
zG.
Herkenning. Maar toen heb ik mezelf een heel goed nieuwjaar gewenst.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had de zoveelste aanval van enorme eenzaamheid toen de klok 0.00 sloeg en iedereen naar hun geliefde ging om een knuffel te geven en gelukkig nieuwjaar te kussen en ik er een beetje stond van... ok.
ondanks dat gelukkig nieuw jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef NoktetMort het volgende:
Ik had dat dit nieuwjaar ook; helaas is mijn relatie afgelopen maandag gesneuveld .
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef NoktetMort het volgende:
Ik had dat dit nieuwjaar ook; helaas is mijn relatie afgelopen maandag gesneuveld .
Enjoy!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:00 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en dag hoor.
Ik ben een weekje wintersporten, dus ws niet online.
Ahw.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef NoktetMort het volgende:
Je hebt een nieuw plaatje!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:38 schreef lezzer het volgende:
Zo, het familiebezoek zit er weer op.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
In other news, Brad heeft een kater![]()
Maar hij sliep wel lief:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor lang
Dat jurkje staat me niet zo vind ik
Wat staat je dan wél?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor lang
Dat jurkje staat me niet zo vind ik
eva kostuum??quote:
maar misschien thuis nietquote:
Het is een mogelijkheid natuurlijk.quote:
wat ik storend vind aan dat plaatje is niet de jurk maar het feit dat er geen gezicht op zitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid natuurlijk.Maaruh... het plaatje van lezzer is toch ook voor buitenshuis gebruik?
Vind je dat echt storend? Of raar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik storend vind aan dat plaatje is niet de jurk maar het feit dat er geen gezicht op zit
beidequote:
niet??quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
Seks voor het ontbijt is geen goed idee.
Niet voor mij, in ieder geval. Mijn bloedsuikerspiegel was veel te laagquote:
dan kan je idd erg beroerd voelen ja....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor mij, in ieder geval. Mijn bloedsuikerspiegel was veel te laag
Nee joh, dat moet je ook gewoon tijdens het ontbijt doen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
Seks voor het ontbijt is geen goed idee.
ligt eraan wat je eet....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je ook gewoon tijdens het ontbijt doen!
Dat is ook waar ik eerder aan zou denken ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik storend vind aan dat plaatje is niet de jurk maar het feit dat er geen gezicht op zit
Bummer.. Maar kan Brad dan niet gewoon een ontbijt in bed brengen, of werkt dat niet zo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor mij, in ieder geval. Mijn bloedsuikerspiegel was veel te laag
We lagen niet in bedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bummer.. Maar kan Brad dan niet gewoon een ontbijt in bed brengen, of werkt dat niet zo?
Ergens waar ontbijten nogal een zootje zou opleverenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Nog veel beter
We mogen zeker niet vernemen waar wel he?
(Als ik dichtgooi maak ik geen nieuwe hoor, is mobiel niet zo makkelijk)
Da's waar. Ik knoei ook als ik achter mijn PC zit te eten tenslottequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
als je het goed doet levert het overal een zooitje op
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's waar. Ik knoei ook als ik achter mijn PC zit te eten tenslotte
Nu nog zorgen dat je'm dicht gooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
kheb trouwens al weer een volgende naamtopic bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |