Multitaskenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je ook gewoon tijdens het ontbijt doen!
ghehe wie weetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, dit naamtopic zat er natuurlijk aan te komen![]()
Hebben jullie al gedate onderhand eigenlijk?![]()
[..]
Multitasken
dat doe ik normaal wel jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:47 schreef lezzer het volgende:
Oh, KZ, ideetje om een link naar dit topic in je laatste post van het vorige te doen?
Blijkbaar geen Fokquote:
Ik ben net weer opquote:Op zondag 3 januari 2010 08:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo naar bed, denk ik. Bijna half drie
Mogguhquote:
Hehe trusten dan maarquote:Op zondag 3 januari 2010 08:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijkbaar geen Fok
Ik ga zo naar bed, denk ik. Bijna half drie
Hoiquote:
Ik weet niet hoe lang hij vakantie heeft gehad, maar ik ben er wel gewend aan geraakt zeg maarquote:Op zondag 3 januari 2010 08:46 schreef wonderer het volgende:
Brad moet er maandag ook weer aan geloven. Ben benieuwd hoe dat gaat
Twee weken. En hij stond behoorlijk laat op (en volgens mij is ie nu ook nog wakker).quote:Op zondag 3 januari 2010 08:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij vakantie heeft gehad, maar ik ben er wel gewend aan geraakt zeg maar
ik lag gisteraaf in bed ineens van had ik het er wel met qebbel over gehad of was het met jouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:52 schreef Brittie het volgende:
Lolik las dat je CoD MW2 tof vond, mooi
Ja dat was met mijquote:Op zondag 3 januari 2010 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lag gisteraaf in bed ineens van had ik het er wel met qebbel over gehad of was het met jouahwell
ik speel hem nu op gehardend.... en zit weer in die slobbewijken van rio... dat vond ik op normaal al een kut level
ja maar probeer zo mijn skills te verbeteren lol niet dat ze beter worden lol...quote:Op zondag 3 januari 2010 09:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja dat was met mij. Ja urgh dat level was zó frustrerend, respect dat je dat op hardened probeert (en veel sterkte
). Die lui zitten echt overal in dat level, boven onder links rechts, superirritant. Ga je de multiplayer nou nog proberen?
Hahahha hilarisch, kan me dat helemaal voorstellen dat je dat wil als je op Shithole werktquote:Op zondag 3 januari 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar probeer zo mijn skills te verbeteren lol niet dat ze beter worden lol...
vind trouwens dat level in de airport retecool... je wil niet weten hoevaak ik passagiers in mijn hoofd schiet.... nu mag ik ze in spelletje schieten
neen dan faal je... had per ongeluk 1tje geraakt en werd doodgeschoten (maar ach dat word je tochquote:Op zondag 3 januari 2010 10:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahahha hilarisch, kan me dat helemaal voorstellen dat je dat wil als je op Shithole werkt. Ben blij dat dat level een goeie uitlaatklep voor je is
. Ik had de hele tijd de neiging om die Makarov in zijn achterhoofd te schieten tijdens dat level, maar toch maar niet gedaan
.
Ja iddquote:Op zondag 3 januari 2010 10:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dan faal je... had per ongeluk 1tje geraakt en werd doodgeschoten (maar ach dat word je toch) vond wel grappig dat het weer een open einde is.... wachten op mw3 lol
vond graphics trouwens teleurstellend maar gameplay daar in tegen
Rotzooi opruimenquote:Op zondag 3 januari 2010 09:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wat gaan de lesbeautjes doen vandaag??
nja het probleem is dat ht spel voor xbox is geschreven en daarna geport word naar ps3. xbox zit nu aan zijn max van zijn graphics wat ie aankan terwijl de ps3 pas 60% procent van zijn capaciteit word gebruikt.... uncharted is geschreven voor de ps3 wat wel een crime schijn te zijn omdat het vrij gecompliceerd systeem is en daarom zo lang duurt voordat er een exclusive uit komt, maar wat er dan exclusief uit komt is dan ook een pareltje zoals killzone 2 echtquote:Op zondag 3 januari 2010 10:26 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja iddik schrok toen wel toen je zo afgemaakt werd!
En idd wachten op MW3, hoop alleen niet dat ze daar een gigantisch futuristisch iets van gaan maken
![]()
Ik vond de graphics juist heel mooi maar ja als je een PS3 hebt kan niks tippen aan Uncharted 2 graphics.
Gameplay is helemaal goed idd
wil je mijn huis ook doen??quote:
Aah vandaarquote:Op zondag 3 januari 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja het probleem is dat ht spel voor xbox is geschreven en daarna geport word naar ps3. xbox zit nu aan zijn max van zijn graphics wat ie aankan terwijl de ps3 pas 60% procent van zijn capaciteit word gebruikt.... uncharted is geschreven voor de ps3 wat wel een crime schijn te zijn omdat het vrij gecompliceerd systeem is en daarom zo lang duurt voordat er een exclusive uit komt, maar wat er dan exclusief uit komt is dan ook een pareltje zoals killzone 2 echtuncharted 2 nog niet gespeeld
geen idee wat jij voor werk doet hahaquote:Op zondag 3 januari 2010 10:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aah vandaar. Ik vond de graphics wel super
. Wil eigenlijk ook wel een PS3 voor die exclusives maar ja om daar nou 300 euro voor neer te tellen is ook zowat..... Al is mijn werk natuurlijk een goed excuus om gewoon meerdere consoles in huis te halen
.
Werk in de gamesbizquote:Op zondag 3 januari 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee wat jij voor werk doet haha
enne dan heb je gelijk ook een blu ray speler, 2 in 1
kom je keer langs om te gamenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Werk in de gamesbizEn ja, inderdaad
dat bedacht ik me ook net. Heb alleen geen 300 euro liggen
.
Dat eerste dan, de xbox gaat niet wegquote:Op zondag 3 januari 2010 11:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kom je keer langs om te gamenof verkoop je xbox
Ghehehe dat zal er leuk uit zienquote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.gossipgamers.c(...)ed-on-project-natal/
deze gast doet het staand maar je kan het natuurlijk ook gewoon hangend vanaf de bank doen
hoe weet jij dat ik nu ligquote:Op zondag 3 januari 2010 11:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ghehehe dat zal er leuk uit zien. Of zou je character dan ook gaan liggen als jij ligt
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |