ondanks dat gelukkig nieuw jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef NoktetMort het volgende:
Ik had dat dit nieuwjaar ook; helaas is mijn relatie afgelopen maandag gesneuveld .
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef NoktetMort het volgende:
Ik had dat dit nieuwjaar ook; helaas is mijn relatie afgelopen maandag gesneuveld .
Enjoy!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:00 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en dag hoor.
Ik ben een weekje wintersporten, dus ws niet online.
Ahw.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef NoktetMort het volgende:
Je hebt een nieuw plaatje!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:38 schreef lezzer het volgende:
Zo, het familiebezoek zit er weer op.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
In other news, Brad heeft een kater![]()
Maar hij sliep wel lief:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor lang
Dat jurkje staat me niet zo vind ik
Wat staat je dan wél?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor lang
Dat jurkje staat me niet zo vind ik
eva kostuum??quote:
maar misschien thuis nietquote:
Het is een mogelijkheid natuurlijk.quote:
wat ik storend vind aan dat plaatje is niet de jurk maar het feit dat er geen gezicht op zitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid natuurlijk.Maaruh... het plaatje van lezzer is toch ook voor buitenshuis gebruik?
Vind je dat echt storend? Of raar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik storend vind aan dat plaatje is niet de jurk maar het feit dat er geen gezicht op zit
beidequote:
niet??quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
Seks voor het ontbijt is geen goed idee.
Niet voor mij, in ieder geval. Mijn bloedsuikerspiegel was veel te laagquote:
dan kan je idd erg beroerd voelen ja....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor mij, in ieder geval. Mijn bloedsuikerspiegel was veel te laag
Nee joh, dat moet je ook gewoon tijdens het ontbijt doen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
Seks voor het ontbijt is geen goed idee.
ligt eraan wat je eet....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je ook gewoon tijdens het ontbijt doen!
Dat is ook waar ik eerder aan zou denken ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik storend vind aan dat plaatje is niet de jurk maar het feit dat er geen gezicht op zit
Bummer.. Maar kan Brad dan niet gewoon een ontbijt in bed brengen, of werkt dat niet zo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor mij, in ieder geval. Mijn bloedsuikerspiegel was veel te laag
We lagen niet in bedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bummer.. Maar kan Brad dan niet gewoon een ontbijt in bed brengen, of werkt dat niet zo?
Ergens waar ontbijten nogal een zootje zou opleverenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Nog veel beter
We mogen zeker niet vernemen waar wel he?
(Als ik dichtgooi maak ik geen nieuwe hoor, is mobiel niet zo makkelijk)
Da's waar. Ik knoei ook als ik achter mijn PC zit te eten tenslottequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
als je het goed doet levert het overal een zooitje op
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's waar. Ik knoei ook als ik achter mijn PC zit te eten tenslotte
Nu nog zorgen dat je'm dicht gooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
kheb trouwens al weer een volgende naamtopic bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |