Ja, maar kort wachten lijkt me toch veiliger dan helemaal niet langs de douane komen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
@wonderer zoals ik zei, de kmar krijgt maar weinig tijd gegunt om goed naar paspoorten te kijken... helaas is " klantvriendelijkheid" (lees kort wachten) belangrijker dan iets anders..... lang leve de comercie
wat langer wachten is veiliger dan kort wachten en werk afraffelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar kort wachten lijkt me toch veiliger dan helemaal niet langs de douane komen...
Oh, zeker eens, en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar goed. Ben benieuwd of de tickets voor NWA (daar vlieg ik normaal gesproken mee) nu goedkoper wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat langer wachten is veiliger dan kort wachten en werk afraffelen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, zeker eens, en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar goed. Ben benieuwd of de tickets voor NWA (daar vlieg ik normaal gesproken mee) nu goedkoper worden
Zit de castlist eens door te kijken... niet zo veel mannen, huh?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef lezzer het volgende:
Met Romy inderdaad
Die deed ook "Mädchen in Uniform"
wie weet heb ik je al eens gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ik vlieg praktisch altijd met North West/KLM/Delta omdat zij de enige zijn die een directe vlucht tussen Boston en Amsterdam aanbieden. Maar ik zal het onthouden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef wonderer het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een naamtopic heb
Het zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef soapie het volgende:
Navond dames. Kerst weer voorbij, nog even oud en nieuw en dan alles weer normaal!!!!
Zou best kunnen, laatste keer was begin mei terug naar huis. Grappig idee eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 06:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
wie weet heb ik je al eens geziendoe die vlucht met enige regelmaat
vetquote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb vakantie!
Tot 11 januari!
En ik ga snowboarden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das voordeel van wat later in seizoen wintersporten, meer zonquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef Vanyel het volgende:
Frankrijk. Nu maar hopen op een beetje goeie sneeuw en vooral een beetje fijne temperaturen. Volgens mij is het daar echt zoooooo koud
Wat spreken ze wel dan? Japans?quote:Op zondag 27 december 2009 08:59 schreef Avey het volgende:
Goedemorgen dames, lekkere zondag gewenst, even bijkomen van alle kerstdrukte hoop ik
Wij hebben vandaag bij toeval een ander lesbo stel ontmoet in de trein... ze spraken nauwelijks Engels dus de communicatie verliep wat stroef maar we hadden toch een lolZe gaven ons een tip voor een of andere buurt waar wat goede bars moeten zitten ofzo, dus die gaan we wel even checken. Ik heb ook een emailadres gekregen geloof ik maar wat ik daar nou mee aan moet... misschien even een online vertaler gebruiken?
dat heb ik gelukkig nog niet..... maar ik klink wel heeel sexy nuquote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Vanyel het volgende:
Boeh ik doe nu ook mee.
Auwauw keelpijn!
Met dank aan Lesbeau natuurlijk
Ik ook!quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Vanyel het volgende:
Boeh ik doe nu ook mee.
Auwauw keelpijn!
Klote zegquote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja nja denk dat ik morgen maar ff dokter bel voor afspraak, is 3e keer deze maand dat ik ziek ben/word
beetje veel van het goeie lijkt mij... kan het moeilijk maken om mij weer ziek te melden op het werk
niet doen word je dadelijk ook ziekquote:
Haha, zal wel meevallen, ben laatst al flink ziek geweestquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet doen word je dadelijk ook ziek
graag gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Brittie het volgende:
[..]
Haha, zal wel meevallen, ben laatst al flink ziek geweest. Maar toch bedankt voor de waarschuwing
![]()
O-M-Gquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:44 schreef lezzer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eksen-in-disco.dhtml
Iemand de beelden al bekeken?
Ik vind dat altijd zo'n slecht excuus "was dronken dus ik weet niets meer"quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef Vanyel het volgende:
Slecht filmpje, maar ze hadden zo te zien wel plezier. Benieuwd of ze zich er nog iets van herinneren..
ik loldequote:
Hoe bedoel je dat? Geloof je niet dat je na genoeg alcohol je herinneringen van een avond kunt kwijtraken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:55 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n slecht excuus "was dronken dus ik weet niets meer". Ik ben daar redelijk sceptisch over.
Ik geloof best wel dat het op een gegeven moment gebeurt dat je echt een black-out krijgt als je echt heel heel heel veel drinkt. Maar mensen die een keer dronken zijn en zich achterlijk gedragen zeggen vaak "o ik weet niets meer, hihi", dát geloof ik 9 van de 10 keer nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Geloof je niet dat je na genoeg alcohol je herinneringen van een avond kunt kwijtraken?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Uhh.. toen was ik nog jong en fris en dronk ik mezelf zo af en toe met groot plezier de vernieling in. Met genoeg tequila en aanverwante sterke drank krijgt iedereen zich denk ik wel een blackout gezopen.
Tegenwoordig ben ik het al ver voor dat stadium zich aandient meer dan zat, maar ik ben dan ook een saai oud wijf aan het worden.
Lekker rustig joh
Ah gezellig, jezelf de vernieling is zuipen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Uhh.. toen was ik nog jong en fris en dronk ik mezelf zo af en toe met groot plezier de vernieling in. Met genoeg tequila en aanverwante sterke drank krijgt iedereen zich denk ik wel een blackout gezopen.
Tegenwoordig ben ik het al ver voor dat stadium zich aandient meer dan zat, maar ik ben dan ook een saai oud wijf aan het worden.
Lekker rustig joh
Die keer niet eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef NanKing het volgende:
Ja maar jij drinkt dan ook nog eens Whiskey
Wat heb je geverfd?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef lezzer het volgende:
En zo zat ik te wachten tot de verf droog is...
Kozijn en binnenkant deur van de wc.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef lezzer het volgende:
Kozijn en binnenkant deur van de wc.
Die is vorig jaar (!) nieuw gekomen in de aanbouw.
En dat moet onderhand eens af.
Ik heb dat ook wel.. Ook nog voor 3 jaar verbouwingsplannen en kleine dingen die nog net niet helemaal af zijn enzo..quote:Zo heb ik nog weet ik hoe veel van die klusjes liggen
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb dat ook wel.. Ook nog voor 3 jaar verbouwingsplannen en kleine dingen die nog net niet helemaal af zijn enzo..
Het zijn van die dingen die je een keer moet plannen om te doen en dan ook meteen serieus moet aanpakken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Nieuwe dingen beginnen terwijl de oude niet af zijn.
Zo moet ik ook nog steeds een deur in mijn badkamer schilderen. Die is groen (nog van de vorige bewoners), en de rest van de badkamer is zwart met wit![]()
Het zou echt zó veel mooier zijn als ik dat zou schilderen...
Tjeempie en die gaat niet meer open vandaag?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef lezzer het volgende:
En ik bedacht me in eens dat ik dat in dezelfde kleur moet doen als de plee, dus dat ik dat wel even mee kon nemen. Dus ik ren naar de buren voor een potje extra verf.
Is mijn verfverkoopbuuv' dicht
Of ja, haar winkel dan
Da's idd wel een voordeel aan een standaard merk.. Hoewel in deze regio er altijd wel een bouwmarkt open is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef lezzer het volgende:
Nee, hele dag dicht.
Maar, ik moet ook nog afdeklatten kopen voor dat kozijntje, en dan kan ik daar (hubo o.i.d.) ook wel een potje verf kopen. Het is gelukkig Histor deze keer. Normaal schilder ik met Wijzonol.
Da's ook wel weer een punt ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef lezzer het volgende:
Hier ook hoor. Maar bij de buurvrouw kan ik gewoon in mijn schildersbroek op slippers binnen lopen, en als ik naar de bouwmarkt ga moet ik me even omkleden...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja hoor.... heb de ergste straf gekregen die een adhd'er kan krijgen.... een week lang spreekverbod
de huisartsquote:
haha niet eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oei, dan heb je je vast heel erg misdragen bij die man of vrouw!
Hopelijk is het na die week dan over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
haha niet eens
maar ben dus stem ontzettend kwijt, moet mijn keel dus een week rust geven. Voor de zekerheid een week lang antibiotica gekregen en bloed laten prikken om te kijken hoe mijn weerstand is omdat ik alweer ziek ben
dat hoop ik ook! nja vaker last van keel gehad maar nog nooit een praat verbod gehad..... dit word echt niet tof, ik praat te graag. Praat zelfs tegen mijn kattenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk is het na die week dan over.Niet kunnen praten heb ik ook een aantal keer gehad, en is nog best lastig.. Ook te hopen dat je nu eens klaar bent met ziek zijn!!
Oh, ik praat ook met mijn katten, dus wat dat betreft ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat hoop ik ook! nja vaker last van keel gehad maar nog nooit een praat verbod gehad..... dit word echt niet tof, ik praat te graag. Praat zelfs tegen mijn katten
nu voel ik mij gerustgesteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik praat ook met mijn katten, dus wat dat betreft ben je niet de enige.
Op mijn laatste feestje was ik (blijkbaar) ook zo zat dat ik iets niet meer wist, namelijk dat ik met een random meisje stond te kussenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef NanKing het volgende:
Dat bedoel ik ^^. Ik heb ook weleens gehad dat dingen wat vaag waren en niet alle details duidelijk maar echt helemaal niets meer weten heb ik zelf iig nooit gehad (wat niet betekent dat het niet kan natuurlijk).
jij met meisje zoenen? ieuwquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op mijn laatste feestje was ik (blijkbaar) ook zo zat dat ik iets niet meer wist, namelijk dat ik met een random meisje stond te kussen. Er waren foto's van
. En toen dacht ik wtf doe ik daar nou?!
.
we hebben beide dus leuk dagje bij gehad bij de docquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef wonderer het volgende:
Tering. Je gaat voor een doorverwijzing naar de huisarts en komt terug met een tetanusprik en bloed afgenomen voor cholesterol niveauZat er ruim een uur
Jouw dagje was waarschijnlijk goedkoperquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we hebben beide dus leuk dagje bij gehad bij de doc
lang leve overprijsde verzekeringen zodat ik niet NOG meer hoef te betalen jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jouw dagje was waarschijnlijk goedkoper :") Maar inderdaad. Sterkte met niet praten...
Oh, wij betalen ook belachelijk veel hoor. Veel meer dan jullie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lang leve overprijsde verzekeringen zodat ik niet NOG meer hoef te betalen ja
daarom ook lang leve en dat ik niet NOG meer hoef te betalenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, wij betalen ook belachelijk veel hoor. Veel meer dan jullie.
Misschien wordt testosteron dan ook vergoedquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom ook lang leve en dat ik niet NOG meer hoef te betalen
mja als obame het erdoor krijgt hebben ze in de vs ook een systeem zoals in nl
Heb jij een Amerikaanse verzekering of een NL verzekering?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wordt testosteron dan ook vergoed
In Nederland "laten doen" is volgens mij onmogelijk. Sowieso omdat je eerst een heel traject moet doorlopen en dus eigenlijk constant in Nederland moet zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:30 schreef lezzer het volgende:
Tsssk, nou da's mooi zuur dan![]()
Heb je wel eens overwogen om dat dan in NL te laten doen?
Of heb je gewoon veel gespaard?
-eigenlijk best persoonlijk allemaal, sorry-
Eigenlijk belachelijk, dat mensen in Amerika nog veel meer hobbels moeten nemen om een dergelijk traject in te gaan. Afgezien van de sociale, misschien grotere, hobbel, heb je ook nog een hogere financiele drempel.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Nederland "laten doen" is volgens mij onmogelijk. Sowieso omdat je eerst een heel traject moet doorlopen en dus eigenlijk constant in Nederland moet zijn.
Ik probeer op dit moment trouwens een plastisch chirurg te vinden voor een borstverkleining (geen volledige amputatie), vind op de site van eentje die wel vergoed wordt een mailmogelijkheid, dus ik mailen, yay, hoef ik niet te bellen, krijg ik een mailtje terug "bel even". ARGH.
Dat wordt niet vergoed en daar heeft Brad het nog (te) moeilijk mee. En aangezien ik mijn relatie OOK belangrijk vind...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar even nieuwsgierig, waarom niet gelijk alles eraf?
Is ook belangrijk. That is, áls je er 1 hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wordt niet vergoed en daar heeft Brad het nog (te) moeilijk mee. En aangezien ik mijn relatie OOK belangrijk vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |