Oh, da's dan wel heel mooi.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef wonderer het volgende:
Jawel, die kennen me allebei al sinds mijn geboorteZijn oma is mijn moeders beste vriendin.
Mensen die je niet anders kennen is ook wel een voordeel. Zowel jij als die mensen hebben geen gedoe met hij/zij enzo.quote:Ja, het begint ook best te wennenSommige mensen kennen me al niet anders (ook omdat het eerst mijn pseudoniem was). Da's wel fijn.
Dan valt het hier nog best mee inderdaad.quote:Yep...
Ja, daarom snap ik het ook wel. Maar zijn mensen echt heel erg beledigd als ze met het "verkeerde" geslacht worden aangesproken? Zeker als ze zich er echt naar kleden en dus kunnen verwachten dat mensen het verkeerd interpreteren... Als je je "gewoon" als vrouw kleedt en dan alsnog met meneer wordt aangesproken, kan ik me de verontwaardiging wel voorstellen, maar als je je kleedt en gedraagt als een vent, kun je dat mensen toch niet kwalijk nemen?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar er zijn natuurlijk ook zat zijen die zich kleden zoals wonderer op de foto maar net weer grof beledigd zijn als ze hij worden genoemd. Ik kan me de irritatie wel voorstellen, maar tis voor de mensen ook niet altijd even makkelijk.
Ik werd in ver buitenland zelfs de boyfriend genoemd als ik met mijn cupje E in een spagettibandjeshemdje rondliep. Tja, want ik heb kort haar...
[..]
Ik ben in lokale tenten altijd bang dat mijn spijsverteringssysteem het niet aankanquote:Waarom toch dat maccen? Ga je naar een land waar ze gaaf koken, ga je ranzige Amerikaanse fastfoodshit eten die je thuis ook kunt krijgen. Waarom???
Starbucks snap ik dan nog, daar ga ik in Azië ook altijd zitten(voor de airco, de koffie vind ik te slap).
... en een man die er uit ziet als een meisje met kort haar en een enorme cup past kennelijk toch beter in het plaatje dan 2 vrouwen die iets met elkaar hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar er zijn natuurlijk ook zat zijen die zich kleden zoals wonderer op de foto maar net weer grof beledigd zijn als ze hij worden genoemd. Ik kan me de irritatie wel voorstellen, maar tis voor de mensen ook niet altijd even makkelijk.
Ik werd in ver buitenland zelfs de boyfriend genoemd als ik met mijn cupje E in een spagettibandjeshemdje rondliep. Tja, want ik heb kort haar...
ik ook niet... en nu gaan mannen ze ook al dragenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook geen gezicht.
Mij niet gezien.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook niet... en nu gaan mannen ze ook al dragen
In het Engels spreek je het uit als mai-kahquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Wonderer, kan Brad je naam wel uitspreken dan? Want ik heb begrepen dat het Micha met een g-klank is (en geen sj). Of zijn jullie zo'n Amerikaans stel dat elkaar de hele tijd honey en darling noemt
.
Ik vind de mannen-uggs wel mooi...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Is ook veel makkelijker want niemand hier heeft een idee hoe ze mijn geboortenaam uitspreken. Bij Micha is er geen probleem. Alleen spellen op gehoor is lastig, meestal maken ze er Mika van (vraag me af of het anders gespeld zal worden als ze me als man gaan zien... Micah is een mannennaam namelijk).quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Lol, ik snap waarom je er aan went.
Oh zoiets zou nog wel kunnen. Maar ik heb ook echt mannen gezien met uggs die gewoon net als de vrouwenuggs helemaal suede zijn (en waar ook de broek ingepropt wordt).quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind de mannen-uggs wel mooi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich is dit ook best een verschil met wat je had toen ik je ooit zagquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens zie ik er tegenwoordig zo uit (hoewel met donkerder haar), en het jochie naast me zei consequent hij
[ afbeelding ]
ik werd van de week ook meneer eh mevrouw genoemd maar dat was een 1 of ander ranzig junkie achtig wijf met 4 blikjes van de goedkoopste half liter biertjesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich is dit ook best een verschil met wat je had toen ik je ooit zag
Ik ben wel eens een "whatever" genoemd.
Ik weet niet wat ik daar nou van moet denken hoor.
Vorige week in de mediamarkt trouwens nog "meneer".
"Meneer, oh, nee, mevrouw".
Doe dan maar gewoon meneer hoor, dat vind ik dan minder erg.
Ja, zoals ik al zei, het is echt iets van de laatste... hm, anderhalf jaar of zo. Daarvoor dacht ik er eigenlijk niet zo over na. Maar toen mijn boek uitkwam en mensen op basis daarvan er gewoon vanuit gingen dat het door een man was geschreven, en dat voelde fijn, besefte ik dat ik gewoon niet terug wilde. Ik wilde juist dat mensen me als man beschouwden en ging ook wat beter mijn best doen om dat te bewerkstelligen. En dat voelde steeds beter. Dus ja, drie jaar geleden had je ook gewoon gelijk. Ik kon toen nog niet verwoorden wat ik was/voelde/wilde.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich is dit ook best een verschil met wat je had toen ik je ooit zag
Ik ben wel eens een "whatever" genoemd.
Ik weet niet wat ik daar nou van moet denken hoor.
Vorige week in de mediamarkt trouwens nog "meneer".
"Meneer, oh, nee, mevrouw".
Doe dan maar gewoon meneer hoor, dat vind ik dan minder erg.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:29 schreef Vanyel het volgende:
Om ff een hele hetero-opmerking te maken:
toch jammer dan van die tieten. Ik hou zo van borsten. Ze zouden ze wat mij betreft bij wijze van spreken ook op mannen mogen plakken
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vanavond de stad in en dan zien we wel hoe we de tijd doorkomen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:10 schreef lezzer het volgende:
Gaat hier iemand nog wat fabuleus doen met oud&nieuw?
Of net als wij gewoon om 23.00u naar bed
quote:
Ja, of een metroseksueel.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ga fabuleus bij 2 vrienden zitten en proberen zo min mogelijk te praten![]()
[..]
ja en dan durven de meeste mannen zich ook nog een modebewuste hetero te noemen
noem jezelf dan gewoon latente homoquote:
Nou dat niet, maar ik ben niet kapot van vuurwerk idd.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Angstige lezzer wacht thuis achter de geraniums?
Ja, maar jullie hebben nog meer dan een uur he.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef wonderer het volgende:
Onze hele woonkamer staat op z'n kop
(kabel)-tv kijken zit er hier voorlopig niet inquote:Op donderdag 31 december 2009 22:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben nog meer dan een uur he.
We kijken nu Jan Jaap van der Wal.
Leuker dan Guido Weijers in ieder geval...
Voordeel van houten vloeren, je hoeft alleen een gat te borenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:12 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat is het voordeel van oude deuren, daar passen die kabels makkelijk onderdoor
En jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
luitjes alvast een fijn nieuw!!! dikkeuit den haag
Insgelijks, behalve dat uit Den Haagquote:Op donderdag 31 december 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
luitjes alvast een fijn nieuw!!! dikkeuit den haag
2010 wordt jouw jaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Ik ben alleen niet zo gelukkig.
wat is er loos danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
* NanKing aai over bolletje geeftquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Ik had de zoveelste aanval van enorme eenzaamheid toen de klok 0.00 sloeg en iedereen naar hun geliefde ging om een knuffel te geven en gelukkig nieuwjaar te kussen en ik er een beetje stond van... ok.quote:
dat gevoel... dat ken ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had de zoveelste aanval van enorme eenzaamheid toen de klok 0.00 sloeg en iedereen naar hun geliefde ging om een knuffel te geven en gelukkig nieuwjaar te kussen en ik er een beetje stond van... ok.
Hetzelfde! Gisteren wel een leuk meisje gezoend al, goed begin van 2010! Jammer dat haar vriendje ook op dat feestje rondliep.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:12 schreef zarGon het volgende:
Zeg deerne,
Ik wens je vele kutjes toe in 2010.
Kusje,
zG.
Herkenning. Maar toen heb ik mezelf een heel goed nieuwjaar gewenst.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had de zoveelste aanval van enorme eenzaamheid toen de klok 0.00 sloeg en iedereen naar hun geliefde ging om een knuffel te geven en gelukkig nieuwjaar te kussen en ik er een beetje stond van... ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |