feestjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef Logician het volgende:
Mogguh
Hoop dat alles goed gaat met iedereen?(Heb nog niet bijgelezen
Goed nieuws na 3 dagen ziek zijn, ben nu 4 dagen 100% MEDICATIE VRIJ na ong 8mnd![]()
![]()
Ja, ik vind het ook een wonder hoorquote:
Dat is wel een feestje waardquote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef Logician het volgende:
Mogguh
Hoop dat alles goed gaat met iedereen?(Heb nog niet bijgelezen
Goed nieuws na 3 dagen ziek zijn, ben nu 4 dagen 100% MEDICATIE VRIJ na ong 8mnd![]()
![]()
Welke?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoo heb mij zelf verwend met 2 spelletjes op de ps3, vind dat ik dat wel verdient heb haha
call of duty 5 en operation flash point dragon risingquote:
Operation Flashpoint schijnt wel heel gaaf te zijn. CoD 5 heb ik zelf ook maar vind de Modern Warfare's wel echt leukerquote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
call of duty 5 en operation flash point dragon rising
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Operation Flashpoint schijnt wel heel gaaf te zijn. CoD 5 heb ik zelf ook maar vind de Modern Warfare's wel echt leuker. Have fun iig
En wb Qebbel, enjoy oud en nieuw en je bday
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
want alle winkels waren open en we hebben dus geshopt, gemact, weer geshopt, gestarbuckt nogmaals geshopt en nog wat genoten van prachtige bezichtigingen.
Jaloers!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:we hebben dus geshopt, gemact, weer geshopt, gestarbuckt nogmaals geshopt en nog wat genoten van prachtige bezichtigingen. Aanwinst van uggs voor 16euro, twee hele vette horloges (nep maar lijken sprekend) en een model cayenne -o-!
japan staat niet bekend om het lekker goedkoop zijn nee. Is volgens mij 1 van de duurste landen op deze aardklootquote:Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Jaloers!![]()
Hier is alles afschuwelijk duur helaas, shoppen zit er echt niet in. Misschien alleen electronica maar daar heb ik in Europa dan weer niets aan
Zelfs een Big Mac is hier duurder dan in Nederland
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Qebbel het volgende:
Geweldige kerst gehad, want alle winkels waren open en we hebben dus geshopt, gemact, weer geshopt, gestarbuckt nogmaals geshopt en nog wat genoten van prachtige bezichtigingen. Aanwinst van uggs voor 16euro, twee hele vette horloges (nep maar lijken sprekend) en een model cayenne -o-!
uggs voor in de winter, crocks voor in de zomer...manonvriendelijker kán het niet!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
SC hates uggs???
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
ghehe ik begin er ook niet aan.... kan met trots vertellen dat ik nooit eigenaar ben geweest van beide
nou ik ging net ff beetje praten tegen katten.... katten hoorde mij nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
![]()
SC begint trouwens ook weer verkouden te worden, mét keelpijn...fijn, nét een paar dagen vrij...
Ik heb het al mijn hele vakantie, en ik ben bang de rest van de vakantie ookquote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
![]()
SC begint trouwens ook weer verkouden te worden, mét keelpijn...fijn, nét een paar dagen vrij...
Er is ook nog specops en de multiplayer hequote:Op woensdag 30 december 2009 15:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk dat ik ze beide terug breng morgen en dan voor 10tje meer modern warfare 2 ga halen ondanks korte single mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |