ik was om 7uur al wakker maar gelukkig nog in slaap gevallen... klote nacht gehad. Volgens mij is er ook een keelontsteking bij gekomen dus ben blij dat ik anti biotica heb gekregen ondanks dat er gister geen infectie te zien was in mijn keelquote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Alicey het volgende:
Moge KZ!
Ik ben inderdaad de enige geloof ik die wakker is (op jou na dan).
jemig.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik was om 7uur al wakker maar gelukkig nog in slaap gevallen... klote nacht gehad. Volgens mij is er ook een keelontsteking bij gekomen dus ben blij dat ik anti biotica heb gekregen ondanks dat er gister geen infectie te zien was in mijn keel
hoi Erik
Keelontsteking kan zonder symptomen van verkoudheid optreden..quote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar ik ben heel niet verkouden dus keelontsteking lijkt me weer onwaarschijnlijk
Ja ik hoop nu maar dat het bacterieel is, zou ook nog viraal kunnen zijn en dan is het gewoon pech hebben. wat ik zei ben niet verkouden en geen koorts.... mja we zien wel... hopelijk duurt het niet te lang... straks ff wat zooi voor mijn keel halen....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
jemig.Hopelijk helpt de antibiotica dan een beetje snel op de keelontsteking/is het een bacteriële keelontsteking..
Ik vind dit al een hele stap. Voor jou en voor hem.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wordt niet vergoed en daar heeft Brad het nog (te) moeilijk mee. En aangezien ik mijn relatie OOK belangrijk vind...
Whoa, partytime!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef Logician het volgende:
Mogguh
Hoop dat alles goed gaat met iedereen?(Heb nog niet bijgelezen
Goed nieuws na 3 dagen ziek zijn, ben nu 4 dagen 100% MEDICATIE VRIJ na ong 8mnd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |