Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je moet er ook niet op gaan azenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:12 schreef friemelaar het volgende:
Sh*t.... je was me weer voor, of beter ik was 1 te vroeg....
Wil zooooo graag de OP aanpassenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er ook niet op gaan azen
we gaan idd lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef BrandX het volgende:
terugvindkoffiepot voor de ouderwetse KSC snelheden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil zooooo graag de OP aanpassen [ afbeelding ]
whehehehequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe mij es PM-en van wie jij een kloon bent
Hij weet niet eens wat een kloon isquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben helegaar geen clown...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
uuhhhh met DT dan toch wel hé ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
KUT waardeloze KUT website van de KUT belgische KUT spoorwegen KUT met KUT en KUT. KUT
FAILquote:
Jawel hoor, 'k heb 't woordenboek gelezen Gedeeltelijk dan tochquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij weet niet eens wat een kloon is
het wil niet lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
KUT waardeloze KUT website van de KUT belgische KUT spoorwegen KUT met KUT en KUT. KUT
ik betwijfel het ten zeerste dat hij geen clown (quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben helegaar geen clown...
denk het ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hey, geen vleeswaren in je mond nemen die je nog nooit geproefd hebtquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
oja dat heb ik je nog gePMedquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jawel hoor, 'k heb 't woordenboek gelezen Gedeeltelijk dan toch
het is echt geen kloonquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik betwijfel het ten zeerste dat hij geen clown ()) is, gezien zijn user ID, maar what the heck, als ut maar gezellig is
![]()
[..]
Ik denk dat jij aan knutsel (ofzoiets) denkt daar kreeg ik vd week ak een opmerking van, maar 'k wist van het bestaan van die user niet af tot afgelopen week echtwaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik betwijfel het ten zeerste dat hij geen clown ()) is, gezien zijn user ID, maar what the heck, als ut maar gezellig is
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey, geen vleeswaren in je mond nemen die je nog nooit geproefd hebt
whehehehe je bedoelt frutselquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij aan knutsel (ofzoiets) denkt daar kreeg ik vd week ak een opmerking van, maar 'k wist van het bestaan van die user niet af tot afgelopen week echtwaar
?? nee hoor ....quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja dat heb ik je nog gePMed
Stel je voor:quote:
.quote:Dankzij dit hulpmiddel kun je de meest geschikte reisformule voor jouw treinreis berekenen
Dát zou ook te simpel zijn niet ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig hebben ze wel een knop "Hulp nodig?" en als je daarop klikt kom je bij eoa lulverhaal wat begint met
[..]
.
Maar gewoon het simpelste wat je kunt verzinnen, iets als "je treinkaartje kost ¤ zoveel komma nogwat"?
ON-MO-GE-LIJK![]()
Nee opfleuren met een bosje rode rozenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en hem dan zeker verneuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
zo werkt de internationale site van de duitse NS ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor:
Je wil weten wat een kaartje van A naar B kost.
Dan moet je eerst een reisadvies opvragen, voordat je een link krijgt naar een prijsformulier, en daar moet je opnieuw A en B gaan invullenen dan krijg je niet het hele overzicht, nee, dan moet je ook nog invullen of je 1e of 2e klas wil reizen, en welke dag dan, of je dat vaker doet, hoe oud je eigenlijk bent, of je militair, werkzoekende, journalist, student, ouder van een groot gezin, of vaderlandslievende bent, en als je dan op Bereken Prijs klikt, krijg je een pagina met een woordje "RESULTATEN" en twee knoppen "<-Terug"
Echt, hoe slecht kan iets zijn?
De internationale ja. Dat is een ander verhaal. Het gaat hier over een binnenlands kaartje. Zeg van Den Haag naar Delft. Zo'n beetje het meest triviale wat je kunt verzinnen. Ik geef het je te doen: www.nmbs.be.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef BrandX het volgende:
zo werkt de internationale site van de duitse NS ook
En die van oostenrijk en Tsjechie ook
Wat de Belgen zelf niet kunnen, kan een Tsjechische hobbyist blijkbaar gewoon welquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gewoon het simpelste wat je kunt verzinnen, iets als "je treinkaartje kost ¤ zoveel komma nogwat"?
ON-MO-GE-LIJK![]()
LOLquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat de Belgen zelf niet kunnen, kan een Tsjechische hobbyist blijkbaar gewoon wel(hoewel de opgegeven prijs niet klopt en de route eigenlijk ook niet, maar het is tenminste IETS.) Schande. Kutbelgen.
[ afbeelding ]
een nieuw gezicht, welkomquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in 4 maanden weer een kopje senseo gehad!!!![]()
Welkom Tweetsquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in 4 maanden weer een kopje senseo gehad!!!![]()
Yep, als het zou moeten koos ik ook voor vandaag en niet voor afgelopen weken Brr wat koud.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
en toch was het zo, prachtig zonnetje, niet echt koud, ik bedoel vorige week bij -12 gefietst en nu was het 18 graden warmer
5,60 EURquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De internationale ja. Dat is een ander verhaal. Het gaat hier over een binnenlands kaartje. Zeg van Den Haag naar Delft. Zo'n beetje het meest triviale wat je kunt verzinnen. Ik geef het je te doen: www.nmbs.be.
Hoeveel kost een retourtje Geraardsbergen-Edingen, 2e klas, vol tarief, voor iemand van 36 jaar? U krijgt 2 uur de tijd. Geef ook aan hoe u tot uw antwoord gekomen bent, en een oordeel over hoe makkelijk u de gevraagde informatie kon vinden.
Daarna dezelfde vraag voor een retourtje Den Haag Centraal - Delft. Hint: www.ns.nl.
Enjoy
Dan is het meer welcome back dan.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik moest even met FOK delen dat ik voor het eerst in 4 maanden weer senseo gehad heb. Ik loop momenteel stage in Engeland en ben voor de kerst terug in NL. En gelukkig hebben we hier normale koffie en senseo
Dat mag ik vanavond doen, wij gaan hier over een uurtje of 2 uitgebereid eten.quote:
Haha, nee niet zoveel thee, ik lust het wel, maar heb liever koffie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan is het meer welcome back dan.....
Zeker veel thee gehad de afgelopen tijd
Hee moet je kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
5,60 EUR
eenvoudig "bestellen on-line"
2 minuten![]()
Dat drink ik meestal, lekker snel. aanmaken met heet water uit de geiser...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
...
Ik heb de afgelopen paar maanden gewoon heel veel instant koffie gedronken. ...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik moest even met FOK delen dat ik voor het eerst in 4 maanden weer senseo gehad heb. Ik loop momenteel stage in Engeland en ben voor de kerst terug in NL. En gelukkig hebben we hier normale koffie en senseo
laat dat gezellig er maar afquote:
Straftraining ja? Tien keer de Redoute op en af?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat dat gezellig er maar af
daar hoef ik niks te postenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Fatsoenlijke foto's maken in de tropen
Daar allemaal netjes je bijdrage doen voor een uur of 2 vannacht zodat ik morgen bij kan lezen en jullie kan antwoorden. Mijn dank is groot.
Bijna verpletterend...quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Fatsoenlijke foto's maken in de tropen
Daar allemaal netjes je bijdrage doen voor een uur of 2 vannacht zodat ik morgen bij kan lezen en jullie kan antwoorden. Mijn dank is groot.
wandelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straftraining ja? Tien keer de Redoute op en af?
Ik weet nog hoe dat gaat, gezellig inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
that makes two of us.. vandaar dus de vragen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoef ik niks te posten
heb de balen verstand ervan
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bijna verpletterend...![]()
we doen ons best Idah
trustenquote:
kloptquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
that makes two of us.. vandaar dus de vragen.![]()
Wel een lange post trouwens
Jazeker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat mag ik vanavond doen, wij gaan hier over een uurtje of 2 uitgebereid eten.
Heeft het gesmaakt?
Ja hoor. We hebben gegourmet, en alles is nu opquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lekker gegeten ? vertel vertel
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe dat gaat, gezellig inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef MPG het volgende:
Ja hoor. We hebben gegourmet, en alles is nu op. *burp*.
Laatste keer dat ik dat deed was de eerste en enige keer dat ik 112 gebeld hebquote:
Dan nemen jullie toch gewoon de auto. Dat gaat vast wel goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed was de eerste en enige keer dat ik 112 gebeld heb![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed was de eerste en enige keer dat ik 112 gebeld heb![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nemen jullie toch gewoon de auto. Dat gaat vast wel goed
[..]
Nog steeds niet schoon?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
toch maar even zout gestrooid op de parking
[..]
nopequote:
BXquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:39 schreef BrandX het volgende:
nog effies en het bezoek van gister komt terug voor een remake van gister![]()
Gelukkig morgen een gewone zondag, uitslapen en ontkateren dus
ik ga iig geen kerst met jouw vierenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Familie Fles grossiert in stoere kerstverhalen gewoon![]()
Wie wil dat nou niet?
Echte doden zijn er nog niet gevalen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga iig geen kerst met jouw vieren
wel nepdoden dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echte doden zijn er nog niet gevalen hoor
Och, op een enkele ambulance na viel het best mee, maar ik dik het graag wat aan snap jequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
5,60 EUR
2 minuten![]()
Ja, dat blijkt ....quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, op een enkele ambulance na viel het best mee, maar ik dik het graag wat aan snap je
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor:
Je wil weten wat een kaartje van A naar B kost.
Dan moet je eerst een reisadvies opvragen, voordat je een link krijgt naar een prijsformulier, en daar moet je opnieuw A en B gaan invullenen dan krijg je niet het hele overzicht, nee, dan moet je ook nog invullen of je 1e of 2e klas wil reizen, en welke dag dan, of je dat vaker doet, hoe oud je eigenlijk bent, of je militair, werkzoekende, journalist, student, ouder van een groot gezin, of vaderlandslievende bent, en als je dan op Bereken Prijs klikt, krijg je een pagina met een woordje "RESULTATEN" en twee knoppen "<-Terug"
Echt, hoe slecht kan iets zijn?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
5,60 EUR
2 minuten![]()
graag gedaan hoor flesjequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook mijn Belgische spoorvrienden waren nog niet van die mogelijkheid op de hoogte![]()
Maar bedankt friemelaar
iemand moet de eerste zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echte doden zijn er nog niet gevalen hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gf
ik snap de herkomst van friemelaar en co nu hoor![]()
dat hebben we in de gatenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, op een enkele ambulance na viel het best mee, maar ik dik het graag wat aan snap je
Nog ff en we hebben hier heel die neukfabriek over de vloerquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gf
ik snap de herkomst van friemelaar en co nu hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff en we hebben hier heel die neukfabriek over de vloer
Met welk doel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
O, ik moet de vorige ook nog tvp'en.
jahquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou op ???quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach neukertjes die elkaar mislopen in SC's en Fles die dat niet kan hendelen. That's allquote:
Ik ga zo happen hoor, ff een goeie beet verzinnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach neukertjes die elkaar mislopen in SC's en Fles die dat niet kan hendelen. That's all
Wij ook. De beesten liggen morsdood te wachten tot ze op de gourmet/racklet mogen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo happen hoor, ff een goeie beet verzinnen
je hebt dus je dag zinvol besteedquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:50 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer terug van een dagje weg...
100 km gereden naar een dorp dat er erg leuk uitziet maar waar de enige winkel vandaag dicht was, en de vele honderden paarden daar waarschijnlijk allemaal achter hele hoge hekken stonden. Ik heb ze in ieder geval niet gezien
smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:49 schreef friemelaar het volgende:
Hier ook hooooogste tijd voor een happie.
Laterssss
quote:
In ieder geval weer iets meer van de omgeving gezien. Het is wel een heel moois tuk daar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt dus je dag zinvol besteed
eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:49 schreef friemelaar het volgende:
Hier ook hooooogste tijd voor een happie.
Laterssss
Wij hebben gisteren gegourmet, ben er nu wel weer klaar mee voor een half jaar ofzo...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij ook. De beesten liggen morsdood te wachten tot ze op de gourmet/racklet mogen.![]()
Een goeie beet hebben we niet nodig; wij gebruiken hooivorken
Zoals ik al eens eerder zei:BatsLAN v1.0quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al eens eerder zei:BatsLAN v1.0.
Iedereen achter een laptop FOK!ken vanuit die batstoko.
Ow shit, das een keuzequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker National Geographic kijkenDocu over Battle of the Bulge
nou en mens. vrijdag is het de laatste nieuwjaarsdag van het jaar. Whoo-hoo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
de laatste zaterdag van het jaar
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
en ook de eerste en enigste nieuwjaarsdagquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou en mens. vrijdag is het de laatste nieuwjaarsdag van het jaar. Whoo-hoo.
en wat gingen de shirts kostenquote:
ja. Dus dat is BIJZONDERquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook de eerste en enigste nieuwjaarsdag
en donderdag is het de eerste en enigste oudjaarsdagquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Dus dat is BIJZONDER
Die zaterdagen maken we iedere week mee
enigste mag ookquote:
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.quote:
De "vaste verbinding" enigst kind is dan ook één van de meest stuitende fouten die je kunt verzinnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
zou het niet wetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De "vaste verbinding" enigst kind is dan ook één van de meest stuitende fouten die je kunt verzinnen.
Ik hoor wel is iemand zeggen dat hij daartegen wilt ingrijpen.
Is iedere vorm van scholing na 1990 opgehouden met bestaan of wat??
ik heb zolang op de lagere school gezeten dat ze dachten dat ik leraar wasquote:
ik niet alleenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:06 schreef DaMart het volgende:
Ik zie dat GF weer hard is gegaan vandaag met 2 topics vullen.
Hoaxquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet alleen![]()
klonk heeft ook goed meegeholpen met het andere topic
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax.
Klonk fietst hard, hij spamt niet hard.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
en ik vind eigenlijk dat dit topic vol moet vandaag
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
anders hebben we morgen nog steeds kerst in de TT
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef Klonk het volgende:
en voor vandaag is het niet erg, maar morgen is kerst voorbij
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef Klonk het volgende:
dus
quote:Userstats van Klonk [KSC # 1614] Waar 2de kerstdag net begonnen is (64)
Marcquote:
daar heb ik personeel voorquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee man dat was het vorige topic wat vol moest. Dat is vol. Ophouden en bier tappen nu GF
Bezorgen die ook hier? En hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik personeel voor![]()
zelf ophalen aan de barquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bezorgen die ook hier? En hoe oud is ze?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bezorgen die ook hier? En hoe oud is ze?
en de afwas ook al gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:36 schreef friemelaar het volgende:
Burp ** smak smak burp hik..![]()
't heeft gesmakt gesmaakt
knoflooksaus moet jezelf makenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef friemelaar het volgende:
Na 5 minuten al smeet B2 de hele pot knoflooksaus over de grond
Yep de 3 afwasmachines van B2 hebben op volle toeren gedraaidquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de afwas ook al gedaan
Wat zondequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef friemelaar het volgende:
Na 5 minuten al smeet B2 de hele pot knoflooksaus over de grond
waarmeequote:
Ik ben al voorbereid....quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben al voorbereid....
[ afbeelding ]
moet je het wel naar de bar brengenquote:
Proostquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je het wel naar de bar brengen![]()
dan krijg je een volle
jupilerquote:
Die is aan 't soliciteren voor een baan als barjufquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
FF op je beurt wachten, er heeft net iemand Glühwein besteld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
FF op je beurt wachten, er heeft net iemand Glühwein besteld![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet? Het is gratisquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik bestel helemaal niet bij jouw
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Eén warsteinert voor marc:
[ afbeelding ]
nou heb ik het ook gratis en ik krijg het meteenquote:
Huiswerkvraag: Voor hoeveel euro statiegeld is hier te zien?quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
Jupiler heaven voor GF:
[ afbeelding ]
Maar nou je gezien hebt waar ik jouw Jup vandaan moest halen..... niet meer boos ?quote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou heb ik het ook gratis en ik krijg het meteen
Wedervraag: hoeveel statiegeld zit er op een lege Jup krat?quote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huiswerkvraag: Voor hoeveel euro statiegeld is hier te zien?
quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
Jupiler heaven voor GF:
[ afbeelding ]
1,50 op het krat zelf een 10 cent per flesje dus 3,90 op een vol leeg kratquote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wedervraag: hoeveel statiegeld zit er op een lege Jup krat?
Maar als je goed kijkt, zie je dat er geen flesjes in de kratten zittenquote:Op zondag 27 december 2009 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1,50 op het krat zelf een 10 cent per flesje dus 3,90 op een vol leeg krat![]()
50 euro op een lege pallet en 70 keer 3,90 is samen 273 + 50 = 323 euro per volle lege pallet
Dat maakt dan precies ¤ 410.475,30 a.u.b.quote:Op zondag 27 december 2009 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1,50 op het krat zelf een 10 cent per flesje dus 3,90 op een vol leeg krat![]()
50 euro op een lege pallet en 70 keer 3,90 is samen 273 + 50 = 323 euro per volle lege pallet
quote:Op zondag 27 december 2009 00:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat maakt dan precies ¤ 410.475,30 a.u.b.
"Ehhhhhhhhh, ik heb geloof ik mn salaris nog niet ontvangen... dan neem ik maar een kratje"quote:Op zondag 27 december 2009 00:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat maakt dan precies ¤ 410.475,30 a.u.b.
DIT is Nightwishquote:Op zondag 27 december 2009 00:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dit is Nightwish:
[ afbeelding ]
quote:
KAN HET MISSCHIEN OOK WAT ZACHTER< DE KINDEREN SLAPEN ALquote:
quote:Top 100 van zaterdag 26 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 253 DjRex89
22. 167 goldfinger1963
62. 078 Klonk
69. 074 friemelaar
74. 071 BrandX
77. 069 biekske2009
89. 062 Dr_Flash
Noem het hoe je t noemen wilt hoorquote:Op zondag 27 december 2009 00:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kijk es aan, it's a giant suzuki
Heb je dat al es gedaan dan?quote:Op zondag 27 december 2009 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem het hoe je t noemen wilt hoorik lach me dood als ik ooit nogens zo'n wagen mag rijden
dat heb ik nou met zo een ...quote:Op zondag 27 december 2009 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem het hoe je t noemen wilt hoorik lach me dood als ik ooit nogens zo'n wagen mag rijden
Neequote:
Laat je het ff weten wanneer het zover is? Dan blijf ik wel binnenquote:Op zondag 27 december 2009 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemaar dat lijkt me zo vet gewoon
Ik denk dat jij dit leuker vindt:quote:Op zondag 27 december 2009 00:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat heb ik nou met zo een ...
[ afbeelding ]
Jij woont toch in Limburg? Dan heb je van mij sowieso niet veel te vrezenquote:Op zondag 27 december 2009 01:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Laat je het ff weten wanneer het zover is? Dan blijf ik wel binnen
We wonen in Brabantquote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wont toch in Limburg? Dan heb je van mij sowieso niet veel te vrezen
Ook heel ergquote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit leuker vindt:
[ afbeelding ]
Stel je eens voor: straks als de boot eindelijk weer in het water kan, en het heeft flink gevroren, en er is geen ijsbrekertje op het kanaal geweest.... zou je dit dan overwegen?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Stel je eens voor: straks als de boot eindelijk weer in het water kan, en het heeft flink gevroren, en er is geen ijsbrekertje op het kanaal geweest.... zou je dit dan overwegen?
[ afbeelding ]
slaap zequote:Op zondag 27 december 2009 01:29 schreef friemelaar het volgende:
@ Flash,
Rijd jij werkelijk voor je lol zoveel met de trein? of is dat beroepsmatig?
trusten friemelquote:
Marcquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij woont toch in Limburg? Dan heb je van mij sowieso niet veel te vrezen
Net gedaan.quote:Op zondag 27 december 2009 07:13 schreef nachtdier3 het volgende:
Ja, ook een goedemiddag
Tijd om hier dan maar een poging tot middagdutje te doen.
Die was 2.600 km verderop volgend Google Earth, dus ja... alle staat nogquote:Op zondag 27 december 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
Indah, ouwe werker
staat alles nog na de aardbeving gisteren ?
dan zul je er weinig van gemerkt hebben jaquote:Op zondag 27 december 2009 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die was 2.600 km verderop volgend Google Earth, dus ja... alle staat nog
Maar het is nog wel hetzelfde land..quote:Op zondag 27 december 2009 08:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zul je er weinig van gemerkt hebben ja
en hoeveel is dat in euro's? 100?quote:Op zondag 27 december 2009 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
4.500.000 overschrijven in 1 betaling. Het kan in Indonesie.
Indahquote:
BXquote:
"Altijd zo leuk om te zien, baasje dat weer teleurgesteld is als wij erover heengelopen hebben".quote:Op zondag 27 december 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
maar ik heb nu wel overal poezepootjes op mijn vers gedweilde vloer
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 157 goldfinger1963
02. 073 Klonk
03. 072 friemelaar
04. 066 biekske2009
05. 048 Dr_Flash
06. 046 indahnesia.com
07. 037 marcb1974
08. 032 Symphonic
09. 017 BrandX
10. 015 DaMart
11. 013 MPG
12. 012 Sjowhan
13. 005 wel.o.k
14. 004 --Tweety--
15. 001 TheMercenary9
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 27 december 2009 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Altijd zo leuk om te zien, baasje dat weer teleurgesteld is als wij erover heengelopen hebben".
pfiew, net de 2de positie vast weten te houdenquote:Op zondag 27 december 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren in de KerstkransjesSlowChat aanwezig?
[..]
Ja, dat heb ik ook... maar dan met 15 postsquote:Op zondag 27 december 2009 10:05 schreef BrandX het volgende:
lol, overgrote deel van de dag niet aanwezig geweest, toch nog 17 KSC posts
Je kunt de eeuwige nummer 1 wel weglaten voortaan.quote:Op zondag 27 december 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren in de KerstkransjesSlowChat aanwezig?
[..]
heb jij niet nog een minstens zo actieve vrijgezelle huishoudbroer hier in Den Haag wonen? Zo heeeeel toevallig?quote:Op zondag 27 december 2009 10:10 schreef Klonk het volgende:
vloer is droog, nu nog een keer stofzuigen
Dadelijk gaan die katten ook nog met kattenbakkorrels gooien.quote:Op zondag 27 december 2009 10:10 schreef Klonk het volgende:
vloer is droog, nu nog een keer stofzuigen
IJmuiden, heeft wel kinderen en is volgens mij niet zo´n poetsmaniak als ikquote:Op zondag 27 december 2009 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb jij niet nog een minstens zo actieve vrijgezelle huishoudbroer hier in Den Haag wonen? Zo heeeeel toevallig?
Ik heb de komende dagen vrij, dus kan wel een bijdrage leveren hoor, als dat nodig isquote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef VergaderEend het volgende:
2010-1615=395
Dan heb je meer spammers nodig.
Waar is die Pheno? Nog steeds op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |