Heb je dat al es gedaan dan?quote:Op zondag 27 december 2009 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem het hoe je t noemen wilt hoorik lach me dood als ik ooit nogens zo'n wagen mag rijden
dat heb ik nou met zo een ...quote:Op zondag 27 december 2009 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem het hoe je t noemen wilt hoorik lach me dood als ik ooit nogens zo'n wagen mag rijden
Neequote:
Laat je het ff weten wanneer het zover is? Dan blijf ik wel binnenquote:Op zondag 27 december 2009 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemaar dat lijkt me zo vet gewoon
Ik denk dat jij dit leuker vindt:quote:Op zondag 27 december 2009 00:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat heb ik nou met zo een ...
[ afbeelding ]
Jij woont toch in Limburg? Dan heb je van mij sowieso niet veel te vrezenquote:Op zondag 27 december 2009 01:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Laat je het ff weten wanneer het zover is? Dan blijf ik wel binnen
We wonen in Brabantquote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wont toch in Limburg? Dan heb je van mij sowieso niet veel te vrezen
Ook heel ergquote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit leuker vindt:
[ afbeelding ]
Stel je eens voor: straks als de boot eindelijk weer in het water kan, en het heeft flink gevroren, en er is geen ijsbrekertje op het kanaal geweest.... zou je dit dan overwegen?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Stel je eens voor: straks als de boot eindelijk weer in het water kan, en het heeft flink gevroren, en er is geen ijsbrekertje op het kanaal geweest.... zou je dit dan overwegen?
[ afbeelding ]
slaap zequote:Op zondag 27 december 2009 01:29 schreef friemelaar het volgende:
@ Flash,
Rijd jij werkelijk voor je lol zoveel met de trein? of is dat beroepsmatig?
trusten friemelquote:
Marcquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij woont toch in Limburg? Dan heb je van mij sowieso niet veel te vrezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |