Jazeker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat mag ik vanavond doen, wij gaan hier over een uurtje of 2 uitgebereid eten.
Heeft het gesmaakt?
Ja hoor. We hebben gegourmet, en alles is nu opquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lekker gegeten ? vertel vertel
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe dat gaat, gezellig inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef MPG het volgende:
Ja hoor. We hebben gegourmet, en alles is nu op. *burp*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Laatste keer dat ik dat deed was de eerste en enige keer dat ik 112 gebeld hebquote:
Dan nemen jullie toch gewoon de auto. Dat gaat vast wel goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed was de eerste en enige keer dat ik 112 gebeld heb![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed was de eerste en enige keer dat ik 112 gebeld heb![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nemen jullie toch gewoon de auto. Dat gaat vast wel goed
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Nog steeds niet schoon?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
toch maar even zout gestrooid op de parking
[..]
nopequote:
BXquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:39 schreef BrandX het volgende:
nog effies en het bezoek van gister komt terug voor een remake van gister![]()
Gelukkig morgen een gewone zondag, uitslapen en ontkateren dus
ik ga iig geen kerst met jouw vierenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Familie Fles grossiert in stoere kerstverhalen gewoon![]()
Wie wil dat nou niet?
Echte doden zijn er nog niet gevalen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga iig geen kerst met jouw vieren
wel nepdoden dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echte doden zijn er nog niet gevalen hoor
Och, op een enkele ambulance na viel het best mee, maar ik dik het graag wat aan snap jequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
5,60 EUR
eenvoudig "bestellen on-line"
2 minuten![]()
Ja, dat blijkt ....quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, op een enkele ambulance na viel het best mee, maar ik dik het graag wat aan snap je
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
KUT waardeloze KUT website van de KUT belgische KUT spoorwegen KUT met KUT en KUT. KUT
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor:
Je wil weten wat een kaartje van A naar B kost.
Dan moet je eerst een reisadvies opvragen, voordat je een link krijgt naar een prijsformulier, en daar moet je opnieuw A en B gaan invullenen dan krijg je niet het hele overzicht, nee, dan moet je ook nog invullen of je 1e of 2e klas wil reizen, en welke dag dan, of je dat vaker doet, hoe oud je eigenlijk bent, of je militair, werkzoekende, journalist, student, ouder van een groot gezin, of vaderlandslievende bent, en als je dan op Bereken Prijs klikt, krijg je een pagina met een woordje "RESULTATEN" en twee knoppen "<-Terug"
Echt, hoe slecht kan iets zijn?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
5,60 EUR
eenvoudig "bestellen on-line"
2 minuten![]()
graag gedaan hoor flesjequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook mijn Belgische spoorvrienden waren nog niet van die mogelijkheid op de hoogte![]()
Maar bedankt friemelaar
iemand moet de eerste zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echte doden zijn er nog niet gevalen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |