Ik denk dat jij aan knutsel (ofzoiets) denkt daar kreeg ik vd week ak een opmerking van, maar 'k wist van het bestaan van die user niet af tot afgelopen week echtwaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik betwijfel het ten zeerste dat hij geen clown ()) is, gezien zijn user ID, maar what the heck, als ut maar gezellig is
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey, geen vleeswaren in je mond nemen die je nog nooit geproefd hebt
whehehehe je bedoelt frutselquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij aan knutsel (ofzoiets) denkt daar kreeg ik vd week ak een opmerking van, maar 'k wist van het bestaan van die user niet af tot afgelopen week echtwaar
?? nee hoor ....quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja dat heb ik je nog gePMed
Stel je voor:quote:
.quote:Dankzij dit hulpmiddel kun je de meest geschikte reisformule voor jouw treinreis berekenen
Dát zou ook te simpel zijn niet ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig hebben ze wel een knop "Hulp nodig?" en als je daarop klikt kom je bij eoa lulverhaal wat begint met
[..]
.
Maar gewoon het simpelste wat je kunt verzinnen, iets als "je treinkaartje kost ¤ zoveel komma nogwat"?
ON-MO-GE-LIJK![]()
Nee opfleuren met een bosje rode rozenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en hem dan zeker verneuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
zo werkt de internationale site van de duitse NS ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor:
Je wil weten wat een kaartje van A naar B kost.
Dan moet je eerst een reisadvies opvragen, voordat je een link krijgt naar een prijsformulier, en daar moet je opnieuw A en B gaan invullenen dan krijg je niet het hele overzicht, nee, dan moet je ook nog invullen of je 1e of 2e klas wil reizen, en welke dag dan, of je dat vaker doet, hoe oud je eigenlijk bent, of je militair, werkzoekende, journalist, student, ouder van een groot gezin, of vaderlandslievende bent, en als je dan op Bereken Prijs klikt, krijg je een pagina met een woordje "RESULTATEN" en twee knoppen "<-Terug"
Echt, hoe slecht kan iets zijn?
De internationale ja. Dat is een ander verhaal. Het gaat hier over een binnenlands kaartje. Zeg van Den Haag naar Delft. Zo'n beetje het meest triviale wat je kunt verzinnen. Ik geef het je te doen: www.nmbs.be.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef BrandX het volgende:
zo werkt de internationale site van de duitse NS ook
En die van oostenrijk en Tsjechie ook
Wat de Belgen zelf niet kunnen, kan een Tsjechische hobbyist blijkbaar gewoon welquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gewoon het simpelste wat je kunt verzinnen, iets als "je treinkaartje kost ¤ zoveel komma nogwat"?
ON-MO-GE-LIJK![]()
LOLquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat de Belgen zelf niet kunnen, kan een Tsjechische hobbyist blijkbaar gewoon wel(hoewel de opgegeven prijs niet klopt en de route eigenlijk ook niet, maar het is tenminste IETS.) Schande. Kutbelgen.
[ afbeelding ]
een nieuw gezicht, welkomquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in 4 maanden weer een kopje senseo gehad!!!![]()
Welkom Tweetsquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in 4 maanden weer een kopje senseo gehad!!!![]()
Yep, als het zou moeten koos ik ook voor vandaag en niet voor afgelopen weken Brr wat koud.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
en toch was het zo, prachtig zonnetje, niet echt koud, ik bedoel vorige week bij -12 gefietst en nu was het 18 graden warmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |