Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Gefeliciteerd. Meestal is het GFquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik een keer lapo. Komt ook niet heel veel voor hier
Verbaasd me niets.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Meestal is het GF
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Een lekker K&G-bakkie maar ingeschonken
En ik vind bijv DE weer niet lekkerder dan K&Gquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]dat vind ik zulke vieze koffie!
Het gezin waar ik een tijdje heb gewoond, dronk dit altijd. Ik vond het echt niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn first post in dit topic, nietsquote:
Als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn first post in dit topic, nietsaan, gewoon de keiharde waarheid
Ja, was niet echt veel aan de hand verder. Moeders op de achterbank helemaal flippen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:53 schreef Symphonic het volgende:
Volvo nog heel Fles?
Het is shit zulke weggetjes. Hoe voorzichtig je ook rijdt....
morgenquote:
tweede paasdag en tweede pinksterdag kennen ze hier in belgie gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:05 schreef biekske2009 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom we in NL Tweede Kerstdag, Tweede Paasdag, Tweede Pinksterdag enz. hebben en in omringende landen niet?
Hier in belgie is het vandaag gewoon werken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
Duitsland ligt ook gewoon stil vandaag
quote:
dus in Belgie is het een gewone Zaterdag, niets anders dan andere Zaterdagen ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier in belgie is het vandaag gewoon werken.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus in Belgie is het een gewone Zaterdag, niets anders dan andere Zaterdagen ?
ik werkte gisteren ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier in belgie is het vandaag gewoon werken.
jah, en om eerlijk te zijn wist ik dat niet, raar ding toch zo´n grenslijntje, aan de ene kant is het een gewone Zaterdag waar de post bezorgd word, je boodschappen kunt doen en aan de andere kant is het dooie boel en gaan mensen uit verveling naar de woonboulevardquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk raar als je bedenkt hoe katholiek het hier is
verkapte ik woon in een ander land postquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik werkte gisteren ook gewoon.
Jij toch ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapte ik woon in een ander land post
HOAXquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik werkte gisteren ook gewoon.
verkapte 'ik werk voor mezelf' post.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapte ik woon in een ander land post
Relaxtquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef biekske2009 het volgende:
Hoe was jouw eerste kerstdag?
geramd? Gegamba-t? Gegamed? Gegamet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RelaxtFilm gekeken, gagamd en lekker gegeten.
En de jouwe?
of ze gaan naar belgiequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, en om eerlijk te zijn wist ik dat niet, raar ding toch zo´n grenslijntje, aan de ene kant is het een gewone Zaterdag waar de post bezorgd word, je boodschappen kunt doen en aan de andere kant is het dooie boel en gaan mensen uit verveling naar de woonboulevard
voor zover ik weet is Limburg nog altijd een deel van Nederlandquote:
marcquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor zover ik weet is Limburg nog altijd een deel van Nederland
pietlut, maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon toch echt in belgie![]()
in limburg
ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
en ik vind eigenlijk dat dit topic vol moet vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |