quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gf
ik snap de herkomst van friemelaar en co nu hoor![]()
dat hebben we in de gatenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, op een enkele ambulance na viel het best mee, maar ik dik het graag wat aan snap je
Nog ff en we hebben hier heel die neukfabriek over de vloerquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gf
ik snap de herkomst van friemelaar en co nu hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff en we hebben hier heel die neukfabriek over de vloer
Met welk doel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
O, ik moet de vorige ook nog tvp'en.
jahquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou op ???quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach neukertjes die elkaar mislopen in SC's en Fles die dat niet kan hendelen. That's allquote:
Ik ga zo happen hoor, ff een goeie beet verzinnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach neukertjes die elkaar mislopen in SC's en Fles die dat niet kan hendelen. That's all
Wij ook. De beesten liggen morsdood te wachten tot ze op de gourmet/racklet mogen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo happen hoor, ff een goeie beet verzinnen
je hebt dus je dag zinvol besteedquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:50 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer terug van een dagje weg...
100 km gereden naar een dorp dat er erg leuk uitziet maar waar de enige winkel vandaag dicht was, en de vele honderden paarden daar waarschijnlijk allemaal achter hele hoge hekken stonden. Ik heb ze in ieder geval niet gezien
smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:49 schreef friemelaar het volgende:
Hier ook hooooogste tijd voor een happie.
Laterssss
quote:
In ieder geval weer iets meer van de omgeving gezien. Het is wel een heel moois tuk daar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt dus je dag zinvol besteed
eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:49 schreef friemelaar het volgende:
Hier ook hooooogste tijd voor een happie.
Laterssss
Wij hebben gisteren gegourmet, ben er nu wel weer klaar mee voor een half jaar ofzo...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij ook. De beesten liggen morsdood te wachten tot ze op de gourmet/racklet mogen.![]()
Een goeie beet hebben we niet nodig; wij gebruiken hooivorken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |