De winnaarsquote:
Prijs blijft een verrassing, maar de vijf winnaars ontvangen allemaal eenzelfde attentie.
Beschikbaar gesteld door Adelante
Iedereen bedankt voor deelname en ik hoop dat de deelnemers plezier zullenquote:admiraal_anaal 112
Lonker 78
shiznuts 68
shinydiscoball 60
Briggy 42
kwiwi 40
Arcee 38
de_boswachter 32
porsche1 28
MaxiTitan 23
PietjePuk007 22
Rauzer 19
Steve 19
Huppelmuts 16
Anne 16
Stout 14
kwakz0r 13
P.F 13
Qwea 13
mijsje 13
L.no 13
Muck 12
naatje_1 11
Mirjam 10
Twizu 10
Viking84 10
Rewimo 9
Suusje-V 9
Apebeer 9
FunkyHomosapien 9
geelkuikentje 9
MissBliss 8
uniekhoorn 8
Rensjebree 8
cptmarco 6
Tha_Flash 6
AdvancedPower 6
Zeroku 5
BrandX 5
Dagoduck 4
Biancavia 4
Misstique 3
Tiemie 3
Gwywen 2
boudemaniak 2
Sjeen 2
Bastard 2
nieslief 2
Ensaf 1
Hoogstaande 1
08gnoT. 1
LasTeR 1
Askme 0
Nieners 0
Qunix 0
smegmanus 0
TheZapster 0
Die ene en je hebt al gewonnen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef Lonker het volgende:
Welke wedstrijd is dit ?
Kan ik me nog inschrijven of ben ik te laat ?
O jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
O ja
JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt omdat jij moest winnen van mij!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Lonker het volgende:
Ik ben boven de machtige shiz geeindigd ;o
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
O ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt ze beter in de bus doen, dan vallen ze er niet vanaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het moet echt niet in die bestelbus passen natuurlijk!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
gefeli allemaalOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd!Zal volgende week wel bekend wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheh ik geef mijn adres pas over 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
LONKER KANKERHAAS.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
wheheheh ik geef mijn adres pas over 2 weken!!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Check je pmquote:
Is het een groot pakket ? kan het door de gleuf ? Of moet het door de bredere van de buurvrouw
whehehe
LONKER KANKERHAAS.![]()
Zelfs nu 'ie toch al gewonnen heeft blijft 'ie baas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef Lonker het volgende:
[..]
Check je pm
Is het een groot pakket ? kan het door de gleuf ? Of moet het door de bredere van de buurvrouw
whehehe
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Echt waarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelfs nu 'ie toch al gewonnen heeft blijft 'ie baas.
?
MAar ik ga over 7 uur naar Rotterdam aiport.. en als ik Adelante dan mijn adres vertel... gaat hij inbreken
Maar ik heb het hem toch gepmtOp dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
LONKER KANKERHAAS.![]()
Ga nou slapen, man! Of is het de spanning?
Moet je daar wel eerst aankomen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
Echt waar?
MAar ik ga over 7 uur naar Rotterdam aiport.. en als ik Adelante dan mijn adres vertel... gaat hij inbreken
Maar ik heb het hem toch gepmt
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
uhh... het feit dat ik toch niet kan slapenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Ga nou slapen, man! Of is het de spanning?
Maar ik ga nu echt!
Jij hebt me adres binnen he ?
Dan zie ik het dan wel liggen!
Ik hoop op iets leuks, anders voorspel ik je een bagger aanval in KLB !!
LONKER KANKERHAAS.![]()
Have a safe and fun trip! Keep on trippin' like that!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Lonker het volgende:
[..]
uhh... het feit dat ik toch niet kan slapen
Maar ik ga nu echt!
Jij hebt me adres binnen he ?
Dan zie ik het dan wel liggen!
Ik hoop op iets leuks, anders voorspel ik je een bagger aanval in KLB !!
Dankje !quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Have a safe and fun trip! Keep on trippin' like that!
zolang ik geen been breek
LONKER KANKERHAAS.![]()
feli allemaal, maar ik heb de leukste van Shiz!!!!!
Roken: het blijft een teer onderwerp!
Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee.
Beroepskeuzeadvies: Word bokser, meer kans op slagen.![]()
Je was meen ik de eerste met een kerst-shizatar!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef bennootje het volgende:
feli allemaal, maar ik heb de leukste van Shiz!!!!!
![]()
Ga je op wintersport? Hier in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dankje !zolang ik geen been breek
Gefeliciteerd allemaal![]()
5e plaats
Dat had ik niet verwacht
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.![]()
Alsnog 145 stemmers gehad ook
Graag gedaan hoorquote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Congrats!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:09 schreef Briggy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
5e plaats
Dat had ik niet verwacht
Zeker verdiend!
![]()
En je creatie voor admiraal_anaal op no.1 ook nog.
![]()
Ik ben overdonderd
Ik wil hierbij de gelegenheid nemen om wat mensen te bedanken.
Allereerst wil ik HP danken voor hun laptop want zonder hun had ik nooit met mijn wijsheid kunnen delen met andere
Mijn dank gaat ook uit naar Ziggo die er toch maar mooi voor zorgen dat ik verbinding met internet heb. Natuurlijk wil ik Danny ook bedanken voor het oprichten van Fok!. Daarbij mag ik de users niet vergeten die zich speciaal kwamen aanmelden om hier hun levensverhalen met ons te delen waardoor wij toch een beter zicht krijgen op het dagelijkse leven van de medemens.
En ook gaat mijn dank uit naar Briggy die naar horen zeggen 3 dagen bezig is geweest om mijn avatar te perfectionerenOok Adelante bedankt voor het weer opzetten van deze wedstrijd en natuurlijk alle users hartstikke bedankt voor het stemmen (en niet alleen op mij maar ook op de andere mooie creaties
)
[ Bericht 0% gewijzigd door admiraal_anaal op 26-12-2009 00:22:21 ]![]()
Zigoo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:Ik ben overdonderd
Ik wil hierbij de gelegenheid nemen om wat mensen te bedanken.
Allereerst wil ik HP danken voor hun laptop want zonder hun had ik nooit met mijn wijsheid kunnen delen met andere
Mijn dank gaat ook uit naar Ziggo die er toch maar mooi voor zorgen dat ik verbinding met internet heb. Natuurlijk wil ik Danny ook bedanken voor het oprichten van Fok!. Daarbij mag ik de users niet vergeten die zich speciaal kwamen aanmelden om hier hun levensverhalen met ons te delen waardoor wij toch een beter zicht krijgen op het dagelijkse leven van de medemens.
En ook gaat mijn dank uit naar Briggy die naar horen zeggen 3 dagen bezig is geweest om mijn avatar te perfectionerenOok Adelante bedankt voor het weer opzetten van deze wedstrijd en natuurlijk alle users hartstikke bedankt voor het stemmen (en niet alleen op mij maar ook op de andere mooie creaties
)
Daar moet je zijn als je dikke lagg wilt.
[ Bericht 0% gewijzigd door admiraal_anaal op 26-12-2009 00:22:35 ]Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.![]()
Ik heb een console.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:Ik doe geen online gaming, das voor homo's die geen GAMEconsole kunnen kopen
![]()
Maar thanksAlleen ik vind PC online fijner.
Maar toch gefeliciteerd en fijne dagen beunhaas.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Gewoon in Excel bijhouden, is te doen. Was meer werk om mensen te motiveren mee te doen en te stemmen dit maalquote:
Ja waren maar weinig stemmen had ik het ideequote:Op zaterdag 26 december 2009 09:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon in Excel bijhouden, is te doen. Was meer werk om mensen te motiveren mee te doen en te stemmen dit maal
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
deelnemers:quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waren maar weinig stemmen had ik het idee
2008: 77
2009: 57
stemmers:
2008: 207
2009: 145
In 2007 was er alleen een Sint icoontjes wedstrijd."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
valt nog wel mee dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
deelnemers:
stemmers:
In 2007 was er alleen een Sint icoontjes wedstrijd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik was het dit jaar vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
deelnemers:
stemmers:
In 2007 was er alleen een Sint icoontjes wedstrijd.
Totdat ik de PM las.
![]()
Gefeliciteerd allen![]()
Lonker's doggy 2e
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
![]()
gefeliciteerd winnaars!!! Ik ben benieuwd naar jullie prijs!
iedereen die op mij gestemd had, DANK JULLIE!!!![]()
![]()
![]()
Mag alsnog hoor!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Winnaars van Harte !!!
En iedereen die gestemd heeft op Beaker.... Thanks !! Nooit verwacht dat ik zoveel punten zou krijgen !![]()
7e plaats.![]()
Feli, winnaars.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Adelante, krijg ik de troost prijs?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lol mensen met 0 stemmen, FAAL
![]()
![]()
PFjequote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef P.F het volgende:
SDB
Ik had zelfs 13 punten![]()
Ik had nog kunnen winnen ook
!!!
![]()
![]()
Ik ben wel blij dat Briggy en Shiznuts gewonnen hebben..
Tenslotte zijn zij degenen die alle avatars die bovenaan het lijstje staan hebben gemaakt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is mijn prijs>??
LONKER KANKERHAAS.![]()
Aan je voeten!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aan je voeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij hem al danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
LONKER KANKERHAAS.![]()
Hem?quote:Die van mij was een haar. En ze is hartstikke lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hem?Die van mij was een haar. En ze is hartstikke lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn opgelichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LONKER KANKERHAAS.![]()
Eej, vraag a_a eens wanneer ie de slippies had vorig jaar! Geduld is een schone zaak
Preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Adelante het volgende:
Eej, vraag a_a eens wanneer ie de slippies had vorig jaar! Geduld is een schone zaakdus please geen gezeik om die prijs, dat wordt echt wel geregeld
![]()
![]()
Het was geen gezeik hoor....ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Preciesdus please geen gezeik om die prijs, dat wordt echt wel geregeld
LONKER KANKERHAAS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: