Check je pmquote:

Zelfs nu 'ie toch al gewonnen heeft blijft 'ie baas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef Lonker het volgende:
[..]
Check je pm
Is het een groot pakket ? kan het door de gleuf ? Of moet het door de bredere van de buurvrouw
whehehe

Echt waarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelfs nu 'ie toch al gewonnen heeft blijft 'ie baas.
 ?
 ?

Moet je daar wel eerst aankomen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
Echt waar?
MAar ik ga over 7 uur naar Rotterdam aiport.. en als ik Adelante dan mijn adres vertel... gaat hij inbreken
Maar ik heb het hem toch gepmt

uhh... het feit dat ik toch niet kan slapenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Ga nou slapen, man! Of is het de spanning?

!
 ! !
 ! 

Have a safe and fun trip! Keep on trippin' like that!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Lonker het volgende:
[..]
uhh... het feit dat ik toch niet kan slapen
Maar ik ga nu echt!
Jij hebt me adres binnen he ?
Dan zie ik het dan wel liggen!
Ik hoop op iets leuks, anders voorspel ik je een bagger aanval in KLB !!

Dankje !quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Have a safe and fun trip! Keep on trippin' like that!
 zolang ik geen been breek
 zolang ik geen been breek  

Je was meen ik de eerste met een kerst-shizatar!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef bennootje het volgende:
feli allemaal, maar ik heb de leukste van Shiz!!!!!

Ga je op wintersport? Hier in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dankje !zolang ik geen been breek

5e plaats
 5e plaats  Dat had ik niet verwacht
 Dat had ik niet verwacht  

Graag gedaan hoorquote:

Congrats!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:09 schreef Briggy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
5e plaats
Dat had ik niet verwacht
 Zeker verdiend!
 Zeker verdiend!  
  En je creatie voor admiraal_anaal op no.1 ook nog.
 En je creatie voor admiraal_anaal op no.1 ook nog.  

Ik ben overdonderd
 Ik ben overdonderd 
 Ook Adelante bedankt voor het weer opzetten van deze wedstrijd en natuurlijk alle users hartstikke bedankt voor het stemmen (en niet alleen op mij maar ook op de andere mooie creaties
 Ook Adelante bedankt voor het weer opzetten van deze wedstrijd en natuurlijk alle users hartstikke bedankt voor het stemmen (en niet alleen op mij maar ook op de andere mooie creaties  )
 ) 

Zigoo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:Ik ben overdonderd
Ik wil hierbij de gelegenheid nemen om wat mensen te bedanken.
Allereerst wil ik HP danken voor hun laptop want zonder hun had ik nooit met mijn wijsheid kunnen delen met andere
Mijn dank gaat ook uit naar Ziggo die er toch maar mooi voor zorgen dat ik verbinding met internet heb. Natuurlijk wil ik Danny ook bedanken voor het oprichten van Fok!. Daarbij mag ik de users niet vergeten die zich speciaal kwamen aanmelden om hier hun levensverhalen met ons te delen waardoor wij toch een beter zicht krijgen op het dagelijkse leven van de medemens.
En ook gaat mijn dank uit naar Briggy die naar horen zeggen 3 dagen bezig is geweest om mijn avatar te perfectionerenOok Adelante bedankt voor het weer opzetten van deze wedstrijd en natuurlijk alle users hartstikke bedankt voor het stemmen (en niet alleen op mij maar ook op de andere mooie creaties
)
 Daar moet je zijn als je dikke lagg wilt.
 Daar moet je zijn als je dikke lagg wilt. 

Ik heb een console.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:Ik doe geen online gaming, das voor homo's die geen GAMEconsole kunnen kopen

Maar thanks
 Alleen ik vind PC online fijner.
 Alleen ik vind PC online fijner. 

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |