Gewoon in Excel bijhouden, is te doen. Was meer werk om mensen te motiveren mee te doen en te stemmen dit maalquote:

Ja waren maar weinig stemmen had ik het ideequote:Op zaterdag 26 december 2009 09:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon in Excel bijhouden, is te doen. Was meer werk om mensen te motiveren mee te doen en te stemmen dit maal

deelnemers:quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waren maar weinig stemmen had ik het idee

valt nog wel mee dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
deelnemers:
2008: 77
2009: 57
stemmers:
2008: 207
2009: 145
In 2007 was er alleen een Sint icoontjes wedstrijd.

Ik was het dit jaar vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
deelnemers:
2008: 77
2009: 57
stemmers:
2008: 207
2009: 145
In 2007 was er alleen een Sint icoontjes wedstrijd.
 Totdat ik de PM las.
 Totdat ik de PM las.

gefeliciteerd winnaars!!! Ik ben benieuwd naar jullie prijs!
 gefeliciteerd winnaars!!! Ik ben benieuwd naar jullie prijs! 

Mag alsnog hoor!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz

quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lol mensen met 0 stemmen, FAAL

PFjequote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef P.F het volgende:
SDB
Ik had zelfs 13 punten
Ik had nog kunnen winnen ook
!!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

>??
  >??

Aan je voeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz

quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aan je voeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij hem al danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.

Hem?quote:
 Die van mij was een haar. En ze is hartstikke lekker!
 Die van mij was een haar. En ze is hartstikke lekker! 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz

quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hem?Die van mij was een haar. En ze is hartstikke lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn opgelichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.

Preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Adelante het volgende:
Eej, vraag a_a eens wanneer ie de slippies had vorig jaar! Geduld is een schone zaak
 dus please geen gezeik om die prijs, dat wordt echt wel geregeld
 dus please geen gezeik om die prijs, dat wordt echt wel geregeld  

Het was geen gezeik hoor....ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Preciesdus please geen gezeik om die prijs, dat wordt echt wel geregeld

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |