Is dat wel te vertrouwen ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga namelijk wat lekkers voor jullie koken!![]()
[ afbeelding ]
Inschrijven hier:
-
-
-
-
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Inschrijven hier:
- Anonymousz
-
-
-
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:57 schreef OPENJEOGEN het volgende:
Wat een losers man wie gaat er nou gezellig op de pc of laptop zitten op eerste kerstdag.
Dan hoor je bij je familie/vrienden te zijn en de hele dag knuffelen enzo, maar nee kijk deze fokkers hoe triest is dat dan? Echt mensen open je ogen en kijk naar jezelf hoe belachelijk dat is dan.
Trollquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:57 schreef OPENJEOGEN het volgende:
Wat een losers man wie gaat er nou gezellig op de pc of laptop zitten op eerste kerstdag.
Dan hoor je bij je familie/vrienden te zijn en de hele dag knuffelen enzo, maar nee kijk deze fokkers hoe triest is dat dan? Echt mensen open je ogen en kijk naar jezelf hoe belachelijk dat is dan.
Hierquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Waar is de lelijk gedekte tafel gebleven?
Dank, anders zou mijn quote van jouw post ook nergens op slaan.quote:
Nou moet je ophouden, heb ik zo'n mooie tafel besteld..quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank, anders zou mijn quote van jouw post ook nergens op slaan.
Hoewel de tafel die er nu staat ook niet overloopt van de gezelligheid.
Mag ik dan aan de andere kant naast jou?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil ook aan tafel. Mag ik naast Paultjuhhh zitten?
Lizl!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik dan aan de andere kant naast jou?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Indeling van de tafel voor vanavond:
[ afbeelding ]
Inschrijven hier:
-Paul
-Anonymousz
-HenkieVdV
-AdvancedPower
-2cv
-
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog aan je denken trouwens:
Laat jij je stokbrood in de winkel snijden?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
de OP wordt niet geipdate. Wat een kansloze gastheer zeg
Ik heb geen eens een stoelquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ts had een grotere tafel moeten regelen, nu moeten sommige mensen een stoel delen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ts had een grotere tafel moeten regelen, nu moeten sommige mensen een stoel delen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEIN!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]!!! Kan die goudvis niet op een tafel staan?
WTF, ik zit bij iemand op schoot ofzo? Bij Sinterklaas zeker, kutgrapjes altijdquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga jullie allemaal nu een plaatje geven, even geduld alsjeblieft.
Jij bent zo klein jij kan makkelijk ergens tussen/op gepropt wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef DjinN het volgende:
ik wil ook wel meedoen! Maar zet me wel naast een fatsoenlijk iemand he![]()
Ook heb ik er niets op tegen als ik bij iemand op schoot moet zitten(als het dan toch niet anders kan
)
Ja! Heeft toch z'n voordelen he, als je niet zo groot bentquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo klein jij kan makkelijk ergens tussen/op gepropt worden
Dat lijken wel krukjes die een boer gebruikt om zn koeien te melkenquote:
Ja nou....quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijken wel krukjes die een boer gebruikt om zn koeien te melken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef AdvancedPower het volgende:
OP is ge-update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je een grotere tafel zou regelen.
Maar zo is het ook goed want het is kerst.![]()
melkkrukjes FTWquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grotere tafel zou regelen.
Maar zo is het ook goed want het is kerst.
Asoquote:
ik wil wel naast Huppelmuts zitten ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Gorgrealis het volgende:
IK vind er niks aan naast Huppelmuts
Heb je kans om naast epic boobs te zitten en dan doe je zoquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Gorgrealis het volgende:
En dat dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik wil wel naast Huppelmuts zitten ?
Huppelmuts is tof hoor!!![]()
kom we gaan ruilen en niet zeikenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Gorgrealis het volgende:
Wat lief van jequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kom we gaan ruilen en niet zeiken
Ja ik vind het ook super gezellig zo met z'n allen aan tafel, en dan zit ik ook nog eens naast jou.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:25 schreef Anonymousz het volgende:
Wat gezellig met ze allen aan tafel dat moeten we vaker gaan doen
niets tochquote:
ze bijtquote:
Ze liepen daar gewoon op klompenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
niets tochuitgaan met huppelmuts is leeeeeeuk
Alleen in tietenquote:
ja echt hequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze liepen daar gewoon op klompen![]()
In een discotheek, op klompen!!
Raar volk daar hoor
die epic boobs dus, ik kan niet goed meer zien wat er rechts van me gebeurdquote:
wat ?? haar doos is ook te zien ??quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:35 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
die epic boobs dus, ik kan niet goed meer zien wat er rechts van me gebeurddaar staat ook hoop lekker eten , maar door die doos mis ik dat dus
bueheheh! HiDiHo heeft maar een halve krukquote:
Goed bezig jijquote:
quote:
quote:
zeker ze is gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
niets tochuitgaan met huppelmuts is leeeeeeuk
Er zat een soort van lichte bocht in de bar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
bueheheh! HiDiHo heeft maar een halve krukEn nog een paarse ook!!
![]()
wat ? die ene grooogogorogorgrog zegt het hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Nou moeten jullie ophouden hoor
Ik ben gewoon sociaal zodat jullie er straks ook nog bij kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
bueheheh! HiDiHo heeft maar een halve krukEn nog een paarse ook!!
![]()
ken ik jou?quote:
Haha.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo kom je er wel heel gemakkelijk vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, topless... Maar voor "jullie" hebben we ook Danny, die heeft alleen een strikje omquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ken ik jou?![]()
Waar blijft mn drank btw?
Wie loopt er in de bediening? Yvonne?
Ja hallo, dan komt er niet veel van eten he als Danny met slechts een strikje om gaat rondparaderenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, topless... Maar voor "jullie" hebben we ook Danny, die heeft alleen een strikje om.
Ja zekerquote:
Daar ging mn eetlustquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, topless... Maar voor "jullie" hebben we ook Danny, die heeft alleen een strikje om.
Vertel eens!quote:
bedankt hequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja hallo, dan komt er niet veel van eten he als Danny met slechts een strikje om gaat rondparaderen![]()
uhmquote:
Eerst krijgen jullie drinken opgediend door Yvonne.quote:
gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:52 schreef AdvancedPower het volgende:
..
Als de hamburger op is krijgen jullie een drankje.
Telaatkomers:
[ afbeelding ]
Danny ZONDER strikjequote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:49 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
bedankt he![]()
voor de rest van m'n leven slechte associatie met kerstdiner
grapjurkquote:
Bedankt RemcoW85 maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:49 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
bedankt he![]()
voor de rest van m'n leven slechte associatie met kerstdiner
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb snel wat amuses gemaakt, jij mag de rest doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Eerst krijgen jullie drinken opgediend door Yvonne.
Daarna het hoofdgerecht.
En dan gaan we aan de bananenvla.
Daar ging mn avondetenquote:
het spijt me huppelmutsquote:
Sorryquote:
oequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb snel wat amuses gemaakt, jij mag de rest doen.![]()
[ afbeelding ]
Boswandeling ??? Coebergh ??? Andere mixzooi ? BIERRRR??????quote:
Rode wodka red bullquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Boswandeling ??? Coebergh ??? Andere mixzooi ? BIERRRR??????
trouwen ?quote:
Ga jij maar even kijken waar ze blijft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik hoor net dat binnen luttele seconde Yvonne er is met de drank op een dienblad!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga jij maar even kijken waar ze blijft.Goed plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik weet niet of bart en DW dat wel goed vindenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan!Yvonne en Danny zijn gewoon geen goede koks en serveerders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, iemand mag het wel even overnemen van mij!![]()
oh tsk! ik ben hetquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet of bart en DW dat wel goed vinden
Ok dan maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
oh tsk! ik ben hetdoen ze maar lekker delen
Ja of je neemt het even over van mij en gaat zelf wat doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En ja, iemand mag het wel even overnemen van mij!
Toch leuk he als iemand een etentje geeft en je uiteindelijk als gast constant in de keuken staatquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of je neemt het even over van mij en gaat zelf wat doen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[ afbeelding ]
Is die al langs gekomen?
Dolletjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch leuk he als iemand een etentje geeft en je uiteindelijk als gast constant in de keuken staat
LOL.. Das een van de weinige momenten waarbij mijn avatar mooi tot uiting komtquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef AdvancedPower het volgende:
OP is aangepast. Het is een kijkje waard.
Ik zou zeggen: begin je eigen etentje, komen we daar wel heenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Wat een kutstreek, waar heb ik nou voor zitten painten?
*smijt met emmer water*quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik sta in de brand![]()
* Huppelmuts rent rond, stopt, valt en gaat op de grond liggen rollen
Reken er maar niet op dat de gastheer je komt redden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik sta in de brand![]()
* Huppelmuts rent rond, stopt, valt en gaat op de grond liggen rollen
Ik heb geen zin meer en droeg het stokje over aan TS.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin je eigen etentje, komen we daar wel heen
AUW kon je geen plastic emmer vinden?quote:
djinn saved the dayquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat de gastheer je komt redden.
Ja waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat een kutstreek, waar heb ik nou voor zitten painten?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:29 schreef 2cv het volgende:
* 2cv hangt verveeld in/op/aan zijn stoel
Het is ook nooit goedquote:
Er zat wel water in hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AUW kon je geen plastic emmer vinden?
* Huppelmuts heeft nu een bult van die antieke zinken emmer![]()
[..]
djinn saved the day
Stond net in de fik en om van de schrik te bekomen krijg ik dat soort bier.. Dan was ik liever dood geweestquote:
wat wil je dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:35 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Stond net in de fik en om van de schrik te bekomen krijg ik dat soort bier.. Dan was ik liever dood geweest.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat wil je dan?
En dat bier was voor 2cv
morgen weer?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:45 schreef Gorgrealis het volgende:
wat een slecht georganiseerd kerstdiner was dit, dat de boel affikt is nog tot daar aan toe, maar dat het bier niet branveilig stond is onvergeeflijk, TS ik kom niet meer op jouw feestjes, en huppelmuts het was toch best wel leuk naast jou , op een bepaald moment werd het zelfs stomend heet
Happy feetquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Gelukkig is Home Alone op TV. Compenseert de afgefikte boel bij AP weer.
ICM (veel) bier zal dat vast een interessant effect geven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas kalmerend.
Jup, we schijnen allemaal omgekomen te zijn door de brand dus wat nadrinken zit er niet meer in denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:31 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Jup, we schijnen allemaal omgekomen te zijn door de brand dus wat nadrinken zit er niet meer in denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |