Ik zou zeggen: begin je eigen etentje, komen we daar wel heenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Wat een kutstreek, waar heb ik nou voor zitten painten?
*smijt met emmer water*quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik sta in de brand![]()
* Huppelmuts rent rond, stopt, valt en gaat op de grond liggen rollen
Reken er maar niet op dat de gastheer je komt redden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik sta in de brand![]()
* Huppelmuts rent rond, stopt, valt en gaat op de grond liggen rollen
Ik heb geen zin meer en droeg het stokje over aan TS.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin je eigen etentje, komen we daar wel heen
AUW kon je geen plastic emmer vinden?quote:
djinn saved the dayquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat de gastheer je komt redden.
Ja waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Wat een kutstreek, waar heb ik nou voor zitten painten?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:29 schreef 2cv het volgende:
* 2cv hangt verveeld in/op/aan zijn stoel
Het is ook nooit goedquote:
Er zat wel water in hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AUW kon je geen plastic emmer vinden?
* Huppelmuts heeft nu een bult van die antieke zinken emmer![]()
[..]
djinn saved the day
Stond net in de fik en om van de schrik te bekomen krijg ik dat soort bier.. Dan was ik liever dood geweestquote:
wat wil je dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:35 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Stond net in de fik en om van de schrik te bekomen krijg ik dat soort bier.. Dan was ik liever dood geweest.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat wil je dan?
En dat bier was voor 2cv
morgen weer?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:45 schreef Gorgrealis het volgende:
wat een slecht georganiseerd kerstdiner was dit, dat de boel affikt is nog tot daar aan toe, maar dat het bier niet branveilig stond is onvergeeflijk, TS ik kom niet meer op jouw feestjes, en huppelmuts het was toch best wel leuk naast jou , op een bepaald moment werd het zelfs stomend heet
Happy feetquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Gelukkig is Home Alone op TV. Compenseert de afgefikte boel bij AP weer.
ICM (veel) bier zal dat vast een interessant effect geven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas kalmerend.
Jup, we schijnen allemaal omgekomen te zijn door de brand dus wat nadrinken zit er niet meer in denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:31 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Jup, we schijnen allemaal omgekomen te zijn door de brand dus wat nadrinken zit er niet meer in denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |