WTF, ik zit bij iemand op schoot ofzo? Bij Sinterklaas zeker, kutgrapjes altijdquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ts had een grotere tafel moeten regelen, nu moeten sommige mensen een stoel delen.
Oh.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga jullie allemaal nu een plaatje geven, even geduld alsjeblieft.
Jij bent zo klein jij kan makkelijk ergens tussen/op gepropt wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef DjinN het volgende:
ik wil ook wel meedoen! Maar zet me wel naast een fatsoenlijk iemand he![]()
Ook heb ik er niets op tegen als ik bij iemand op schoot moet zitten(als het dan toch niet anders kan
)
Ja! Heeft toch z'n voordelen he, als je niet zo groot bentquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo klein jij kan makkelijk ergens tussen/op gepropt worden
Dat lijken wel krukjes die een boer gebruikt om zn koeien te melkenquote:
Ja nou....quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijken wel krukjes die een boer gebruikt om zn koeien te melken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef AdvancedPower het volgende:
OP is ge-update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je een grotere tafel zou regelen.
Maar zo is het ook goed want het is kerst.![]()
melkkrukjes FTWquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grotere tafel zou regelen.
Maar zo is het ook goed want het is kerst.
Asoquote:
ik wil wel naast Huppelmuts zitten ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Gorgrealis het volgende:
IK vind er niks aan naast Huppelmuts
Heb je kans om naast epic boobs te zitten en dan doe je zoquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Gorgrealis het volgende:
IK vind er niks aan naast Huppelmuts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |