Vertederendquote:Op donderdag 24 december 2009 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en ik ben nu officieel een klein beetje verliefd op Gerard![]()
![]()
Briljant ja!quote:
Wel een oude kop voor iemand van 31quote:Op donderdag 24 december 2009 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en ik ben nu officieel een klein beetje verliefd op Gerard![]()
![]()
Top 2000 a GoGoquote:Op donderdag 24 december 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Kom op met die eindstand, dan kan ik me opwarmen voor de Top2000...
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:16 schreef iBenny het volgende:
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
43.00 posts per minuut - [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
34.20 posts per minuut - [SR @ 3FM #1877] 3 miljoen van de regering, de eindstand...
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:16 schreef iBenny het volgende:
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
43.00 posts per minuut - [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
34.20 posts per minuut - [SR @ 3FM #1877] 3 miljoen van de regering, de eindstand...
Ik mis die vingerdrumstelquote:
wtfquote:
WOOOOOOOOOOOOOTquote:
kon dus wel he, boven de 7quote:
Nog zo een hoogtepunt.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen tot volgend jaar![]()
Ik vond jullie liev!
incl.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Is dit met of zonder regeringsgeld
met uiteraardquote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Is dit met of zonder regeringsgeld
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond jullie liev!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond jullie liev!
Mag ik dit even quoten? Eindelijk een helpende hand in dit incesttopic.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Mag ik vragen wat het in godsnaam boeit hoeveel de opbrengst is? Sommige mensen juichen alsof Nederland wereldkampioen is geworden ofzo. Snap er echt niks van.
Geweldigquote:
Dat mag.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Mag ik vragen wat het in godsnaam boeit hoeveel de opbrengst is? Sommige mensen juichen alsof Nederland wereldkampioen is geworden ofzo. Snap er echt niks van.
Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kom ik elke week wel even langs in de 3FM topics.
Dit is gewoon 100x beter dan wereldkampioen worden!! Dit heeft tenminste betekenisquote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mag ik dit even quoten? Eindelijk een helpende hand in dit incesttopic.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Lees je in?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Flikker toch op. Lul.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
3FM SR posters op FOK! Bedankt!![]()
![]()
One day!!!!!!
Opflikkeren.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Jij mag alles vragen schat.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
One day!!!!!!
QFT!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
One day!!!!!!
Aan alle posters in dit topic: het was gezellig, heb genoten, en tot volgend jaar!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
One day!!!!!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een kutreeks en kutposts hier zeg.
Die Merkie heeft gelijk, net alsof het zooooo super is dat er wat geld is opgebracht.
Ach, ze hadden ook niks kunnen doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Merkie heeft gelijk, net alsof het zooooo super is dat er wat geld is opgebracht.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
GroningenER GAAT NIETS BOVEN GRONINGEN
komen jullie zielige zeikerds nu allemaal uit je holletjequote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
ik jou ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond jullie liev!
Kennelijk wel. Of de opbrengst nou 4 miljoen of 100 miljoen miljard is, het gaat er toch om dat er geld wordt ingezameld?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Jij mag alles vragen schat.
Het slaat alleen fucking nergens op, zie je dat niet in.
Waar hebben ze de hele week nou voor gezeten.
Ben je nou écht zoo dom?
En Groningen natuurlijk, had het idee dat het veel leuker was dan in andere steden. Nuchtere mensen, lekker zichzelf, leuk!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij FOK! was SR nog mooier dit jaar
DIT.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
En nu maar weer oprottenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
komen jullie zielige zeikerds nu allemaal uit je holletje
Trouw met haar, twee debielo's.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
De hele week niks van zich laten horen, en nu onze blijdschap vergallen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan komen ze wel wat laatquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Nederlanders zijn sowieso wereldvreemd. Een veel te positief wereldbeeld.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
ah. op de 101-stream is 't nog wel te zien..
Mooie postquote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
One day!!!!!!
I know, ik kom daar wegquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En Groningen natuurlijk, had het idee dat het veel leuker was dan in andere steden. Nuchtere mensen, lekker zichzelf, leuk!!!
Nee, het gaat erom dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld. Zou een beetje lullig zijn als het astronomische bedrag van 5 euro 38 op dat mega-gebouw werd geprojecteerd.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Of de opbrengst nou 4 miljoen of 100 miljoen miljard is, het gaat er toch om dat er geld wordt ingezameld?
LOL!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I know, ik kom daar weg
en ja dat zeg ik doelbewust
En toch vond ik het leuk.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond jullie liev!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld. Zou een beetje lullig zijn als het astronomische bedrag van 5 euro 38 op dat mega-gebouw werd geprojecteerd.
Ja, of ze nou 10 of 10000 mensen kunnen genezen. Zoiets?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Of de opbrengst nou 4 miljoen of 100 miljoen miljard is, het gaat er toch om dat er geld wordt ingezameld?
Slaat indd nergens opquote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik word moe van mensen die nou nog even komen zeiken :'0
Wie komt er zeikenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik word moe van mensen die nou nog even komen zeiken :'0
Ik heb dit jaar speciaal vrij genomen omdat de editie in mijn eigen stadje was. Zeer de moeite waard, heb praktisch iedere nacht daar gestaan. Vanavond bij het einde echter niet, trok het echt niet meerquote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Miam het volgende:
ik weet al wel dat ik volgend jaar de gehele week vrij neem tijdens SR.
het was super! tot volgend jaar!![]()
dat dusquote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wil vooral het Rode Kruis, Groningen, 3FM, nou ja, eigenlijk iedereen die geholpen heeft, bedanken.
Ja, dat zou lullig zijn. ¤7 miljoen is niet lullig. Meer kan ik er niet van maken, dat het geen laag bedrag is. Een objectieve feitelijke constatering. Ik snap niet echter niet waarom je er om zou moeten gaan juichen. Een 14.gif lijkt me ruim voldoende. Juichen mag je doen als het naar je eigen bankrekening wordt overgemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld. Zou een beetje lullig zijn als het astronomische bedrag van 5 euro 38 op dat mega-gebouw werd geprojecteerd.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Miam het volgende:
ik weet al wel dat ik volgend jaar de gehele week vrij neem tijdens SR.
het was super! tot volgend jaar!![]()
6/3 is 2quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Frederic het volgende:
[..]
![]()
Vlaanderen: 6 miljoen inwoners
Nederland: 16 miljoen inwoners
Gelukkig ga ik zaterdag naar Zwitserland.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh fuck.. ik heb nu al afkickverschijnselen.. Dit wordt een heel diep zwart gat geloof ik
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef Pixie. het volgende:
nou nu ga ik filmpie kijken
fijne dagen allemaal
tot volgend jaar!
Ja, als ik het maar goed heb, hea?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat zou lullig zijn. ¤7 miljoen is niet lullig. Meer kan ik er niet van maken, dat het geen laag bedrag is. Een objectieve feitelijke constatering. Ik snap niet echter niet waarom je er om zou moeten gaan juichen. Een 14.gif lijkt me ruim voldoende. Juichen mag je doen als het naar je eigen bankrekening wordt overgemaakt.
Wie is er hier nu dom? Wie is er hier nu hypocriet. Wanneer is de malaria mug actief? Juist ja, na zonsondergang. Weet je jij wanneer de zonsondergang is in dat soort landen. Juist ja. Netten zijn symptoombestrijding. Malaria pak je anders aan zoals Bill Gates. Maar ja dat is niet interessant, want het ligt allemaal wat ingewikkelder. Een boerenlul begrijpt wel wat een klamboe is en daarom kiest men daarvoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Jij mag alles vragen schat.
Het slaat alleen fucking nergens op, zie je dat niet in.
Waar hebben ze de hele week nou voor gezeten.
Ben je nou écht zoo dom?
boeit toch niet...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
6/3 is 2
16/7 is iets meer dan 2
Volgens mij sta jij te juichen als het naar je havenclubje gaat aangezien het hun complete begroting is voor de komende 10 jaar. Dan is het zeker wel toegestaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat zou lullig zijn. ¤7 miljoen is niet lullig. Meer kan ik er niet van maken, dat het geen laag bedrag is. Een objectieve feitelijke constatering. Ik snap niet echter niet waarom je er om zou moeten gaan juichen. Een 14.gif lijkt me ruim voldoende. Juichen mag je doen als het naar je eigen bankrekening wordt overgemaakt.
Dat maken we lekker zelf wel uit!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Haha, dat breekt je op een gegeven moment op ja..quote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar speciaal vrij genomen omdat de editie in mijn eigen stadje was. Zeer de moeite waard, heb praktisch iedere nacht daar gestaan. Vanavond bij het einde echter niet, trok het echt niet meer
Idd, was mooi om te zien en goed in elkaar gezetquote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Wauw! Wat een bedrag!![]()
Die stadhuis-projectie was ook erg nice trouwens.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh fuck.. ik heb nu al afkickverschijnselen.. Dit wordt een heel diep zwart gat geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |