QFT!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
3FM SR posters op FOK! Bedankt!![]()
![]()
One day!!!!!!
Aan alle posters in dit topic: het was gezellig, heb genoten, en tot volgend jaar!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
One day!!!!!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een kutreeks en kutposts hier zeg.
Die Merkie heeft gelijk, net alsof het zooooo super is dat er wat geld is opgebracht.
Ach, ze hadden ook niks kunnen doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Merkie heeft gelijk, net alsof het zooooo super is dat er wat geld is opgebracht.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
GroningenER GAAT NIETS BOVEN GRONINGEN
komen jullie zielige zeikerds nu allemaal uit je holletjequote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
ik jou ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen tot volgend jaar![]()
Ik vond jullie liev!
Kennelijk wel. Of de opbrengst nou 4 miljoen of 100 miljoen miljard is, het gaat er toch om dat er geld wordt ingezameld?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Jij mag alles vragen schat.
Het slaat alleen fucking nergens op, zie je dat niet in.
Waar hebben ze de hele week nou voor gezeten.
Ben je nou écht zoo dom?
En Groningen natuurlijk, had het idee dat het veel leuker was dan in andere steden. Nuchtere mensen, lekker zichzelf, leuk!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij FOK! was SR nog mooier dit jaar
DIT.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
En nu maar weer oprottenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef MacorgaZ het volgende:
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
komen jullie zielige zeikerds nu allemaal uit je holletje
Trouw met haar, twee debielo's.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mag ik dit even quoten? Eindelijk een helpende hand in dit incesttopic.
De hele week niks van zich laten horen, en nu onze blijdschap vergallen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan komen ze wel wat laatquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Nederlanders zijn sowieso wereldvreemd. Een veel te positief wereldbeeld.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
ah. op de 101-stream is 't nog wel te zien..
Mooie postquote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
![]()
One day!!!!!!
I know, ik kom daar wegquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En Groningen natuurlijk, had het idee dat het veel leuker was dan in andere steden. Nuchtere mensen, lekker zichzelf, leuk!!!
Nee, het gaat erom dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld. Zou een beetje lullig zijn als het astronomische bedrag van 5 euro 38 op dat mega-gebouw werd geprojecteerd.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Of de opbrengst nou 4 miljoen of 100 miljoen miljard is, het gaat er toch om dat er geld wordt ingezameld?
LOL!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I know, ik kom daar weg
en ja dat zeg ik doelbewust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |