wtfquote:
WOOOOOOOOOOOOOTquote:
kon dus wel he, boven de 7quote:
Nog zo een hoogtepunt.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen tot volgend jaar![]()
Ik vond jullie liev!
incl.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Is dit met of zonder regeringsgeld
met uiteraardquote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Is dit met of zonder regeringsgeld
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond jullie liev!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond jullie liev!
Mag ik dit even quoten? Eindelijk een helpende hand in dit incesttopic.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Mag ik vragen wat het in godsnaam boeit hoeveel de opbrengst is? Sommige mensen juichen alsof Nederland wereldkampioen is geworden ofzo. Snap er echt niks van.
Geweldigquote:
Dat mag.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Mag ik vragen wat het in godsnaam boeit hoeveel de opbrengst is? Sommige mensen juichen alsof Nederland wereldkampioen is geworden ofzo. Snap er echt niks van.
Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kom ik elke week wel even langs in de 3FM topics.
Dit is gewoon 100x beter dan wereldkampioen worden!! Dit heeft tenminste betekenisquote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mag ik dit even quoten? Eindelijk een helpende hand in dit incesttopic.
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Lees je in?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Flikker toch op. Lul.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef Godtje het volgende:
DJ's Bedankt![]()
3FM bedankt![]()
Groningen bedankt![]()
3FM SR posters op FOK! Bedankt!![]()
![]()
One day!!!!!!
Opflikkeren.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
Jij mag alles vragen schat.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Merkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |