Nee, het gaat erom dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld. Zou een beetje lullig zijn als het astronomische bedrag van 5 euro 38 op dat mega-gebouw werd geprojecteerd.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Of de opbrengst nou 4 miljoen of 100 miljoen miljard is, het gaat er toch om dat er geld wordt ingezameld?
LOL!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I know, ik kom daar weg
en ja dat zeg ik doelbewust
En toch vond ik het leuk.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen tot volgend jaar![]()
Ik vond jullie liev!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld. Zou een beetje lullig zijn als het astronomische bedrag van 5 euro 38 op dat mega-gebouw werd geprojecteerd.
Ja, of ze nou 10 of 10000 mensen kunnen genezen. Zoiets?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Of de opbrengst nou 4 miljoen of 100 miljoen miljard is, het gaat er toch om dat er geld wordt ingezameld?
Slaat indd nergens opquote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik word moe van mensen die nou nog even komen zeiken :'0
Wie komt er zeikenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik word moe van mensen die nou nog even komen zeiken :'0
Ik heb dit jaar speciaal vrij genomen omdat de editie in mijn eigen stadje was. Zeer de moeite waard, heb praktisch iedere nacht daar gestaan. Vanavond bij het einde echter niet, trok het echt niet meerquote:Op donderdag 24 december 2009 20:23 schreef Miam het volgende:
ik weet al wel dat ik volgend jaar de gehele week vrij neem tijdens SR.
het was super! tot volgend jaar!![]()
dat dusquote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wil vooral het Rode Kruis, Groningen, 3FM, nou ja, eigenlijk iedereen die geholpen heeft, bedanken.
Ja, dat zou lullig zijn. ¤7 miljoen is niet lullig. Meer kan ik er niet van maken, dat het geen laag bedrag is. Een objectieve feitelijke constatering. Ik snap niet echter niet waarom je er om zou moeten gaan juichen. Een 14.gif lijkt me ruim voldoende. Juichen mag je doen als het naar je eigen bankrekening wordt overgemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld. Zou een beetje lullig zijn als het astronomische bedrag van 5 euro 38 op dat mega-gebouw werd geprojecteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |