Bende. 3FMFan.nlquote:
Silvester is Oud en nieuw, niet kerst....quote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Silvester heet het in Duitsland/Oostenrijk, daar is het echt een heel groot ding.
Ja duh, dan hoeft 'ie veel minder ver te reizen om een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Qunix het volgende:
ARMIN WIL GH NAAR LEIDEN
Het nut van kabel ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Mijn moeder snapt het nut van kerstavond ook niet.
Tja, in Duitsland is kerstavond juist het grote feest... Hier is het net niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Toch gewoon indrinken voor kerst?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Het is een kutstream.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
De stubru stream hapert zohad de laatste stukje wel ff willen checken tussendoor maar dat gehaper heb ik geen zin in
Bewaar wat voor de negertjesquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ga er vandoor... kerstavond met de familie wacht.... alvast bedankt voor de toffe week hier![]()
![]()
En tv op je kamer ook niet en het savonds eruit trekken van de kabel ook niet.quote:
Dan is het nog nutteloos. Je gaat toch niet vieren dat een feest bijna is?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, in Duitsland is kerstavond juist het grote feest... Hier is het net niet.
ETEN!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef cheese. het volgende:
@morpheus
Wat is jouw kerstgedachte dan ?
Jezus komt weer eens uit de kut van Mariaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is ook geen nut van Kerstavond. Behalve bier.
Op VRT1 is 't ook te bekijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
De stubru stream hapert zohad de laatste stukje wel ff willen checken tussendoor maar dat gehaper heb ik geen zin in
Als je het mij vraagt is er helemaal geen nut van de kerst.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
quote:Ik haat kerst.....
precies, je lichaam voorbereiden op de enorme hoeveelheden drank en voedsel , dat kan niet zomaar cold turkey.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
Toch gewoon indrinken voor kerst?
Ilse de lange if i'm right.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
Wie is die chick in de OP trouwens? Met die geile blik...
Dat laatste juist wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En tv op je kamer ook niet en het savonds eruit trekken van de kabel ook niet.
Kortom de moeder snapt niet heel veel
Iets met rotsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
Wie is die chick in de OP trouwens? Met die geile blik...
Geen, want het is gebaseerd op een verhaal uit de oude tijd , niet niet meer van toepassing is op deze tijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef cheese. het volgende:
@morpheus
Wat is jouw kerstgedachte dan ?
Het was gezellig op sommige opmerkingen naquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ga er vandoor... kerstavond met de familie wacht.... alvast bedankt voor de toffe week hier![]()
![]()
Beestenmarkt zou wel kunnen toch? Ik ook nog 's dicht bij het station.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, dan hoeft 'ie veel minder ver te reizen om een kijkje te nemen.
Ik vind Leiden alleen niet echt geschikt qua ruimte. Het centrum heeft daar eigenlijk geen grote pleinen...
In de meeste landen is kerstavond de belangrijkste van de 3 opties. Volgens mij wordt het officieel ook gezien als de nacht dat Jezus geboren is (of iig is het ter ere daarvan). Vandaar ook de nachtmissen in de kerken en zo. Waarom wij in NL 1e en 2e zo belangrijk zijn gaan vinden weet ik eigenlijk niet, maar ik gok omdat dat de vrije dagen zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, in Duitsland is kerstavond juist het grote feest... Hier is het net niet.
Onbevlekte bevangenis.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Jezus komt weer eens uit de kut van Maria
Maar dat doe ik ook niet met kerst.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
precies, je lichaam voorbereiden op de enorme hoeveelheden drank en voedsel , dat kan niet zomaar cold turkey.
Kabel eruit trekken savonds???quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En tv op je kamer ook niet en het savonds eruit trekken van de kabel ook niet.
Kortom de moeder snapt niet heel veel
Ja i knowquote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets met rotsDat is
Ilse de Lange
Het is raar om Waylon te zien zingen en wat anders te horenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
Wooohoohoooooooooooooooooooow listen to the music!
Wanneer is ze jarig?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oja dacht ik eik al. Dat is er zo een die alleen maar lekkerder wordt naarmate ze ouder wordt
25 jaar geleden was ik geboren op kerst avondquote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de meeste landen is kerstavond de belangrijkste van de 3 opties. Volgens mij wordt het officieel ook gezien als de nacht dat Jezus geboren is (of iig is het ter ere daarvan). Vandaar ook de nachtmissen in de kerken en zo. Waarom wij in NL 1e en 2e zo belangrijk zijn gaan vinden weet ik eigenlijk niet, maar ik gok omdat dat de vrije dagen zijn![]()
Mwah... ik vind dat eigenlijk te klein...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beestenmarkt zou wel kunnen toch? Ik ook nog 's dicht bij het station.
ik welquote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook niet met kerst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Is dat niet al zo bij 4?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Thomas B. het volgende:
De 5 zit in het uur dames en heren... tijd voor bier
Ze moeten in NL gewoon zoals hier Boxing Day maken. Lekker met z'n allen naar het voetbal of de paardenraces of de mega-extreme-huge-sale-uitverkoop!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de meeste landen is kerstavond de belangrijkste van de 3 opties. Volgens mij wordt het officieel ook gezien als de nacht dat Jezus geboren is (of iig is het ter ere daarvan). Vandaar ook de nachtmissen in de kerken en zo. Waarom wij in NL 1e en 2e zo belangrijk zijn gaan vinden weet ik eigenlijk niet, maar ik gok omdat dat de vrije dagen zijn![]()
Klopt, maar maakt het uit wanneer je het feest viert.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen, want het is gebaseerd op een verhaal uit de oude tijd , niet niet meer van toepassing is op deze tijd.
Daarnaast klopt het verhaal ook niet qua seizoenen en is dat zelfs door theologen toegeven dat het niet kan
Eetzequote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Nja, dan ga ik maar even van mijn avondmaal genieten!
Tot straks!
oh joepie, files bij de Ikeaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze moeten in NL gewoon zoals hier Boxing Day maken. Lekker met z'n allen naar het voetbal of de paardenraces of de mega-extreme-huge-sale-uitverkoop!
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zodat ze niet meer op internet kan
Ja maar omdat 4 zo mooi rijmtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hangt er van af. Op Lowlands hebben we de regel: de 10 is in de klok! Tijd voor bier
Daar zit de kerk van vol mensen die meegaan zonder dat het ze iets interesseert.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Verder interesseert het hele geloof me niet hoor, ik ga naar de kerk omdat ik nog thuis woon.
Na 12 uur vind ik het prima, I THINK ILIKE IT!quote:
Goed idee!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Thomas B. het volgende:
De 5 zit in het uur dames en heren... tijd voor bier
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:22 schreef Noortje. het volgende:
Wow ik ben goed, mijn smileys passen precies
Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het was toch best gezellig. Vol.nl forum.
Ik ben een jaar weggeweest: vol.nl forum ??quote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het was toch best gezellig. Vol.nl forum.
Too. Much. Text.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:22 schreef evert het volgende:
zit ook even met een 'zakelijk' oog te kijken naar dit gebeuren.
het lijkt me een hele uitdaging voor de nieuwe zendercoordinator om het enorme succes nog groter te laten worden als dat het al was. daarnaast is het natuurlijk de ideale manier om je zender te profileren.
daarbij moet je qua muziek een goede mix vinden tussen de alltime klassiekers maar ook wat nieuwe muziek om mensen die normaal niet luisteren duidelijk te maken waar de zender voor staat.
samenstelling dj's: het is ook een hele goede manier om de 'wat minder bekende' dj's te promoten. zeker minder bekend omdat ze niet continu met hun hoofd op tv zitten of door niet 3fm luisteraars niet herkend worden. daarnaast heb je dj's die niet willen (stenders en lantinga trekken het niet, giel wilde 2 jaar geleden een jaar niet, michiel en gerard wilden vorig jaar niet). vorig jaar werd dus naast giel de 'middagprogrammering' extra onder de aandacht gebracht met coen en paul en met name paul liet zien veel meer te kunnen dan alleen een zeer strakke middagshow neer te zetten.
het succes van 3fm qua luistercijfers is zichtbaar. het weekend is vorig jaar vernieuwd en krijgt nu de push. Annemiek zet zich hiermee op de kaart als beste vrouwelijk dj van nederland en iedereen die de actie volgt kent nu ook Timur en Ramon.
volgend jaar? als Stenders inderdaad vertrekt en Michiel Veenstra dit tijdslot zal doen, is het logisch dat hij erin gaat. en de rest zal ook afhangen van de noodzaak tot profilering van bepaalde timeslots of bepaalde dagen.
Met z'n allen, met z'n alleeeheeenquote:
En het woord zakelijk in de eerste zin.quote:
Als je er zelf niet naar toe gaat is het primaquote:
Die kreeg ik er ook niet door, die moet ook al 3 topics geleden getypt zijn...quote:
too long to readquote:
Gister stond vrouw met het geld voor het spammen van Vol.nl forum. Toen zijn we even op bezoek gegaan en dat hebben ze gewetenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben een jaar weggeweest: vol.nl forum ??
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gister stond vrouw met het geld voor het spammen van Vol.nl forum. Toen zijn we even op bezoek gegaan en dat hebben ze geweten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef Qunix het volgende:
40.000
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die kreeg ik er ook niet door, die moet ook al 3 topics geleden getypt zijn...
Ach zo....quote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gister stond vrouw met het geld voor het spammen van Vol.nl forum. Toen zijn we even op bezoek gegaan en dat hebben ze geweten.
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Addiction for the winquote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef Cee het volgende:
"En bij een lekker glaasje melk hoort ook een lekker broodje."
Evil, thy name is Michiel.
Nou jongens, ik ga ervandoor. Het was erg gezellig en ge wit 't heej, ik zie u snel weer!Misschien straks zelfs want ik neem m'n laptop mee naar m'n ouders.
Ik heb het wel gelezen hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]en elke keer maar 'u heeft niet de rechten in dit topic te reageren'. En dan zo ontvangen worden.
Tot later, Cee!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef Cee het volgende:
Nou jongens, ik ga ervandoor. Het was erg gezellig en ge wit 't heej, ik zie u snel weer!Misschien straks zelfs want ik neem m'n laptop mee naar m'n ouders.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]en elke keer maar 'u heeft niet de rechten in dit topic te reageren'. En dan zo ontvangen worden.
het is ook zonde, er moet genoeg voer voor zo'n 57 posts in dat bericht zittenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef Noortje. het volgende:
Sommigen zijn nog bezigquote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ciao!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef Cee het volgende:
Het was zeker gezellig. Veel plezier daarquote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef Cee het volgende:
GAD-VER-DAMME®quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Miam het volgende:
wat ziet die gast eruit joh!
Wat doet de overheid dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef cheese. het volgende:
Zeker 3 Miljoen hoor, en dan nog overheid.
Het is dat ie zoveel geld meeneemtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehkampgladjakker Ballentent man!
Nog niksquote:
Nog niet bekend.quote:
Het wordt geweldig.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gokje voor de eindstand: 6,1 miljoen (inclusief bijdrage regering).
Ja dat mogen we welquote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is dat ie zoveel geld meeneemt
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ze het gaan verdubbelen
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is dat ie zoveel geld meeneemt
Ik ook, maar iets met crisis enzo, jeweettogzellufquote:
Ligt aan het totaalbedrag natuurlijk. Denk idd ook niet dat ze bijvoorbeeld 3,5 miljoen gaan verdubbelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
En z'n hoofd dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.
Ik hoop het niet. Gewoon 1 miljoen erbij ofzo. In deze tijd kun je geen miljoen over de balk een bodemloze put in gooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Denk wel meer hoor. Vorig jaar 2,5 miljoen, nu 3?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Mereltje het volgende:
Ik verwacht dat de overheid het niet gaat verdubbelen hoor.. misschien een miljoen er bij.
Eyes on the money, gaan met die banaanquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.
Dat denk ik ook, anders was er veel meer reclame voor gemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Mereltje het volgende:
Ik verwacht dat de overheid het niet gaat verdubbelen hoor.. misschien een miljoen er bij.
Bohquote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Gewoon 1 miljoen erbij ofzo. In deze tijd kun je geen miljoen over de balk een bodemloze put in gooien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Gewoon 1 miljoen erbij ofzo. In deze tijd kun je geen miljoen over de balk een bodemloze put in gooien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel danquote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Hey bij StuBru gebruikten ze een stukje van Broodje Bakpao in de show, is dat daar ook bekend?
en dat allemaal van de teveel betaalde rente van Mien uit Assenquote:
Ja, en wordt daar (veel te veel) gedraaid.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Hey bij StuBru gebruikten ze een stukje van Broodje Bakpao in de show, is dat daar ook bekend?
Het gaat puur over wat het Min. Ontwikkelingssamenwerking heeft afgesproken met het Rode Kruis. Als ze besluiten het te verdubbelen komt dat gewoon uit het (enorme) Rode Kruis-budget dat OSW toch al heeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Mereltje het volgende:
En Di-Rect en Thomas Berge... En je vindt echt dat je goed stond?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Sprouts het volgende:
Zo, net weer terug uit Grunn! (om de gladheid voor te zijn) Nog even Michiel's collectebusje gespekt! Wij stonden er echt op een goed moment, De kerstman in z'n slee kwam aan, Di-rect en Thomas Berge () kwamen langs en alle dj's waren on the spot. Heerlijke sfeer daar!
Doe niet zo nuchterquote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het gaat puur over wat het Min. Ontwikkelingssamenwerking heeft afgesproken met het Rode Kruis. Als ze besluiten het te verdubbelen komt dat gewoon uit het (enorme) Rode Kruis-budget dat OSW toch al heeft.
Alleen luisterenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat nooit!maar ja wat doe je er aan vanaf de bank??
Ja alleen ligt Maaskantje bij hun in Walloniequote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Grappig.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en wordt daar (veel te veel) gedraaid.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Di-Rect en Thomas Berge... En je vindt echt dat je goed stond?
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Nouja, qua activiteit.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Di-Rect en Thomas Berge... En je vindt echt dat je goed stond?
In de buurt ja.... Ligt nog steeds in Nederland...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja alleen ligt Maaskantje bij hun in Wallonie
Het is een voorlopig eindbedrag.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me iets af te vragen: hoe bepalen ze het eindbedrag als de veilingen nog lopen?
En wie is die kale gast
Headlines-kerel toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me iets af te vragen: hoe bepalen ze het eindbedrag als de veilingen nog lopen?
En wie is die kale gast
Dat vraag ik me al jaren af, nog steeds geen eenduidig antwoord...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Die kale is van 't nieuwsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
En wie is die kale gast
Wanneer wordt het definitieve bekendgemaakt?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is een voorlopig eindbedrag.
Tussenstand of een schatting denk ik, bedrag wordt ook altijd hoger de weken erna.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af, nog steeds geen eenduidig antwoord...
Hij was aan het gebaren met Giel, ik denk over zijn eigen bijdrage ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou net toen Timur iets zei en Michiel er niets over wilde hebben.
Mja, er zijn nu alsnog mensen onderweg naar huis, en die willen nieuws horen!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Thomas B. het volgende:
Zo volkomen nutteloos dat ze nu alsnog tijd gaan maken voor de NOS
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas had ik 101 aan en deed die net het huis![]()
Aha oke.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was aan het gebaren met Giel, ik denk over zijn eigen bijdrage ofzo
Maar, we hebben het als we het over het bedrag van vorig jaar hebben wel over het eindbedrag van vorig jaar, dat ze direct na het verlaten van het huis bekend maakten.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tussenstand of een schatting denk ik, bedrag wordt ook altijd hoger de weken erna.
Dat blijktquote:
Is een voorlopig eindbedrag lijkt me, stortingen blijven er ook gewoon komen enzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af, nog steeds geen eenduidig antwoord...
Dat is wel een beetje valsspelen, hou het nieuws maar een beetje in de gaten de komende weken.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar, we hebben het als we het over het bedrag van vorig jaar hebben wel over het eindbedrag van vorig jaar, dat ze direct na het verlaten van het huis bekend maakten.
Laat mij erbuiten.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Qunix het volgende:
Annemieke... Onze nieuwe beste vriend?
Ik weet zeker dat ik het ga vergetenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje valsspelen, hou het nieuws maar een beetje in de gaten de komende weken.
Schattig neusje.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Noortje. het volgende:
Wat heeft Annemieke een grappige neus.
quote:
Het Rode Kruis werkt in principe erg zelfstandig volgens mij. Veel ontwikkelingshulp bestaat inderdaad uit geld dat naar regeringen gaat die er niet zulke goede dingen mee doen. Maar doordat het Rode Kruis zelf veel actiever is in die landen door het sturen van mensen bijvoorbeeld en zich ook in grote mate moet verantwoorden, geloof ik niet dat er bij het RS veel aan de strijkstok blijft hangen. Daarom is het ook een van de weinige organisaties die ik wel steun.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Noortje. het volgende:
Hoe gaat het Rode Kruis eigenlijk te werk? Ik zat net in PUB SC namelijk en daar gingen ze hulie'en over dat het geld toch naar de regering van die landen gaat.
Geef mij maar Alain Clarkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Rookert het volgende:
Waylon is beetje popi-jopie, maar hij kan wel entertainen, beetje Alain Clark achtig enzo
Boh, nog zo eenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Rookert het volgende:
Waylon is beetje popi-jopie, maar hij kan wel entertainen, beetje Alain Clark achtig enzo
quote:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het Rode Kruis werkt in principe erg zelfstandig volgens mij. Veel ontwikkelingshulp bestaat inderdaad uit geld dat naar regeringen gaat die er niet zulke goede dingen mee doen. Maar doordat het Rode Kruis zelf veel actiever is in die landen door het sturen van mensen bijvoorbeeld en zich ook in grote mate moet verantwoorden, geloof ik niet dat er bij het RS veel aan de strijkstok blijft hangen.
Oja, het debacle van vorig jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Rookert het volgende:
Hij krijgt aandacht, dat is nieuw voor hemquote:Op donderdag 24 december 2009 17:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad, die komt tenminste 'echt' over. Waylon is zo geforceerd.
Hij lijkt er wel opquote:
Heb je Tijs Verwest weleens gezien?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:40 schreef cheese. het volgende:
Dit is de eerste x dat ik Arwin zie.
Wat ziet hij er netjes uit, helemaal geen feestbeest.
Tiësto was te lang?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je Tijs Verwest weleens gezien?
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef Noortje. het volgende:
Als ze naar Leiden gaan ga ik bij mijn oom en tante logeren die week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |