Wat doet de overheid dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef cheese. het volgende:
Zeker 3 Miljoen hoor, en dan nog overheid.
Het is dat ie zoveel geld meeneemtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehkampgladjakker Ballentent man!
Nog niksquote:
Nog niet bekend.quote:
Het wordt geweldig.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gokje voor de eindstand: 6,1 miljoen (inclusief bijdrage regering).
Ja dat mogen we welquote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is dat ie zoveel geld meeneemt
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ze het gaan verdubbelen
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is dat ie zoveel geld meeneemt
Ik ook, maar iets met crisis enzo, jeweettogzellufquote:
Ligt aan het totaalbedrag natuurlijk. Denk idd ook niet dat ze bijvoorbeeld 3,5 miljoen gaan verdubbelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
En z'n hoofd dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.
Ik hoop het niet. Gewoon 1 miljoen erbij ofzo. In deze tijd kun je geen miljoen over de balk een bodemloze put in gooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |