Het was zeker gezellig. Veel plezier daarquote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef Cee het volgende:
"En bij een lekker glaasje melk hoort ook een lekker broodje."
Evil, thy name is Michiel.
Nou jongens, ik ga ervandoor. Het was erg gezellig en ge wit 't heej, ik zie u snel weer!Misschien straks zelfs want ik neem m'n laptop mee naar m'n ouders.
GAD-VER-DAMME®quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Miam het volgende:
wat ziet die gast eruit joh!
Wat doet de overheid dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef cheese. het volgende:
Zeker 3 Miljoen hoor, en dan nog overheid.
Het is dat ie zoveel geld meeneemtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehkampgladjakker Ballentent man!
Nog niksquote:
Nog niet bekend.quote:
Het wordt geweldig.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gokje voor de eindstand: 6,1 miljoen (inclusief bijdrage regering).
Ja dat mogen we welquote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is dat ie zoveel geld meeneemt
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ze het gaan verdubbelen
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is dat ie zoveel geld meeneemt
Ik ook, maar iets met crisis enzo, jeweettogzellufquote:
Ligt aan het totaalbedrag natuurlijk. Denk idd ook niet dat ze bijvoorbeeld 3,5 miljoen gaan verdubbelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
En z'n hoofd dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.
Ik hoop het niet. Gewoon 1 miljoen erbij ofzo. In deze tijd kun je geen miljoen over de balk een bodemloze put in gooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |