Denk wel meer hoor. Vorig jaar 2,5 miljoen, nu 3?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Mereltje het volgende:
Ik verwacht dat de overheid het niet gaat verdubbelen hoor.. misschien een miljoen er bij.
Eyes on the money, gaan met die banaanquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zien die vreselijke outfit door de vingers,., voor 1 keer dan.
Dat denk ik ook, anders was er veel meer reclame voor gemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Mereltje het volgende:
Ik verwacht dat de overheid het niet gaat verdubbelen hoor.. misschien een miljoen er bij.
Bohquote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Gewoon 1 miljoen erbij ofzo. In deze tijd kun je geen miljoen over de balk een bodemloze put in gooien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Gewoon 1 miljoen erbij ofzo. In deze tijd kun je geen miljoen over de balk een bodemloze put in gooien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel danquote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Hey bij StuBru gebruikten ze een stukje van Broodje Bakpao in de show, is dat daar ook bekend?
en dat allemaal van de teveel betaalde rente van Mien uit Assenquote:
Ja, en wordt daar (veel te veel) gedraaid.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Hey bij StuBru gebruikten ze een stukje van Broodje Bakpao in de show, is dat daar ook bekend?
Het gaat puur over wat het Min. Ontwikkelingssamenwerking heeft afgesproken met het Rode Kruis. Als ze besluiten het te verdubbelen komt dat gewoon uit het (enorme) Rode Kruis-budget dat OSW toch al heeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Mereltje het volgende:
En Di-Rect en Thomas Berge... En je vindt echt dat je goed stond?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Sprouts het volgende:
Zo, net weer terug uit Grunn! (om de gladheid voor te zijn) Nog even Michiel's collectebusje gespekt! Wij stonden er echt op een goed moment, De kerstman in z'n slee kwam aan, Di-rect en Thomas Berge () kwamen langs en alle dj's waren on the spot. Heerlijke sfeer daar!
Doe niet zo nuchterquote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het gaat puur over wat het Min. Ontwikkelingssamenwerking heeft afgesproken met het Rode Kruis. Als ze besluiten het te verdubbelen komt dat gewoon uit het (enorme) Rode Kruis-budget dat OSW toch al heeft.
Alleen luisterenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat nooit!maar ja wat doe je er aan vanaf de bank??
Ja alleen ligt Maaskantje bij hun in Walloniequote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Grappig.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en wordt daar (veel te veel) gedraaid.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Di-Rect en Thomas Berge... En je vindt echt dat je goed stond?
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef Tourniquet het volgende:
Nouja, qua activiteit.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Di-Rect en Thomas Berge... En je vindt echt dat je goed stond?
In de buurt ja.... Ligt nog steeds in Nederland...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja alleen ligt Maaskantje bij hun in Wallonie
Het is een voorlopig eindbedrag.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me iets af te vragen: hoe bepalen ze het eindbedrag als de veilingen nog lopen?
En wie is die kale gast
Headlines-kerel toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me iets af te vragen: hoe bepalen ze het eindbedrag als de veilingen nog lopen?
En wie is die kale gast
Dat vraag ik me al jaren af, nog steeds geen eenduidig antwoord...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Die kale is van 't nieuwsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
En wie is die kale gast
Wanneer wordt het definitieve bekendgemaakt?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is een voorlopig eindbedrag.
Tussenstand of een schatting denk ik, bedrag wordt ook altijd hoger de weken erna.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af, nog steeds geen eenduidig antwoord...
Hij was aan het gebaren met Giel, ik denk over zijn eigen bijdrage ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou net toen Timur iets zei en Michiel er niets over wilde hebben.
Mja, er zijn nu alsnog mensen onderweg naar huis, en die willen nieuws horen!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Thomas B. het volgende:
Zo volkomen nutteloos dat ze nu alsnog tijd gaan maken voor de NOS
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas had ik 101 aan en deed die net het huis![]()
Aha oke.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was aan het gebaren met Giel, ik denk over zijn eigen bijdrage ofzo
Maar, we hebben het als we het over het bedrag van vorig jaar hebben wel over het eindbedrag van vorig jaar, dat ze direct na het verlaten van het huis bekend maakten.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tussenstand of een schatting denk ik, bedrag wordt ook altijd hoger de weken erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |