Bende. 3FMFan.nlquote:
Silvester is Oud en nieuw, niet kerst....quote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Silvester heet het in Duitsland/Oostenrijk, daar is het echt een heel groot ding.
Ja duh, dan hoeft 'ie veel minder ver te reizen om een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Qunix het volgende:
ARMIN WIL GH NAAR LEIDEN
Het nut van kabel ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Mijn moeder snapt het nut van kerstavond ook niet.
Tja, in Duitsland is kerstavond juist het grote feest... Hier is het net niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Toch gewoon indrinken voor kerst?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Het is een kutstream.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
De stubru stream hapert zohad de laatste stukje wel ff willen checken tussendoor maar dat gehaper heb ik geen zin in
Bewaar wat voor de negertjesquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ga er vandoor... kerstavond met de familie wacht.... alvast bedankt voor de toffe week hier![]()
![]()
En tv op je kamer ook niet en het savonds eruit trekken van de kabel ook niet.quote:
Dan is het nog nutteloos. Je gaat toch niet vieren dat een feest bijna is?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, in Duitsland is kerstavond juist het grote feest... Hier is het net niet.
ETEN!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef cheese. het volgende:
@morpheus
Wat is jouw kerstgedachte dan ?
Jezus komt weer eens uit de kut van Mariaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is ook geen nut van Kerstavond. Behalve bier.
Op VRT1 is 't ook te bekijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
De stubru stream hapert zohad de laatste stukje wel ff willen checken tussendoor maar dat gehaper heb ik geen zin in
Als je het mij vraagt is er helemaal geen nut van de kerst.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
quote:Ik haat kerst.....
precies, je lichaam voorbereiden op de enorme hoeveelheden drank en voedsel , dat kan niet zomaar cold turkey.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
Toch gewoon indrinken voor kerst?
Ilse de lange if i'm right.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
Wie is die chick in de OP trouwens? Met die geile blik...
Dat laatste juist wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En tv op je kamer ook niet en het savonds eruit trekken van de kabel ook niet.
Kortom de moeder snapt niet heel veel
Iets met rotsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
Wie is die chick in de OP trouwens? Met die geile blik...
Geen, want het is gebaseerd op een verhaal uit de oude tijd , niet niet meer van toepassing is op deze tijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef cheese. het volgende:
@morpheus
Wat is jouw kerstgedachte dan ?
Het was gezellig op sommige opmerkingen naquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ga er vandoor... kerstavond met de familie wacht.... alvast bedankt voor de toffe week hier![]()
![]()
Beestenmarkt zou wel kunnen toch? Ik ook nog 's dicht bij het station.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, dan hoeft 'ie veel minder ver te reizen om een kijkje te nemen.
Ik vind Leiden alleen niet echt geschikt qua ruimte. Het centrum heeft daar eigenlijk geen grote pleinen...
In de meeste landen is kerstavond de belangrijkste van de 3 opties. Volgens mij wordt het officieel ook gezien als de nacht dat Jezus geboren is (of iig is het ter ere daarvan). Vandaar ook de nachtmissen in de kerken en zo. Waarom wij in NL 1e en 2e zo belangrijk zijn gaan vinden weet ik eigenlijk niet, maar ik gok omdat dat de vrije dagen zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, in Duitsland is kerstavond juist het grote feest... Hier is het net niet.
Onbevlekte bevangenis.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Jezus komt weer eens uit de kut van Maria
Maar dat doe ik ook niet met kerst.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
precies, je lichaam voorbereiden op de enorme hoeveelheden drank en voedsel , dat kan niet zomaar cold turkey.
Kabel eruit trekken savonds???quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En tv op je kamer ook niet en het savonds eruit trekken van de kabel ook niet.
Kortom de moeder snapt niet heel veel
Ja i knowquote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets met rotsDat is
Ilse de Lange
Het is raar om Waylon te zien zingen en wat anders te horenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
Wooohoohoooooooooooooooooooow listen to the music!
Wanneer is ze jarig?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oja dacht ik eik al. Dat is er zo een die alleen maar lekkerder wordt naarmate ze ouder wordt
25 jaar geleden was ik geboren op kerst avondquote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de meeste landen is kerstavond de belangrijkste van de 3 opties. Volgens mij wordt het officieel ook gezien als de nacht dat Jezus geboren is (of iig is het ter ere daarvan). Vandaar ook de nachtmissen in de kerken en zo. Waarom wij in NL 1e en 2e zo belangrijk zijn gaan vinden weet ik eigenlijk niet, maar ik gok omdat dat de vrije dagen zijn![]()
Mwah... ik vind dat eigenlijk te klein...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beestenmarkt zou wel kunnen toch? Ik ook nog 's dicht bij het station.
ik welquote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook niet met kerst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Is dat niet al zo bij 4?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Thomas B. het volgende:
De 5 zit in het uur dames en heren... tijd voor bier
Ze moeten in NL gewoon zoals hier Boxing Day maken. Lekker met z'n allen naar het voetbal of de paardenraces of de mega-extreme-huge-sale-uitverkoop!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de meeste landen is kerstavond de belangrijkste van de 3 opties. Volgens mij wordt het officieel ook gezien als de nacht dat Jezus geboren is (of iig is het ter ere daarvan). Vandaar ook de nachtmissen in de kerken en zo. Waarom wij in NL 1e en 2e zo belangrijk zijn gaan vinden weet ik eigenlijk niet, maar ik gok omdat dat de vrije dagen zijn![]()
Klopt, maar maakt het uit wanneer je het feest viert.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen, want het is gebaseerd op een verhaal uit de oude tijd , niet niet meer van toepassing is op deze tijd.
Daarnaast klopt het verhaal ook niet qua seizoenen en is dat zelfs door theologen toegeven dat het niet kan
Eetzequote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Nja, dan ga ik maar even van mijn avondmaal genieten!
Tot straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |