Is een voorlopig eindbedrag lijkt me, stortingen blijven er ook gewoon komen enzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af, nog steeds geen eenduidig antwoord...
Dat is wel een beetje valsspelen, hou het nieuws maar een beetje in de gaten de komende weken.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar, we hebben het als we het over het bedrag van vorig jaar hebben wel over het eindbedrag van vorig jaar, dat ze direct na het verlaten van het huis bekend maakten.
Laat mij erbuiten.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Qunix het volgende:
Annemieke... Onze nieuwe beste vriend?
Ik weet zeker dat ik het ga vergetenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje valsspelen, hou het nieuws maar een beetje in de gaten de komende weken.
Schattig neusje.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Noortje. het volgende:
Wat heeft Annemieke een grappige neus.
quote:
Het Rode Kruis werkt in principe erg zelfstandig volgens mij. Veel ontwikkelingshulp bestaat inderdaad uit geld dat naar regeringen gaat die er niet zulke goede dingen mee doen. Maar doordat het Rode Kruis zelf veel actiever is in die landen door het sturen van mensen bijvoorbeeld en zich ook in grote mate moet verantwoorden, geloof ik niet dat er bij het RS veel aan de strijkstok blijft hangen. Daarom is het ook een van de weinige organisaties die ik wel steun.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef Noortje. het volgende:
Hoe gaat het Rode Kruis eigenlijk te werk? Ik zat net in PUB SC namelijk en daar gingen ze hulie'en over dat het geld toch naar de regering van die landen gaat.
Geef mij maar Alain Clarkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Rookert het volgende:
Waylon is beetje popi-jopie, maar hij kan wel entertainen, beetje Alain Clark achtig enzo
Boh, nog zo eenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Rookert het volgende:
Waylon is beetje popi-jopie, maar hij kan wel entertainen, beetje Alain Clark achtig enzo
quote:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het Rode Kruis werkt in principe erg zelfstandig volgens mij. Veel ontwikkelingshulp bestaat inderdaad uit geld dat naar regeringen gaat die er niet zulke goede dingen mee doen. Maar doordat het Rode Kruis zelf veel actiever is in die landen door het sturen van mensen bijvoorbeeld en zich ook in grote mate moet verantwoorden, geloof ik niet dat er bij het RS veel aan de strijkstok blijft hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |