quote:Op donderdag 24 december 2009 22:27 schreef Milou__ het volgende:
eenzaam
dat!!quote:
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 10:59 schreef Thrackan het volgende:
Eindelijk bericht dat mn hypotheek geaccepteerd is
Moet alleen nog een beetje doordringen
Hey, dat ben ik over 2 wekenquote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef knep het volgende:
Prima, vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning gekregen en nu druk met allerlei zaken regelen.
Wordt er soms wel ietwat tureluurs van, dat wel.
Ik heb een flinke bak geld teruggekregen, maar ik wist al dat ze me te hoog hadden ingeschat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:26 schreef scrub_nurse het volgende:
blij , ik krijg geld terug van essent, niet veel maar beter dan betalen
whats up?quote:
alles zit tegen, waardoor ik een beetje in een neerwaartse spiraal ben beland,quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
whats up?Life can be a bitch sometimes.....
OT: wel ok.
Laat je niet op je kop zitten!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
alles zit tegen, waardoor ik een beetje in een neerwaartse spiraal ben beland,
ook zit het in de liefde tegen. vrouwen lijken te proberen een loopje met me te nemen.
maarja ben hsp dus merk het gelijk op.
soms vraag ik me wel eens af of er wel vrouwen bestaan die recht voor hun raap durven te zeggen wat ze denken. En niet gaan lopen aanmodderen of gewoon ineens doodstille mode aannemen en niks meer laten horen. Daar baal ik ook van.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
alles zit tegen, waardoor ik een beetje in een neerwaartse spiraal ben beland,
ook zit het in de liefde tegen. vrouwen lijken te proberen een loopje met me te nemen.
maarja ben hsp dus merk het gelijk op.
soms vraag ik me wel eens af of er wel vrouwen bestaan die recht voor hun raap durven te zeggen wat ze denken. En niet gaan lopen aanmodderen of gewoon ineens doodstille mode aannemen en niks meer laten horen. Daar baal ik ook van.
same here... Maar het is een herkansing. Dus het voordeel is (om het positief te benaderenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef Hesitater het volgende:
Sleeeecht!
Vandaag begonnen met leren voor tentamens, maar realiseer me dat ik nog zoveel moet snappen, maken, uitzoeken, doen en leren :S:S
shitshitshit, kloteschoooool!
quote:Op woensdag 30 december 2009 06:11 schreef xienixs het volgende:
Best kutGa het waarschijnlijk uitmaken met mijn vriendin, want dit werkt niet langer zon lange afstands relatie
Hier ook pffff.quote:
ik ookquote:
Ik ook ontzettend nu.quote:
heb je ook iemand om het op af te reageren of... ?quote:
Ja, zie haar misschien zo weerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je ook iemand om het op af te reageren of... ?
al heb ik gelukkig wel een superlieve vriendquote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben benieuwd wat voor kut jaar 2010 gaat worden Wat voor ellende, bedrog, leugens, ongeluk, en andere narigheid staat er klaar staat. heb er nu al zin in![]()
wel leuke plannen?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef zwartedoos het volgende:
Uhm misschien op laatste moment totaal andere plannen voor morgen
Idd, het oudjaarsdag-gevoelquote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
PrimaTop2000 op de achtergrond, appelflappen en oliebollen maken
zoals de Beatles al zongen: 'All you need is love'.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
al heb ik gelukkig wel een superlieve vrienden lieve vriendinnen maar dat is ook alles denk ik....
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zoals de Beatles al zongen: 'All you need is love'.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:14 schreef RealZeus het volgende:
Goed,het nieuwe jaar is wel leuk begonnen.
Iedereen een goed nieuwjaar toegewenst
Dan wil je er ook geen kus op zeker?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:24 schreef fraubitch het volgende:
koppijn. mijn paard heeft me gister een 'liefkozend' kopstoot gegeven. de hele rechterkant van mijn gezicht doet pijn en is gevoelig. lastig ook als dat je slaapkant is..
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
niet heel brak, beetje teleurgesteld..... feest had harder gekund....
ach ja....
I know!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef PinkCake het volgende:
Tja, als je thuis voor je werk bezig bent dan ben je toch best snel afgeleid.
idem hierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Goed wel, al heb ik heel erg het idee dat het zondag is.
nog steeds in twijfel ergens over...................quote:
Same here.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:40 schreef candygirl het volgende:
twijfel,twijfel,twijfel
vrouwen zijn gewoon geweldig in hulp voor anderen,helaas niet voor zichzelf!quote:
Dat dutje scheelt idd heel watquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed kut, lichamelijk en geestelijk niet in optimale conditie, dadelijk eens kijken of een dutje daar iets aan kan veranderen.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
goed, gezond, slank en gemotiveerd voor álles!
in wat voor land woon jij?????? hier ligt tien cm sneeuw geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg!![]()
![]()
-OT-
Best oke, heb net heerlijk gewandeld en wat een práchtige dag, alles wit en een strakblauwe lucht én een zonnetje![]()
Als ik niet zo brak was geweest van gisteravond was ik ook gaan wandelen, inderdaad een prachtige dag.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:20 schreef powerlessness het volgende:
[..]
in wat voor land woon jij?????? hier ligt tien cm sneeuw geloof ik![]()
Verder kom ik nog steeds niet op gang
Same here...quote:
nieuwjaarsvoornemen?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Miam het volgende:
Alleen. ik heb het zo'n 3 jaar volgehouden, maar ik ben er klaar mee. Ik wil weer liefde voelen ofzo.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Miam het volgende:
Alleen. ik heb het zo'n 3 jaar volgehouden, maar ik ben er klaar mee. Ik wil weer liefde voelen ofzo.
ach als ik de tijd terug kon draaien na 16 jaar terugquote:
Niet in paniek raken, het komt vanzelf als je het niet verwacht.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Miam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |