quote:Op donderdag 24 december 2009 22:27 schreef Milou__ het volgende:
eenzaam
dat!!quote:
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 10:59 schreef Thrackan het volgende:
Eindelijk bericht dat mn hypotheek geaccepteerd is
Moet alleen nog een beetje doordringen
Hey, dat ben ik over 2 wekenquote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef knep het volgende:
Prima, vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning gekregen en nu druk met allerlei zaken regelen.
Wordt er soms wel ietwat tureluurs van, dat wel.
Ik heb een flinke bak geld teruggekregen, maar ik wist al dat ze me te hoog hadden ingeschat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:26 schreef scrub_nurse het volgende:
blij , ik krijg geld terug van essent, niet veel maar beter dan betalen
whats up?quote:
alles zit tegen, waardoor ik een beetje in een neerwaartse spiraal ben beland,quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
whats up?Life can be a bitch sometimes.....
OT: wel ok.
Laat je niet op je kop zitten!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
alles zit tegen, waardoor ik een beetje in een neerwaartse spiraal ben beland,
ook zit het in de liefde tegen. vrouwen lijken te proberen een loopje met me te nemen.
maarja ben hsp dus merk het gelijk op.
soms vraag ik me wel eens af of er wel vrouwen bestaan die recht voor hun raap durven te zeggen wat ze denken. En niet gaan lopen aanmodderen of gewoon ineens doodstille mode aannemen en niks meer laten horen. Daar baal ik ook van.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
alles zit tegen, waardoor ik een beetje in een neerwaartse spiraal ben beland,
ook zit het in de liefde tegen. vrouwen lijken te proberen een loopje met me te nemen.
maarja ben hsp dus merk het gelijk op.
soms vraag ik me wel eens af of er wel vrouwen bestaan die recht voor hun raap durven te zeggen wat ze denken. En niet gaan lopen aanmodderen of gewoon ineens doodstille mode aannemen en niks meer laten horen. Daar baal ik ook van.
same here... Maar het is een herkansing. Dus het voordeel is (om het positief te benaderenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef Hesitater het volgende:
Sleeeecht!
Vandaag begonnen met leren voor tentamens, maar realiseer me dat ik nog zoveel moet snappen, maken, uitzoeken, doen en leren :S:S
shitshitshit, kloteschoooool!
quote:Op woensdag 30 december 2009 06:11 schreef xienixs het volgende:
Best kutGa het waarschijnlijk uitmaken met mijn vriendin, want dit werkt niet langer zon lange afstands relatie
Hier ook pffff.quote:
ik ookquote:
Ik ook ontzettend nu.quote:
heb je ook iemand om het op af te reageren of... ?quote:
Ja, zie haar misschien zo weerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je ook iemand om het op af te reageren of... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |