Moeten ze eerst maar wat te hakkuh draaienquote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan ga je eerst de ruit kapot HAKKKKUUUHHHH en dan gooi je hem er dan doorheen?
Oeeee tof!quote:
Ze kunnen het MP3tje gewoon kopiëren. Net zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
dit soort nummers moeten ze vaker maken
Je eet vast twee dagen met kerst bij je ouders van dat geld kan je weer stortenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook nog Living Doll aanvragen maar ik moet ook wel wat geld overhouden.
Dat is zo ongeveer wel de hoofdstad jaquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Denk toch dat ik ook maar zo'n jas ga kopen, schijnt toch een soort All Weather systeem te zijn, lijkt me uitermate handig, zeker in het voorjaar als je nooit weet of je nu met of zonder jas naar buiten moet
ja inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Cee het volgende:
Tof, heel het land ligt stil, alle Surprise-Truck artiesten zeggen af, snelle improvisatie, Plork komt optreden en hup, de buit is binnen.
Kan ook wel als je uren achtereen optreedt.
Die komt morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook nog Living Doll aanvragen maar ik moet ook wel wat geld overhouden.
Denk toch dat ik ook maar zo'n jas ga kopen, schijnt toch een soort All Weather systeem te zijn, lijkt me uitermate handig, zeker in het voorjaar als je nooit weet of je nu met of zonder jas naar buiten moet
dit soort, niet ditquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze kunnen het MP3tje gewoon kopiëren. Net zo makkelijk.
Ik eet altijd bij mijn ouders.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je eet vast twee dagen met kerst bij je ouders van dat geld kan je weer storten
Ilse komt denk ik niet. Ze heeft geen optreden in Groningen vanavondquote:Op woensdag 23 december 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat komt Ilse weer?Want met dat Waylonding gaan we de malaria-oorlog niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |