Moeten ze eerst maar wat te hakkuh draaienquote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan ga je eerst de ruit kapot HAKKKKUUUHHHH en dan gooi je hem er dan doorheen?
Oeeee tof!quote:
Ze kunnen het MP3tje gewoon kopiëren. Net zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
dit soort nummers moeten ze vaker maken
Je eet vast twee dagen met kerst bij je ouders van dat geld kan je weer stortenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook nog Living Doll aanvragen maar ik moet ook wel wat geld overhouden.
Dat is zo ongeveer wel de hoofdstad jaquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Denk toch dat ik ook maar zo'n jas ga kopen, schijnt toch een soort All Weather systeem te zijn, lijkt me uitermate handig, zeker in het voorjaar als je nooit weet of je nu met of zonder jas naar buiten moet
ja inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Cee het volgende:
Tof, heel het land ligt stil, alle Surprise-Truck artiesten zeggen af, snelle improvisatie, Plork komt optreden en hup, de buit is binnen.
Kan ook wel als je uren achtereen optreedt.
Die komt morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook nog Living Doll aanvragen maar ik moet ook wel wat geld overhouden.
Denk toch dat ik ook maar zo'n jas ga kopen, schijnt toch een soort All Weather systeem te zijn, lijkt me uitermate handig, zeker in het voorjaar als je nooit weet of je nu met of zonder jas naar buiten moet
dit soort, niet ditquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze kunnen het MP3tje gewoon kopiëren. Net zo makkelijk.
Ik eet altijd bij mijn ouders.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je eet vast twee dagen met kerst bij je ouders van dat geld kan je weer storten
Ilse komt denk ik niet. Ze heeft geen optreden in Groningen vanavondquote:Op woensdag 23 december 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat komt Ilse weer?Want met dat Waylonding gaan we de malaria-oorlog niet winnen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ilse komt denk ik niet. Ze heeft geen optreden in Groningen vanavond
Nu maar hopen op Rooie Rinus en Pé
Vast de duur voor ons 'normale' volk.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Ook weer zo'n blije josti die in elke tweet uitroeptekens moet gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Meddo het volgende:
http://twitter.com/waylonline
gaylons twitter
leuk, hij heeft waylon en online samengevoegd tot waylonlinequote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Meddo het volgende:
gaylons twitter
Investering in de toekomst hequote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vast de duur voor ons 'normale' volk.
Oh ja boeiend!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Meddo het volgende:
gaylons twitter
quote:# Patries vandaag weer gebeft. Het was even door het spinnenweb heen likken daarna heerlijk! 1:51 PM Nov 22nd from web
zo irritant!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook weer zo'n blije josti die in elke tweet uitroeptekens moet gebruiken.
hij zal misschien nog wel komen, zijn vriendje presenteert immers de updates op de ned3 uitzendingquote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is Wouter Hamel er niet, die is veel hotter dan Waylon.
Ja, maar ik ga er toch niet in slapen denk ik, dan slijt het me toch te snel...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Investering in de toekomst he.
en smileys die niet werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook weer zo'n blije josti die in elke tweet uitroeptekens moet gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |