kopenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Noortje. het volgende:
Welk nummer zal ik kopen in iTunes?
Of gerard Joling.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is Wouter Hamel er niet, die is veel hotter dan Waylon.
Gast.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gerard Joling.
Als man mogen we andere mannen niet meer lelijk vinden dus dat zal ook wel een hottie zijn.
Dat is echt zo'n softie, maar hij is dan ook gayquote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is Wouter Hamel er niet, die is veel hotter dan Waylon.
quote:
quote:
Thanks all!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Congratz met je eerste topic ooit !Titel kan best hoor
Maar hij is lief.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dta is echt zo'n softie, maar hij is dan ook gay
QFT!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:16 schreef Noortje. het volgende:
Hier kan je toch niet op springen.Draai dan Happy Hardcore.
Heeeyy, I'm gonna live for everquote:
Heb je d'r al getwitterd? Elk middel mag nu gebruikt wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat komt Ilse weer?Want met dat Waylonding gaan we de malaria-oorlog niet winnen.
Je krijgt een download als je een plaat aanvraagt, dus ja: welk nummer zal ik kopen. Ik heb ook nog een credit staan.quote:
Ej Barney !quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Barney_Stinson het volgende:
Avond![]()
Genoeg bier en Jägermeister op *burp*
ja precies... daar hebben we tenminste wat aanquote:Op woensdag 23 december 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat komt Ilse weer?Want met dat Waylonding gaan we de malaria-oorlog niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |