quote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef flashlightstar het volgende:
Er hangt een ziekte in dit kut land en een van jullie is de oorzaak.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Hier moet ik een TVP hebben staan
uhh...wat is de klacht?..iemand?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef flashlightstar het volgende:
IK weet wel hoe jullie over me denken. wacht maar, als je maar iets verkeerd over me denkt dan vervloek ik jullie. Er hangt een ziekte in dit kut land en een van jullie is de oorzaak.![]()
IK WORD DESDUIVELS VAN JULLIE ALLEMAAL SUKKELS HIER NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND IS HIER NORMAAL JULLIE ZIJN ALLEMAAL GEK.
perm/ip-ban bittequote:Op woensdag 23 december 2009 17:46 schreef flashlightstar het volgende:
Dit was mijn laatste post ik verdien het niet meer om op fok te posten ik ben GAME OVER![]()
jullie hebben het voor elkaar.het laatste beetje goedheid hier op fok is weg.
Als je slim was had je gezegt dat je te hoog bent hier nog te posten. Ipv dat je het niet verdiendquote:Op woensdag 23 december 2009 17:46 schreef flashlightstar het volgende:
Dit was mijn laatste post ik verdien het niet meer om op fok te posten ik ben GAME OVER![]()
TS wordt geband?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:46 schreef flashlightstar het volgende:
Je bent het wel snel beu binnen een paar dagen. Maar rot dan gewoon op, niemand wil afscheid nemen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:46 schreef flashlightstar het volgende:
Ik heb gehoord dat je deelnam aan een televisieprogramma of zo vorig week. Wie was je dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent het wel snel beu binnen een paar dagen. Maar rot dan gewoon op, niemand wil afscheid nemen hoor.
quote:
Ik ken wel iemand die enger isquote:Op woensdag 23 december 2009 17:49 schreef RickoKun het volgende:![]()
ik word bang van TS en kom mijn kamer nu niet meer uit
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:50 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je deelnam aan een televisieprogramma of zo vorig week. Wie was je dan?![]()
17:52, maar goede gok wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dit topic blijft tot Ludo Sanders hem om 18:13 dicht gooit heel actief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |