Ik sta juist wel open voor de suggesties van anderen, alleen toevallig niet die van jou, daar heb je zelf in deze topicreeks voor gezorgd. En over de kinderen hoef je je al helemaal niet zorgen te maken hoor. Denk dat ik nog wel de meest veelzijdige juf van onze school ben, kan je nog wat van leren vriend..quote:Op woensdag 23 december 2009 01:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral niet open staan voor suggesties van anderen.
Ben blij dat ik geen kinderen heb, is er in elk geval 0% kans dat ze bij jou op school komen. Die zullen lekker eenzijdig les krijgen.
Tuurlijk, die zat ook al eens in SR, maar ik vond hem niet zo. Kan er de vinger niet op leggen waarom. Niet de muziek, die kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra?? Ken je die niet
Giel moet weer terug met petje op en wat minder arrogantquote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Noelle06 het volgende:
quote]Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef Meddo het volgende:
Van Giel is het leuke, vernieuwende er e ook al wel weer af ja
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk ze eens losgaan op een gitaarplaat.
Timur = Hate it or Love it. Ik behoor tot de categorie Timurquote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef evert het volgende:
[..]
tja, ik hoor om me heen dat timur steeds meer gewaardeerd wordt, zijn items zijn heel goed!
Giel moet weer terug met petje op en wat minder arrogantquote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Noelle06 het volgende:
quote]Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef Meddo het volgende:
Van Giel is het leuke, vernieuwende er e ook al wel weer af ja
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Sirolf het volgende:
Duh Duh Dup Duh Duh Dup Duh Duh Duh Duh Duh Duh Dup!
En ongeschoren.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giel moet weer terug met petje op en wat minder arrogant
Dit heb ik nu al zooooooooooooo vaak gehoord dat het me niet echt meer boeit en iedereen gaat los, dus vooruit, maar dan gewoon bij 1x laten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef drummerdude het volgende:
KUTNUMMER, he DJ?![]()
CHELSEA CHELSEA!
Komt over als een overjarige maagd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zat ook al eens in SR, maar ik vond hem niet zo. Kan er de vinger niet op leggen waarom. Niet de muziek, die kan ik me niet herinneren.
Hoi, ik hou van Timur's show. Luistert makkelijk weg. Leuke item's. Rámon is ook leuk met z'n dommigheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Timur = Hate it or Love it. Ik behoor tot de categorie Timur.
. Waarom zelf ingenomen mannetje die geen muziekkennis heeft, niet grappig is en opmerkingen maakt waarvan ik denk ga terug naar je zolder. Dan heb ik het nog niet eens over Ramon gehad. Dat is nog erger.
Niet helemaal, dit zijn de mensen die niks gedaan hebben:quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Annemieke, je ogen
Je oren, je prachtige haar
Je lange lichaam, niet te zwaar
Zo lief, zo gewoon en een beetje raar
Annemieke, 3FM
Ga zo door, wees wie je bent
Betoverend, je hebt mijn stem!
Het is alsof ik je al jaren ken
Eeeeuh, rockplaatquote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is goed, het publiek gaat los, vasthouden dus en nu nog meer losgamuziek draaien!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb ze toen live gezien, maar daar werd ik ook niet blij van. Misschien ook omdat iedereen aan 't wachten was op Chelsea Daggerquote:Op woensdag 23 december 2009 01:51 schreef Horloge het volgende:
Jammer dat Chelsea Dagger zo'n mainstream dingetje is geworden toentertijd. The Fratellis hadden best wel goede muziek maar zullen voor eeuwig bekend staan als de one day fly van Chelsea Dagger.
QFT. Tenenkrommend gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef borisz het volgende:
[..]
. Waarom zelf ingenomen mannetje die geen muziekkennis heeft, niet grappig is en opmerkingen maakt waarvan ik denk ga terug naar je zolder. Dan heb ik het nog niet eens over Ramon gehad. Dat is nog erger.
We zochten iemand anders behalve Rob, Robbert-Jan en Thymen zaten toch in de Nacht van de opdracht? En Dave Clarke en Ajouad schaarde ik onder Sense of Dance dj's. Blijft Claudia over.. maar die had vast geen tijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Niet helemaal, dit zijn de mensen die niks gedaan hebben:
- Claudia
- Rob
- Ajouad
- Robbert-Jan
- Dave Clarke
- Thymen
En volgens mij is dit lijstje nog niet compleet.
Claudia toen op de bakfietsquote:Op woensdag 23 december 2009 01:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
- Claudia
- Rob
- Ajouad
- Robbert-Jan
- Dave Clarke
- Thymen
Thymen ging verkleed als mug tijdens de Nacht van de Opdracht.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
- Claudia
- Rob
- Ajouad
- Robbert-Jan
- Dave Clarke
- Thymen
En dit dan door Jan Veenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Annemieke, je ogen
Je oren, je prachtige haar
Je lange lichaam, niet te zwaar
Zo lief, zo gewoon en een beetje raar
Annemieke, 3FM
Ga zo door, wees wie je bent
Betoverend, je hebt mijn stem!
Het is alsof ik je al jaren ken
Ja ik vond em mooi. Die snapte em ook niet helemaal meer. Je kan zien dat er meer groepen van elders komen. Brengt toch wat sfeer (die moeten wel).quote:Op woensdag 23 december 2009 01:53 schreef Neroje het volgende:
"We wilden eigenlijk een nummertje aanvragen maareh...
Kunnen we een nummertje aanvragen?"
Die geeft nu theatervoorstellingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
We zochten iemand anders behalve Rob, Robbert-Jan en Thymen zaten toch in de Nacht van de opdracht? En Dave Clarke en Ajouad schaarde ik onder Sense of Dance dj's. Blijft Claudia over.. maar die had vast geen tijd.
Hate to say I told you so...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
Nu zal wel Ryan Shaw komen...
quote:
Oke, nacht van de opdracht heb ik niks van meegekregen helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Thymen ging verkleed als mug tijdens de Nacht van de Opdracht.
Tja, wie niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef Sanddr het volgende:
De mensen gaan nog effe door op Chelsea Dagger![]()
OMG, nu je het zegt ja, dat had ik al bijna verdrongen!quote:
dat dus en ik had er 5. ach voor malariaquote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef TAV74 het volgende:
Die sms-jes hebben ze ons toch maar mooi door de neus geboord...
voor?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat dus en ik had er 5. ach voor malaria
Heb ik ook wel zin in jaquote:
Die zouden ze ook moeten draaien ja.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef TAV74 het volgende:
Die sms-jes hebben ze ons toch maar mooi door de neus geboord...
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef Piles het volgende:
Van voor naar achter, van links naar rechts
Dat ziet er echt half gaar uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef Piles het volgende:
Van voor naar achter, van links naar rechts
Giel ligt nog even te slapen,quote:Op woensdag 23 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Gerard helemaal wakker
Goede DJ, lachen doen we
Ook al zijn we allemaal brakker
Helemaal okee, we gaan met je mee!
Zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Annemiek: goede set weer! Heeft mooi de sfeer er in kunnen houden
Groningen is ook tof.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Neroje het volgende:
Van voren, naar achter, van links, naar rechts buiten!
ik heb een jaar hate it gehad. vond timur in zijn avondshow nps tenenkrommend.... maar hoe gek, inmiddels ben ik om! zijn middagshow vind ik echt leuk. leuke items en ik lig in een deuk om ramon.. .nu ook op tv...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Zekers.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Annemiek: goede set weer! Heeft mooi de sfeer er in kunnen houden
Dat hoort juist. Folklore zoals het hoort.quote:
Ik zat altijd klaar met de tissuesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja , dat mocht ik nooit kijken vroeger
Ach ik gun die mensen geen malaria hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
FOK! leeft mee, ik herhaal FOK! leeft mee
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zat altijd klaar met de tissues
Geile Gielquote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Giel ligt nog even te slapen,
maar de volgende shift is hij er bij.
Hij kan dan het geld weer oprapen,
Dan is iedereen weer blij.
Dat hebben ze altijd al zo gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef broer het volgende:
Tja, als ze het maar vaak genoeg roept, krijg je vanzelf bellers, natuurlijk. Dan is zo'n anthem zo gemaakt.
(It gets bellers.)
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:59 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ach ik gun die mensen geen malaria hoor.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:59 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ach ik gun die mensen geen malaria hoor.
20:00 denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoe laat is donderdag de opening van het huis?
openingquote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoe laat is donderdag de opening van het huis?
Let's write a SR 09 song!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Geile Giel
Al dagen geen eten
Hij wil wel van bil
Maar Annemieke
Wil er niets van weten
Geile Giel
In zijn bed te scheten
Dagen geen eten
Jammer voor allen
Immer door keten
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
- Claudia
Ja, ok. maar die heeft maar een 1-dagprogramma en volgensmij is ze daarnaast nogal druk.. dat zou een reden kunnen zijn.
- Rob
Tja, odd one out.
- Ajouad
Alleen nachtproductie, doet weinig live en onbekend.
- Robbert-Jan
Wie?
- Dave Clarke
Alsof die man ook daadwerkelijk veel voor 3fm doet, spreekt een paar dingen in en dat was het . Volgensmij mixt hij de platen niet eens zelf (net als tiesto op 538)
- Thymen
Wie? Huh? Ja? Huh?
Dan moet het huis toch open?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
openingDoe maar 19 uur als ze naar naar buiten komen.
Hij gaat lekker Fritsquote:
Ja, nu is ie dicht/op slot ,dus openingquote:Op woensdag 23 december 2009 02:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
openingDoe maar 19 uur als ze naar naar buiten komen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef ScottTracy het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAA HOOR!!!
quote:
kreeg jij ook een Dikvoorelkaar gevoel?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef ScottTracy het volgende:
O Jullie noemen dat een openingquote:Op woensdag 23 december 2009 02:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, nu is ie dicht/op slot ,dus opening
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef ScottTracy het volgende:
Zoals je ziet jaquote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
O Jullie noemen dat een opening
Hoe noem jij dat dan, als je iets opent wat eerder gesloten was?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
O Jullie noemen dat een opening
Heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 02:03 schreef broer het volgende:
Godver, wat een fijne openingsplaat.
Dikvoormekaarquote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
kreeg jij ook een Dikvoorelkaar gevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dj's krijgen weer de vrijheid !quote:Op woensdag 23 december 2009 02:03 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hoe noem jij dat dan, als je iets opent wat eerder gesloten was?
Marktquote:Op woensdag 23 december 2009 02:04 schreef TAV74 het volgende:
Plein blijft toch heel behoorlijk gevuld zeg
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
kreeg jij ook een Dikvoorelkaar gevoel?
Nee, ik had een Dikvoorelkaar gevoelquote:
Wat dat betreft , Hulde voor Groningenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:04 schreef TAV74 het volgende:
Plein blijft toch heel behoorlijk gevuld zeg
Het is een plein dat Oude Markt heet. Als het nu nog een markt was had het wel gewoon Markt geheten.quote:
rrrrrrrrrquote:
Geweldig screenshot zo met die sms eronder.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:05 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is helemaal niet slecht hoor, ik zie dat mensen op reactie wachten maar die krijg je niet meer, de hele nacht niet meer. Althans, niet zeurend over de muziek. En 1 nummertje af en toe vind ik ook heul niet zo erg.
Onze mod is terugquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:07 schreef cygnusx het volgende:
Annemiek Schollaard,
Je trekt soms het gezicht van een paard.
Je kunt er misschien niet veel aan doen,
Maar 't is wel zo dat heel nederland ernaar staart!
Je karakter is wel lief,
Maar je bent een beetje passief.
Ik hoop niet dat je voor rob in de plek komt,
Want dat is iets wat mijn tenen kromt.
Plein klinkt zo truttig.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een plein dat Oude Markt heet. Als het nu nog een markt was had het wel gewoon Markt geheten.
Schollaardt, ik blaatquote:Op woensdag 23 december 2009 02:07 schreef cygnusx het volgende:
Annemiek Schollaard,
Je trekt soms het gezicht van een paard.
Je kunt er misschien niet veel aan doen,
Maar 't is wel zo dat heel nederland ernaar staart!
Je karakter is wel lief,
Maar je bent een beetje passief.
Ik hoop niet dat je voor rob in de plek komt,
Want dat is iets wat mijn tenen kromt.
Ja, maar mijn lulverhaal klopt ook nog eens niet, het is de Grote Markt. Maar ach, het is al na 2en..quote:
Dronken zijn...quote:
Afzender. Roelquote:Op woensdag 23 december 2009 02:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dronken zijn...
Geeft veel fenijn
Door de hoeveelheid wijn
Het maakt je klein...
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dronken zijn...
Geeft veel fenijn
Door de hoeveelheid wijn
Het maakt je klein...
Ach om met Elli en Rikkert te spreken: we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn lulverhaal klopt ook nog eens niet, het is de Grote Markt. Maar ach, het is al na 2en..
Begin de dag met een dansje...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ach om met Elli en Rikkert te spreken: we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar.
Haha vergeet het maar. Die man draait alleen maar goede muziek en lult duits tussendoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:09 schreef Qunix het volgende:
GA NAAR BED
DAT WIL IK MAAR STOP DAN MET GOEIE MUZIEK~!!!!!!!~
Soort Nico Dijkshoorn maar dan niet grappig.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe Dichter des Vaderlands
Ik ben vooral moe inmiddels, maar ja, die kloteverslaving...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ach om met Elli en Rikkert te spreken: we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar.
Ellie en Rikkert!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
isketchquote:Op woensdag 23 december 2009 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
Die ping.... waar kwam die van? een spelletje... denkdenkdenk
Gast.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het Vaderland
Is sinds Balkenende
Een hele grote
Bak ellende
Maar wij hebben Giel
En hij komt niet uit Tiel!
Wij gaan van bil
Kut mijn bril
Nu kan ik niet zien
Waar ik op fap
Maar, het blijft knap
Deze actie
Laatste couplet is wel meesterlijk!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het Vaderland
Is sinds Balkenende
Een hele grote
Bak ellende
Maar wij hebben Giel
Wij gaan van bil
Kut mijn bril
Nu kan ik niet zien
Waar ik op fap
Maar, het blijft knap
Deze actie
OMG, wat heb jij gedronken???quote:Op woensdag 23 december 2009 02:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het Vaderland
Is sinds Balkenende
Een hele grote
Bak ellende
Maar wij hebben Giel
Wij gaan van bil
Kut mijn bril
Nu kan ik niet zien
Waar ik op fap
Maar, het blijft knap
Deze actie
Gielquote:Op woensdag 23 december 2009 02:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het Vaderland
Is sinds Balkenende
Een hele grote
Bak ellende
Maar wij hebben Giel
Wij gaan van bil
Kut mijn bril
Nu kan ik niet zien
Waar ik op fap
Maar, het blijft knap
Deze actie
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:13 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Laatste couplet is wel meesterlijk!
2 rode wijn en ik ga nu een cola-whiskey inschenken.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMG, wat heb jij gedronken???
(dat wil ik ook)
Ik moet dit liedje een downloaden.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen was Falco Oostenrijker en is het nummer geschreven door Nederlanders![]()
Holland&Hollandquote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen was Falco Oostenrijker en is het nummer geschreven door Nederlanders![]()
Anderhalf jaar te vroeg zelfsquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
2 rode wijn en ik ga nu een cola-whiskey inschenken.
(:'))
In Duitsland was het liedje verboden geloof ik. Alleen geband door een aantal zenders.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dammit dat is snelquote:
Er zijn veel versies/covers van en je hebt Jeanny 1, 2 en 3, een onofficiële deel 4 en binnenkort een echte deel 3. Nieuw album van Falco is net uit en ik ga heb binnenkort reviewen en de hele geschiedenis van het nummer uitpluizen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik moet dit liedje een downloaden.
Dat niveau wordt het wel jaquote:Op woensdag 23 december 2009 02:19 schreef Qunix het volgende:
HET ZOU KUNNEN
Dit doet met zo denken aan MIDNR![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |