Je ziet regelmatig dezelfde sms-jes vlak achter elkaarquote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Denk dat ze dubbele er idd uitfilteren.
ja, destiny's child is echt gitaarherriequote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang Annemieke dit soort muziek draait zeur ik. Zolang ze dat laat dan heb je veul aan mij
Ik hoor eigenlijk amper Metallica- of Korn-achtige muziek op 3FM...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:20 schreef djkoelkast het volgende: maar geen harde gitaarmuziek, Metalicca, Korn en weet ik wat, ik ken de bands gelukkig amper.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef evert het volgende:
[..]
ja, destiny's child is echt gitaarherrie
Als we dat eens wistenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef jens007 het volgende:
Hoeveel vertraging zit er eigenlijk op die sms'jes?
Klopt, maar toen was Beyoncé ook alom vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef TAV74 het volgende:
Toch vond ik Destiny's Child een stuk leuker dan Beyonce solo.
Mevr. DeLange.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd dat er sinds 17.00 uur (toen ik hier voor het laatst was) veertien topics zijn volgeluld?
Idd, als er een zender ook maar gevarieerd is dan is het wel 3fmquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk amper Metallica- of Korn-achtige muziek op 3FM...
Ook daar heb je mainstream dance in. Faithless kunnen bijvoorbeeld de meesten wel waarderen. Ik weet zeker dat als je als rockliefhebber 4 uur lang voor 85% de wat stevigere danceplaten hoort je er ook schijtziek van wordtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Over het algemeen storen mensen zich minder aan soft-rock/popmuziek zoals je die op 3fm ziet (voornamelijk dus door geen pop/rock liefhebbers) dan dat pop/rock liefhebbers zich storen aan dance/happy hardcore e.d.
Ilse de Lange kwam langs.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd dat er sinds 17.00 uur (toen ik hier voor het laatst was) veertien topics zijn volgeluld?
Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
vraag aan dj koelkast, die zit alleen maar te zeiken dat er teveel gitaren op 3fm zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar in ieder geval wel redelijk gevarieerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Idd, als er een zender ook maar gevarieerd is dan is het wel 3fm
Draaien ze ook nauwelijks. Echte harde rock komt op ook niet veel voorbij, en underground al helemaal niet. Meeste is toch de wat meer aternatieve pop. Met af en toe een harde uitschieter zoals nuquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Er zit drank in het spel.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef cygnusx het volgende:
wel grappig dat (vooral nu rond deze tijden) de smsjes echt 100% inhoudsloos zijngaat echt helemaal nergens over. zelfs geen groetjes of iets..
Overdag wel dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef cygnusx het volgende:
wel grappig dat (vooral nu rond deze tijden) de smsjes echt 100% inhoudsloos zijngaat echt helemaal nergens over. zelfs geen groetjes of iets..
Moet eerlijk bekennen dat ik geen fuck verstand heb van rockmuziek, het klinkt voor mij allemaal gelijk (zoals voor rockliefhebbers dancemuziek alleen boemboemboem is). Ik vind het behoorlijk hard in elk geval.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Draaien ze ook nauwelijks. Echte harde rock komt op ook niet veel voorbij, Meeste is toch de wat meet aternatieve pop. Met af en toe een harde uitschieter zoals nu
Nee, de uitschieters in de verschillende genres komen niet echt voorbij, maar daar tussen draaien ze bijna alles wel een keer.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar in ieder geval wel redelijk gevarieerd.
Beetje Jan Venegoor of Hesselinkquote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef venomsnake het volgende:
Best een houten klaas die Annemieke.
precies, als je naar de totale bandbreedte kijkt is 3FM het meest gevarieerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef jde_kok het volgende:
Ik ben juist blij dat ze op 3fm niet die commerciele rotzooi draaien zoals op 538 de hele dag.
Al neigt 3FM ook steeds meer eenheidsworst te worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
precies, als je naar de totale bandbreedte kijkt is 3FM het meest gevarieerd.
Ik heb nou niet het idee dat de bands die je zojuist opnoemt ontbreken in de playlist.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik geen fuck verstand heb van rockmuziek, het klinkt voor mij allemaal gelijk (zoals voor rockliefhebbers dancemuziek alleen boemboemboem is). Ik vind het behoorlijk hard in elk geval.
Doe dan de milde pop/poprock, Queen, Police, etc.
Dat is Wing!quote:
Lekker aanname dit trouwens..quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik geen fuck verstand heb van rockmuziek, het klinkt voor mij allemaal gelijk (zoals voor rockliefhebbers dancemuziek alleen boemboemboem is). Ik vind het behoorlijk hard in elk geval.
Radio 538 is inderdaad klerezooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef jde_kok het volgende:
Ik ben juist blij dat ze op 3fm niet die commerciele rotzooi draaien zoals op 538 de hele dag.
Hoeft ook helemaal niet, alleen tijdens zo'n groot event mag het wel ietsje "commerciëler".quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef jde_kok het volgende:
Ik eis mn geld terug!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef Briggy het volgende:
SMS-je dat Ilse weggaatonze sms-jes zijn verdwenen
ik herhaal onze sms-jes zijn verdwenen
Stelletje oplichtersquote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef Briggy het volgende:
SMS-je dat Ilse weggaatonze sms-jes zijn verdwenen
ik herhaal onze sms-jes zijn verdwenen
Ook 3FM is vrij beperkt qua soorten muziek. Alleen 3voor12 draait dingen van het hele muzikale spectrum heb ik het idee.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Al neigt 3FM ook steeds meer eenheidsworst te worden.
Maar het klopt wel hequote:
Waarom alleen dat? Ik ben muziekfan in hart en nieren, en ik vind het lekker als er af en toe iets goed dansbaars langs komt, maar dat er af en toe ook even lekker doorgebeukt wordt. Ik heb niets met kaders en hokjes, muziek raakt me of niet. Ik heb geen zin om naar een radiostation te luisteren die alleen middle of the road draait, dan zet ik Sky radio wel op.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het vriest niet, dus hopelijk blijft het wat drukker.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef drummerdude het volgende:
Gerard wordt wakker, iedereen klaarmaken voor de graveyard!
Nee ik bedoel uit South Park!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij kent haar?! I kben nu heel benieuwd waarvan
Ik hoor bijna alleen maar superpopulaire nummers, bovendien, wat lul je nou. ze draaien wat er aangevraagd wordt, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet, alleen tijdens zo'n groot event mag het wel ietsje "commerciëler".
Ik vind dat zo'n non-term. Zodra ze er geld aan verdienen, dus op plaat/cd verschijnt is het commerciëel hoor.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel uit South Park!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist een banaan opgegeten, dus ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef drummerdude het volgende:
Gerard wordt wakker, iedereen klaarmaken voor de graveyard!
Ik denk toch dat dat anders zal gaan dan je denkt hoor... In het jaar dat er wel gestemd mocht worden werden Giel, Gerard en Sander gekozen, waarbij Claudia ook hoog stond qua stemmen...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef cygnusx het volgende:
Jammer dat dit jaar de dj's niet gekozen zijn door het publiek, dan waren giel missch. en annemiek er zeker niet ingekomen...
missch. volgend jaar.
dj's moeten willen en ook de combi moet kloppenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef cygnusx het volgende:
Jammer dat dit jaar de dj's niet gekozen zijn door het publiek, dan waren giel missch. en annemiek er zeker niet ingekomen...
missch. volgend jaar.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:29 schreef Qunix het volgende:
HOU NOU EENS OP MET GOEIE MUZIEKJij herhaalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is het echtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel uit South Park!
[ afbeelding ]
ah, een echte rocker hierquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard gaat draaien, dus mij hoor je straks niet meer over de muziek klagen
Dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Wonderlijk dat iedereen nog steeds serieus op djkoelkast ingaat, trouwens.
Mja, dat doen we op de muziekzeikerds die de rest van het jaar langs komen ook, dus dat verbaasd me niks.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Inderdaad, wat hij zei is grote bullshit natuurlijk. Ben enorme liefhebber van 3FM, maar daarnaast ook van trancemuziek. Strookt ook niet echt met elkaar toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker aanname dit trouwens..Klopt niets van.. spreek voor jezelf en zo..
Op wie?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Dodelijke combo.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef ScottTracy het volgende:
En hierna dan Harder Better Faster Stronger. Dat zou vet zijn
zou ik ook niet doen, sinds we er collectief op letten is wel pijnlijk duidelijk geworden dat je punt over Annemieke gewoon geen hout snijdt.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard gaat draaien, dus mij hoor je straks niet meer over de muziek klagen
Ik had gestemd op Gerard, Michiel en Giel denk ik, was veel te druk geworden...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dat anders zal gaan dan je denkt hoor... In het jaar dat er wel gestemd mocht worden werden Giel, Gerard en Sander gekozen, waarbij Claudia ook hoog stond qua stemmen...
Ik hou van 3fm(-muziek) en hiphop. Ook niet altijd een gelukkig huwelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Grote bullshit natuurlijk. Ben enorme liefhebber van 3FM, maar daarnaast ook van trancemuziek. Strookt ook niet echt met elkaar toch?
Ja, een beetje onhandig lang maar toch enkele kwaliteiten bezitten...quote:
Prachtig tochquote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik had gestemd op Gerard, Michiel en Giel denk ik, was veel te druk geworden...
Ik niet, ik ga meer in op slaapgasten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Ik ben juist blij dat 3voor12 nu tijdelijk niet op de radio is, best gare programma's zijn dat. (o.a. omdat dat ene mens erin zit samen met eric corton, en o.a. omdat ze altijd dat irritante muziekfragment gebruiken om overheen te praten in het begin)...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ook 3FM is vrij beperkt qua soorten muziek. Alleen 3voor12 draait dingen van het hele muzikale spectrum heb ik het idee.
Erg hé. Kan ik niets aan doen, dat is mijn zwakke punt. Ik lees het en het stoort me dan zo dat ik me niet in kan houden. Het is sterker dan ik. Maar ik werk er aan, echtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
De stelling, wat een drama-onderdeel is dat idd...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:32 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat 3voor12 nu tijdelijk niet op de radio is, best gare programma's zijn dat. (o.a. omdat dat ene mens erin zit samen met eric corton, en o.a. omdat ze altijd dat irritante muziekfragment gebruiken om overheen te praten in het begin)...
Één van de leuke dingen van de grave is de tijd, en tot die tijd is Annemieke (quote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef Rnie het volgende:
Annemiek is leuk...daar niet van....maar ik wil de graveyard shift van ekdom horen!!!!
Komt die om geld vragen?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef hayder het volgende:
morgen marco borstato in Glazen huus
Je bedoelt Sharid Uppelschoten?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:32 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat 3voor12 nu tijdelijk niet op de radio is, best gare programma's zijn dat. (o.a. omdat dat ene mens erin zit samen met eric corton, en o.a. omdat ze altijd dat irritante muziekfragment gebruiken om overheen te praten in het begin)...
Dat bedoel ik.. Ik ben een grote rock-metal liefhebster, maar ga echt ook wel uit mijn dak op verschillende dance en popplaten. Ik denk gewoon niet in hokjes wat dat betreft. Als ik het leuk vind vind ik het leukquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Inderdaad, wat hij zei is grote bullshit natuurlijk. Ben enorme liefhebber van 3FM, maar daarnaast ook van trancemuziek. Strookt ook niet echt met elkaar toch?
Gerard is wakker!![]()
![]()
Ryan Shaw - It Gets Betterquote:Op woensdag 23 december 2009 01:33 schreef hayder het volgende:
wat word nou de anthem? I Like it misschien?
Ja, dat klopt. Maar anders voelt Roel zich zo alleen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef Sirolf het volgende:
Mja, dat doen we op de muziekzeikerds die de rest van het jaar langs komen ook, dus dat verbaasd me niks.
Ik heb het al een tijdje niet gehoord, maar ik vond het altijd wel tof. Meest alternatieve van de Nederlandse radio (op Kink na misschien).quote:Op woensdag 23 december 2009 01:32 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Kijk eens voor de grap in het Metalheads topicquote:Op woensdag 23 december 2009 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ach, nu weet ik hoe jullie alternatievelingen zijn
Ik val buiten de boot, ik neig soms ook naar Radio 1 en 2.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ach, nu weet ik hoe jullie alternatievelingen zijn
En ik vind toevallig 99% van die rockplaten om te kotsenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik ben een grote rock-metal liefhebster, maar ga echt ook wel uit mijn dak op verschillende dance en popplaten. Ik denk gewoon niet in hokjes wat dat betreft. Als ik het leuk vind vind ik het leukDaar gaat het toch om lijkt me. Laat me iig niet afschrikken door de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde instrumenten
helemaal juist , lijst is te kort eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal in het lijstje staan. Ik gok Naatje, Dagoduck en dus nu ook Koelkast.
Ik had gestemd op Gerard, Michiel (of coen) en sander denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik had gestemd op Gerard, Michiel en Giel denk ik, was veel te druk geworden...
3fm voor lekkere wegluistermuziek, en een CD kast van waar echt een ongelofelijk breed spectrum aan stijlen instaat voor de uren dat ik er echt voor ga zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik hou van 3fm(-muziek) en hiphop. Ook niet altijd een gelukkig huwelijk.
Ik maak zelf radio, dat is 99% dance en puur mijn eigen smaak, maar dat is hobby en onnoemenswaardig klein. Wie het waardeert luistert, wie het niet waardeert skipt het. Prima toch.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik val buiten de boot, ik neig soms ook naar Radio 1 en 2.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik had gestemd op Gerard, Michiel (of coen) en sander denk ik.
Giel heeft wat mij betreft iets te vaak SR gedaan, (ja, gerard ook, maar afgelopen jaar niet, en hij is beter vol te houden)
Ja, en dat heb je nu al 100x gezegd en hoef je echt echt echt niet nog een keer te herhalen...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik vind toevallig 99% van die rockplaten om te kotsen
Waarom luister jij dan nog 3fm?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak zelf radio, dat is 99% dance en puur mijn eigen smaak, maar dat is hobby en onnoemenswaardig klein. Wie het waardeert luistert, wie het niet waardeert skipt het. Prima toch.
jajaja, zo'n marrokaan was dat toen, en nu een of ander meisje met turkse of marrokaanse afkomst idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De stelling, wat een drama-onderdeel is dat idd...
Maar vroeger was dat nog erger. Toen zat er een ander de stelling vol te lullen.
Ekdom, Venema en Mackay zal ik leuk vinden als comboquote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zou stemmen voor Giel, Coen en Paul denk ik
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is er al een hoop uit die bierpot
Gewoon om te sarren...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dat heb je nu al 100x gezegd en hoef je echt echt echt niet nog een keer te herhalen...
Andrewquote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jajaja, zo'n marrokaan was dat toen, en nu een of ander meisje met turkse of marrokaanse afkomst idd.
Noem je wel drie goede dj's. Paul heeft altijd een goede muziekkeuze.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zou stemmen voor Giel, Coen en Paul denk ik
Boom, headshot!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Sanddr het volgende:
Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende
Ik maak zelf radio, dat is 99% dance en puur mijn eigen smaak, maar dat is hobby en onnoemenswaardig klein. Wie het waardeert luistert, wie het niet waardeert skipt het. Prima toch.
Waarom luister jij dan nog 3fm?
hij blijft bezig, net zo als Roel met zijn gekotsquote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dat heb je nu al 100x gezegd en hoef je echt echt echt niet nog een keer te herhalen...
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat, mijn vriend, is het grote raadsel van Serious Request 2009!
Ik luister geen 3FM, ik kijk naar Serious Request, dat zijn ook de enige dagen in het jaar dat het aan staat, voor de sfeer. De sfeer is goed, het programma op tv is leuk, de muziek is meestal aardig te doen, maar deze editie is gewoon te rock voor mij.quote:
Roel betaalt perquote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij blijft bezig, net zo als Roel met zijn gekots
Voor mij Eric Corton ipv Coen denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Noem je wel drie goede dj's. Paul heeft altijd een goede muziekkeuze.
Samenstelling volgend jaar:
Gerard, Paul en Coen. Zou voor mij top zijn!
Ja, ik begin nu echt het idee te krijgen dat dat de enige ware motivatie is, sneu genoeg.. Misschien iets te geïntimideerd door een leuke, stoere chick achter de knoppen?? Voor ons een vraag, voor hem een weet.. (hoop ik voor hem)quote:
Niet Coenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Noem je wel drie goede dj's. Paul heeft altijd een goede muziekkeuze.
Samenstelling volgend jaar:
Gerard, Paul en Coen. Zou voor mij top zijn!
en al weer rock!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister geen 3FM, ik kijk naar Serious Request, dat zijn ook de enige dagen in het jaar dat het aan staat, voor de sfeer. De sfeer is goed, het programma op tv is leuk, de muziek is meestal aardig te doen, maar deze editie is gewoon te rock voor mij.
Maar dit uur heb ik nog geen klachten gehad, wat ik zei, het gaat de goede kant op nu.
corton gaat niet in het huis, hij is druk met de actie eromheen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Voor mij Eric Corton ipv Coen denk ik
De excuusneger bij 3FMquote:
Andrew Makkinga, die presenteerde ook altijd dat überslechte urban/hiphop programma dat vóór de Freaknacht kwam.quote:
Welk gekots van Roel?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij blijft bezig, net zo als Roel met zijn gekots
Gerard, Michiel & Paulquote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet CoenDie hing er maar slapjes bij, dan nog liever Mister flauwe grap Lantinga, al vind ik hem ook niks.
Ik word alleen schijtziek van zn headlinesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef evert het volgende:
Timor in combi met Ramon leeft (ik hoor alleeen maar positieve verhalen over het plakpak en de scenes).
Dacht ik later ook aan ja. Dan Veenstra Veenstra!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
corton gaat niet in het huis, hij is druk met de actie eromheen.
Dat dus. Al kan Sander zichzelf beter redden dan Coen, maar om beiden alleen aan het werk te zien...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet CoenDie hing er maar slapjes bij, dan nog liever Mister flauwe grap Lantinga, al vind ik hem ook niks.
Electrische melodiequote:Op woensdag 23 december 2009 01:39 schreef Qunix het volgende:
Electrische melodie is ook bekend!
Van een DJ waar ik even niet op kom
DE MOSSELMANquote:Op woensdag 23 december 2009 01:39 schreef Qunix het volgende:
Electrische melodie is ook bekend!
Van een DJ waar ik even niet op kom
gelukkig is haar stem ook gevocode, daar zit niet zo veel zangkunst inquote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Qunix het volgende:
Ik hoor een bekende sfx uit veel hardcore platen..... en de bass is van Gigi d'Agostino.... En trance melodie is ook fout.... KUT PLAAT
Denk dat je dit wel goed ziet. Ik zie Annemieke wel naar de werkdagen promoveren binnen afzienbare tijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef evert het volgende:
er wordt ook wel eens gespeculeerd waarom 3fm bepaalde keuzes heeft gemaaklt over de dj's
natuurlijk zit er ook marketing achter....
kijk, door de week doet 3fm het prima maar in het weekend blijft het achter (alhoewel het hard stijgt). daarom denk ik ook dat gekozen is voor de prominente rol voor Timor (En Ramon de stagiar!!!!) en annemieke. en ik vind dat ze in beide gevallen een goede keuze gemaakt hebben.
Timor in combi met Ramon leeft (ik hoor alleeen maar positieve verhalen over het plakpak en de scenes). annemieke is echt goed, een stoere chick die perfect bij 3fm past;.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu echt het idee te krijgen dat dat de enige ware motivatie is, sneu genoeg.. Misschien iets te geïntimideerd door een leuke, stoere chick achter de knoppen?? Voor ons een vraag, voor hem een weet.. (hoop ik voor hem)
Gefeliciteerd jongen..quote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister geen 3FM, ik kijk naar Serious Request, dat zijn ook de enige dagen in het jaar dat het aan staat, voor de sfeer. De sfeer is goed, het programma op tv is leuk, de muziek is meestal aardig te doen, maar deze editie is gewoon te rock voor mij.
Maar dit uur heb ik nog geen klachten gehad, wat ik zei, het gaat de goede kant op nu.
Vertel.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net als die 120 euro van vorig jaar zeker , die hij niet betaald heeft
... vooral nu Rob zich heel erg afzijdig houdt met SR. Zou me niet verbazen als die volgend jaar op Radio 2 zit.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat je dit wel goed ziet. Ik zie Annemieke wel naar de werkdagen promoveren binnen afzienbare tijd.
Wat is een electrische melodie?quote:
Werd hier ook al over gespeculeerd ja... zou erg jammer zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... vooral nu Rob zich heel erg afzijdig houdt met SR. Zou me niet verbazen als die volgend jaar op Radio 2 zit.
nee hoor, sharon is echt leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jajaja, zo'n marrokaan was dat toen, en nu een of ander meisje met turkse of marrokaanse afkomst idd.
Dat gevoel heb ik ook ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... vooral nu Rob zich heel erg afzijdig houdt met SR. Zou me niet verbazen als die volgend jaar op Radio 2 zit.
Melodie... maar je hoort meerdere melodieen en ik bedoel de electrische.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat is een electrische melodie?
hahahaha, andrew makkinga ja... ja achja. volgensmij is 3voor12 ook minder op 3fm tegenwoordig, niet meer in het weekend oid. vanwege dat men het niet zo heel erg kon boeien volgensmij.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Horloge het volgende:
[..]
Andrew Makkinga, die presenteerde ook altijd dat überslechte urban/hiphop programma dat vóór de Freaknacht kwam.
[..]
Welk gekots van Roel?
Volgens mij loopt zijn contract volgend jaar af. September heb je de ellende met nieuwe omroepen en nieuwe uitzendtijden al zal er niet veel veranderen maar dat is een goed excuus om Rob eruit te gooien. Zelf heeft hij er denk ik ook weinig problemen mee als hij naar radio 2 mag.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duhquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ramon in plakpak zal misschien wel geinig zijn, in de radioshows is hij _ontzettend_ irritant (net als Timur zelf). Dus er ontstaat wel een vertekend beeld bij die mensen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef evert het volgende:
er wordt ook wel eens gespeculeerd waarom 3fm bepaalde keuzes heeft gemaaklt over de dj's
natuurlijk zit er ook marketing achter....
kijk, door de week doet 3fm het prima maar in het weekend blijft het achter (alhoewel het hard stijgt). daarom denk ik ook dat gekozen is voor de prominente rol voor Timor (En Ramon de stagiar!!!!) en annemieke. en ik vind dat ze in beide gevallen een goede keuze gemaakt hebben.
Timor in combi met Ramon leeft (ik hoor alleeen maar positieve verhalen over het plakpak en de scenes). annemieke is echt goed, een stoere chick die perfect bij 3fm past;.
Dank u dank u, ik doe mijn best!quote:
Treurig maar waar...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
BAM!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:43 schreef jde_kok het volgende:
Krijg je veel Ekstra Weekend gehalte. Ook niet vervelend te noemen.
Gelukkig meer liefhebbers van Paul Rabbering zo te lezen. Goede smaak mensen
Tja, smaken verschillen, ik kan goed naar ze luisteren.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ramon in plakpak zal misschien wel geinig zijn, in de radioshows is hij _ontzettend_ irritant (net als Timur zelf). Dus er ontstaat wel een vertekend beeld bij die mensen.
Geen Domien aub...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:43 schreef Sanddr het volgende:
What about Michiel - Gerard - Domien?
Rob is een beetje saai missch. maar ik hoop echt niet dat annemiek zijn plek gaat invullen... rob is dan nog een stuk leuker om naar te luisteren.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rabbering deed het vorig jaar hartstikke leukquote:Op woensdag 23 december 2009 01:43 schreef jde_kok het volgende:
Krijg je veel Ekstra Weekend gehalte. Ook niet vervelend te noemen.
Gelukkig meer liefhebbers van Paul Rabbering zo te lezen. Goede smaak mensen
Ik vind Timur wel leuk hoor. Moest wel even aan hem wennen, maar kan hem inmiddels wel waarderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ramon in plakpak zal misschien wel geinig zijn, in de radioshows is hij _ontzettend_ irritant (net als Timur zelf). Dus er ontstaat wel een vertekend beeld bij die mensen.
Zonde, want dan zou je weten hoe serieus ik ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank u dank u, ik doe mijn best!
En nee, reviews van jou heb ik en zal ik niet lezen, geen behoefte aan.
HALLO NEDERLAND!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Claudia heeft ook nog niets gedaan volgens mij, en Rob heeft van tevoren wel Jelmer naar de Amsterdam-Dakar rally gestuurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Rob is een beetje saai missch. maar ik hoop echt niet dat annemiek zijn plek gaat invullen... rob is dan nog een stuk leuker om naar te luisteren.
Maarja, qua rob weet ik het nog wel, die houdt nie zo van het glazen huis, die kan er niet zo goed tegen dat hij constant bekeken wordt.
Nu ik er over denk heeft rob als volgensmij de enige niks voor het glazen huis gedaan, en hij is ook best vaak 'ziek'.
Domienquote:Op woensdag 23 december 2009 01:43 schreef Sanddr het volgende:
What about Michiel - Gerard - Domien?
3v12 was vroeger echt heel vaag. Je had elke dag wel een ander 'soort' 3v12 (voor elke stroming één geloof ik) en telkens andere tijden. Dat is nu een uniform dingetje geworden met horizontale programmering (elke dag zelfde tijden) doordeweeks. Vandaar is het niet meer in het weekend, maar het kan ook met de omroep-zendtijden te maken hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hahahaha, andrew makkinga ja... ja achja. volgensmij is 3voor12 ook minder op 3fm tegenwoordig, niet meer in het weekend oid. vanwege dat men het niet zo heel erg kon boeien volgensmij.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Domien![]()
![]()
Die weet dan iet meer of ie Gerard of Michiel na moet doen
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef cygnusx het volgende:
Nu ik er over denk heeft rob als volgensmij de enige niks voor het glazen huis gedaan,
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Domien![]()
![]()
Die weet dan niet meer of ie Gerard of Michiel na moet doen
Dat is dan ook de reden om het niet te lezen in dit gevalquote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde, want dan zou je weten hoe serieus ik ben.
Jazekers. Naast goede radio, speelt hij goed met publiek.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef patat het volgende:
[..]
Rabbering deed het vorig jaar hartstikke leuk
Verschuren Verschurenquote:
Die happy hardcore mix vergeet ik nooit meer, (en ook niet dat giel zo irritant er constant doorheen zat, die kon de muziek duidelijk niet zo waarderen... doet me aan iemand denken........)quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef patat het volgende:
[..]
Rabbering deed het vorig jaar hartstikke leuk
rob wordt te oud (maar ik ben ook 47). radio 2 moet aansluiting vinden met de radio 3 luisteraar, sls ze 3fm niet meer trekken moeten ze naar radio 2 gaan. en rob is het perfecte bruggenhoofd. kan me voorstellen dat je als 20 jarige ook minder met rob hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik stem voor. al mag timur van mij ook welquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Ik ga persoonlijk ook voor Michiel - Gerard - Paul
En hij was heel goed met Ilse, wat een topnacht was datquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jazekers. Naast goede radio, speelt hij goed met publiek.
Ook goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Vooral niet open staan voor suggesties van anderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden om het niet te lezen in dit geval
Dat is er nu één. Ajouad el Miloudi zit er nog, Daniël Lippens zit weer bij SLAM!FM.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.
Eensquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Idd. Je moet er van houden of je moet hem haten. Ik moet zeggen dat ik hem eerst een eikel vond toen hij C&S moest vervangen, maar nu is hij echt vetquote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Timur wel leuk hoor. Moest wel even aan hem wennen, maar kan hem inmiddels wel waarderen.
Dave Clarke nam ik voor het gemak maar meequote:Op woensdag 23 december 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is er nu één. Ajouad el Miloudi zit er nog, Daniël Lippens zit weer bij SLAM!FM.
Ja, maar die hebben ook een veel kleinere rol, bovendien produceren die hun shows voor een groot deel vooraf en doen ze live weinig, daarom hebben ze minder met zulke acties te maken...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.
En hij heeft een uurtje draaien op KX in de veiling gezet. Dat is ook een groot ding, natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef Sirolf het volgende:
Rob heeft van tevoren wel Jelmer naar de Amsterdam-Dakar rally gestuurd.
Echt een serieus bedoeld antwoord: ik zou het ook niet lezen. Iemand die zo'n breed scala aan muziek volledig afwijst en ook nog vind dat favoriete nummers en muziek heel tijdelijk zijn staat gewoon veel te ver van mijn muziekbeleving af.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde, want dan zou je weten hoe serieus ik ben.
Oh en Miranda van Holland? Of heb ik haar bijdrage gemist?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:47 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ook een veel kleinere rol, bovendien produceren die hun shows voor een groot deel vooraf en doen ze live weinig, daarom hebben ze minder met zulke acties te maken...
Maar idd, kan zo niemand bedenken (behalve dus die domme koe die eric corton helpt bij 3voor12)
tja, ik hoor om me heen dat timur steeds meer gewaardeerd wordt, zijn items zijn heel goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra?? Ken je die nietquote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul moet er zeker in volgend jaar![]()
Gerard ook
Die derde... Ik ken al die dj's niet.
Hij moet bijna mensen betalen om ze op KX te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
En hij heeft een uurtje draaien op KX in de veiling gezet. Dat is ook een groot ding, natuurlijk.
Dat zei ik tochquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Annemiekequote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul moet er zeker in volgend jaar![]()
Gerard ook
Die derde... Ik ken al die dj's niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |