HALLO NEDERLAND!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ramon in plakpak zal misschien wel geinig zijn, in de radioshows is hij _ontzettend_ irritant (net als Timur zelf). Dus er ontstaat wel een vertekend beeld bij die mensen.
Claudia heeft ook nog niets gedaan volgens mij, en Rob heeft van tevoren wel Jelmer naar de Amsterdam-Dakar rally gestuurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Rob is een beetje saai missch. maar ik hoop echt niet dat annemiek zijn plek gaat invullen... rob is dan nog een stuk leuker om naar te luisteren.
Maarja, qua rob weet ik het nog wel, die houdt nie zo van het glazen huis, die kan er niet zo goed tegen dat hij constant bekeken wordt.
Nu ik er over denk heeft rob als volgensmij de enige niks voor het glazen huis gedaan, en hij is ook best vaak 'ziek'.
Domienquote:Op woensdag 23 december 2009 01:43 schreef Sanddr het volgende:
What about Michiel - Gerard - Domien?
3v12 was vroeger echt heel vaag. Je had elke dag wel een ander 'soort' 3v12 (voor elke stroming één geloof ik) en telkens andere tijden. Dat is nu een uniform dingetje geworden met horizontale programmering (elke dag zelfde tijden) doordeweeks. Vandaar is het niet meer in het weekend, maar het kan ook met de omroep-zendtijden te maken hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hahahaha, andrew makkinga ja... ja achja. volgensmij is 3voor12 ook minder op 3fm tegenwoordig, niet meer in het weekend oid. vanwege dat men het niet zo heel erg kon boeien volgensmij.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Domien![]()
![]()
Die weet dan iet meer of ie Gerard of Michiel na moet doen
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef cygnusx het volgende:
Nu ik er over denk heeft rob als volgensmij de enige niks voor het glazen huis gedaan,
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Domien![]()
![]()
Die weet dan niet meer of ie Gerard of Michiel na moet doen
Dat is dan ook de reden om het niet te lezen in dit gevalquote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde, want dan zou je weten hoe serieus ik ben.
Jazekers. Naast goede radio, speelt hij goed met publiek.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef patat het volgende:
[..]
Rabbering deed het vorig jaar hartstikke leuk
Verschuren Verschurenquote:
Die happy hardcore mix vergeet ik nooit meer, (en ook niet dat giel zo irritant er constant doorheen zat, die kon de muziek duidelijk niet zo waarderen... doet me aan iemand denken........)quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef patat het volgende:
[..]
Rabbering deed het vorig jaar hartstikke leuk
rob wordt te oud (maar ik ben ook 47). radio 2 moet aansluiting vinden met de radio 3 luisteraar, sls ze 3fm niet meer trekken moeten ze naar radio 2 gaan. en rob is het perfecte bruggenhoofd. kan me voorstellen dat je als 20 jarige ook minder met rob hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... vooral nu Rob zich heel erg afzijdig houdt met SR. Zou me niet verbazen als die volgend jaar op Radio 2 zit.
Ik stem voor. al mag timur van mij ook welquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Ik ga persoonlijk ook voor Michiel - Gerard - Paul
En hij was heel goed met Ilse, wat een topnacht was datquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jazekers. Naast goede radio, speelt hij goed met publiek.
Ook goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Vooral niet open staan voor suggesties van anderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden om het niet te lezen in dit geval
Dat is er nu één. Ajouad el Miloudi zit er nog, Daniël Lippens zit weer bij SLAM!FM.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.
Eensquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Idd. Je moet er van houden of je moet hem haten. Ik moet zeggen dat ik hem eerst een eikel vond toen hij C&S moest vervangen, maar nu is hij echt vetquote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Timur wel leuk hoor. Moest wel even aan hem wennen, maar kan hem inmiddels wel waarderen.
Dave Clarke nam ik voor het gemak maar meequote:Op woensdag 23 december 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is er nu één. Ajouad el Miloudi zit er nog, Daniël Lippens zit weer bij SLAM!FM.
Ja, maar die hebben ook een veel kleinere rol, bovendien produceren die hun shows voor een groot deel vooraf en doen ze live weinig, daarom hebben ze minder met zulke acties te maken...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.
En hij heeft een uurtje draaien op KX in de veiling gezet. Dat is ook een groot ding, natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef Sirolf het volgende:
Rob heeft van tevoren wel Jelmer naar de Amsterdam-Dakar rally gestuurd.
Echt een serieus bedoeld antwoord: ik zou het ook niet lezen. Iemand die zo'n breed scala aan muziek volledig afwijst en ook nog vind dat favoriete nummers en muziek heel tijdelijk zijn staat gewoon veel te ver van mijn muziekbeleving af.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde, want dan zou je weten hoe serieus ik ben.
Oh en Miranda van Holland? Of heb ik haar bijdrage gemist?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:47 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ook een veel kleinere rol, bovendien produceren die hun shows voor een groot deel vooraf en doen ze live weinig, daarom hebben ze minder met zulke acties te maken...
Maar idd, kan zo niemand bedenken (behalve dus die domme koe die eric corton helpt bij 3voor12)
tja, ik hoor om me heen dat timur steeds meer gewaardeerd wordt, zijn items zijn heel goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ramon in plakpak zal misschien wel geinig zijn, in de radioshows is hij _ontzettend_ irritant (net als Timur zelf). Dus er ontstaat wel een vertekend beeld bij die mensen.
Veenstra Veenstra?? Ken je die nietquote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul moet er zeker in volgend jaar![]()
Gerard ook
Die derde... Ik ken al die dj's niet.
Hij moet bijna mensen betalen om ze op KX te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
En hij heeft een uurtje draaien op KX in de veiling gezet. Dat is ook een groot ding, natuurlijk.
Dat zei ik tochquote:Op woensdag 23 december 2009 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Annemiekequote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul moet er zeker in volgend jaar![]()
Gerard ook
Die derde... Ik ken al die dj's niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |