Je bent niet de enige die loggt, maatquote:Op woensdag 23 december 2009 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt geen pimp abonnement dus dat gaat je niet lukken.
Ik duld vrijwel alle muziek, behalve gitaarherrie en die draait Annemieke nou eenmaal bijna non-stop. Je vergeet even al mijn waardevolle bijdragen en logs. Ik ga ook niks meer loggen, als ik al niet eens meer mijn mening mag uiten dan zoeken jullie dat ook maar zelf uit. De logs van vanmiddag en gisteravond waren ook veel minder gedetailleerd dan ik ze deed.
Ik zou is een serious request actie met 538 of slamfm op poten zetten, daar pas je beter thuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er geen verbetering komt...
Ga anders zeggen dat iedereen die over de headlines zeurt zeurt. Daar hoor ik niemand over, terwijl het hetzelfde idee is.
hoeveel mensen denk je dat nu nog kijkern? 100.000? en daarvoor aanpassen?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef ApperlooDude het volgende:
Lol .. nu nog headlines over de flashmob? Ze kunnen daar echt wel wat in schrappen, imho
Dat zou zo'n flop wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik zou is een serious request actie met 538 of slamfm op poten zetten, daar pas je beter thuis.
De komende dagen ga jij dus non-stop video's knippen en uploaden? Dan hoef ik 't niet meer te doen.quote:
Wie heb je allemaal in het lijstje staan. Ik gok Naatje, Dagoduck en dus nu ook Koelkast.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Djkoelkast ignored wat een rust
o o o wat een gitaarherrie is dit....quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, alleen usenet. Torrents dan blijf ik uploaden.
Uhm, neequote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De komende dagen ga jij dus non-stop video's knippen en uploaden? Dan hoef ik 't niet meer te doen.
"Oke, jongens. We zijn aan het einde van dag 1. En daar is de enveloppe. Woooot! 38,75! We zijn er bijna! "quote:
porsche1quote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal in het lijstje staan. Ik gok Naatje, Dagoduck en dus nu ook Koelkast.
Hm, zware gitaarherrie zei je?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt geen pimp abonnement dus dat gaat je niet lukken.
Ik duld vrijwel alle muziek, behalve gitaarherrie en die draait Annemieke nou eenmaal bijna non-stop. Je vergeet even al mijn waardevolle bijdragen en logs. Ik ga ook niks meer loggen, als ik al niet eens meer mijn mening mag uiten dan zoeken jullie dat ook maar zelf uit. De logs van vanmiddag en gisteravond waren ook veel minder gedetailleerd dan ik ze deed.
De grote stroom moet nog komen toch? Deze waren van de mensen die te vroeg warenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:11 schreef Slaif het volgende:
Jammer van de smsjes. Mss worden dubbel smsjes weggefilterd?
Ouwe lulle moete weg!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef Haunter het volgende:
Wat een lulletje voor bij de microfoon
Hij is ongetwijfeld lid.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef Haunter het volgende:
Wat een lulletje voor bij de microfoon
Je zet nu echt alleen jezelf voor lul hoor, mij heb je er niet meequote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Yeah!! Weer zo'n vette metalplaat!! POGOOOOOO
Nee, want dat kan je zelf goed genoeg iddquote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zet nu echt alleen jezelf voor lul hoor, mij heb je er niet mee
Ook niet bepaald een losgaan plaat he? Ze moet nu juist het publiek vermaken.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef ScottTracy het volgende:
Weer zo'n plaat met nauwelijks elektrische gitaar. Opvallend, tweede al dit uur!
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef Derek010 het volgende:
Aarg, me oren, wat een slechte smaak, dit soort muziek heb ik al 100x gehoord, altijd die keiharde gitaarherrie (sorry overdreven)
Maar dat is net zoiets als gaan zeuren over Nederlandse muziek op 100%NL.
da's balen...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef cygnusx het volgende:
he shit, dacht ff 2 dames te zien kussen...
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef evert het volgende:
angela is wel een beetje doods.... beter dan de naam die ik niet mag noemen.... maar geen roel!
Dit nummer in de Crookers remix was dan een beter alternatiefquote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook niet bepaald een losgaan plaat he? Ze moet nu juist het publiek vermaken.
In ieder geval ligt ze niet als een zak stront op die bank te smsenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef evert het volgende:
angela is wel een beetje doods.... beter dan de naam die ik niet mag noemen.... maar geen roel!
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef evert het volgende:
De eerste sms-jes zijn zo'n 20 minuten te vroeg verstuurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Horloge het volgende:
Zat er een interval tussen de eerste twee/drie Fok!-smsjes en de rest? Volgens mij was dat hooguit 5 minuten, dus ze zouden nu al geweest moeten zijn..
Heb ik ook al 10x uitgelegd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef Derek010 het volgende:
Aarg, me oren, wat een slechte smaak, dit soort muziek heb ik al 100x gehoord, altijd die keiharde gitaarherrie (sorry overdreven)
Maar dat is net zoiets als gaan zeuren over Nederlandse muziek op 100%NL.
Ik hoop het.. heb er toch wel een beetje een hard hoofd in eigenlijk..quote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
De eerste sms-jes zijn zo'n 20 minuten te vroeg verstuurd.
Dus als het goed is komen ze nog wel
Blijkbaar vind het overgrote deel van NL rockmuziek het mooistquote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik ook al 10x uitgelegd.
3FM heeft een doelgroep, ja, maar dit is een landelijke actie, zo veel mogelijk geld, zo veel mogelijk mensen bereiken, dus ook algemener draaien, dan maar een weekje mainstream, dit is niet mainstream voor het overgrote deel. Tuurlijk komen er leuke platen langs. Maar neem de shifts van Gerard, dan zeg ik nooit wat over de muziek en tuurlijk draait hij wel eens een ROCK & ROLL!!!! plaatje, maar daarna is het weer gevariëerd.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
In ieder geval ligt ze niet als een zak stront op die bank te smsen
ik ook pitten. trusten!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef pronkjewail het volgende:
Ik duik ook mijn bed in. Trusten iedereen! Tot over een paar uur bij Giel!
Die zakken stront smsen ook wat af de laatste tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
In ieder geval ligt ze niet als een zak stront op die bank te smsen
nog niet nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:18 schreef Derek010 het volgende:
Heeft iemand als smsjes voorbij gekomen met de teksten "het is nu 0:22 groeten van FOK!" en "GROETEN VAN FOK! en van Derek010!" ?
In de loop der jaren ontwikkelde zij zich dan ook meer en meer tot de tegenhanger van het corps, Vindicat. Albertus is aangesloten bij het Contractus Groningen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:18 schreef Horloge het volgende:
Albertus Magnus is 'ie van. Is dat ook corps?
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef cygnusx het volgende:
iemand een print screen? ze staat nu naast bert. ik herhaal!
Mwoah. Niet zo erg als Vindicat ...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:18 schreef Horloge het volgende:
Albertus Magnus is 'ie van. Is dat ook corps?
Over het algemeen storen mensen zich minder aan soft-rock/popmuziek zoals je die op 3fm ziet (voornamelijk dus door geen pop/rock liefhebbers) dan dat pop/rock liefhebbers zich storen aan dance/happy hardcore e.d.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3FM heeft een doelgroep, ja, maar dit is een landelijke actie, zo veel mogelijk geld, zo veel mogelijk mensen bereiken, dus ook algemener draaien, dan maar een weekje mainstream, dit is niet mainstream voor het overgrote deel. Tuurlijk komen er leuke platen langs. Maar neem de shifts van Gerard, dan zeg ik nooit wat over de muziek en tuurlijk draait hij wel eens een ROCK & ROLL!!!! plaatje, maar daarna is het weer gevariëerd.
hou er nu maar over op gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan niet loohoooooos daaaaaar???quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Blijkbaar vind het overgrote deel van NL rockmuziek het mooist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |