quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef Derek010 het volgende:
Aarg, me oren, wat een slechte smaak, dit soort muziek heb ik al 100x gehoord, altijd die keiharde gitaarherrie (sorry overdreven)
Maar dat is net zoiets als gaan zeuren over Nederlandse muziek op 100%NL.
da's balen...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef cygnusx het volgende:
he shit, dacht ff 2 dames te zien kussen...
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef evert het volgende:
angela is wel een beetje doods.... beter dan de naam die ik niet mag noemen.... maar geen roel!
Dit nummer in de Crookers remix was dan een beter alternatiefquote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook niet bepaald een losgaan plaat he? Ze moet nu juist het publiek vermaken.
In ieder geval ligt ze niet als een zak stront op die bank te smsenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef evert het volgende:
angela is wel een beetje doods.... beter dan de naam die ik niet mag noemen.... maar geen roel!
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef evert het volgende:
De eerste sms-jes zijn zo'n 20 minuten te vroeg verstuurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef Horloge het volgende:
Zat er een interval tussen de eerste twee/drie Fok!-smsjes en de rest? Volgens mij was dat hooguit 5 minuten, dus ze zouden nu al geweest moeten zijn..
Heb ik ook al 10x uitgelegd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef Derek010 het volgende:
Aarg, me oren, wat een slechte smaak, dit soort muziek heb ik al 100x gehoord, altijd die keiharde gitaarherrie (sorry overdreven)
Maar dat is net zoiets als gaan zeuren over Nederlandse muziek op 100%NL.
Ik hoop het.. heb er toch wel een beetje een hard hoofd in eigenlijk..quote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
De eerste sms-jes zijn zo'n 20 minuten te vroeg verstuurd.
Dus als het goed is komen ze nog wel
Blijkbaar vind het overgrote deel van NL rockmuziek het mooistquote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik ook al 10x uitgelegd.
3FM heeft een doelgroep, ja, maar dit is een landelijke actie, zo veel mogelijk geld, zo veel mogelijk mensen bereiken, dus ook algemener draaien, dan maar een weekje mainstream, dit is niet mainstream voor het overgrote deel. Tuurlijk komen er leuke platen langs. Maar neem de shifts van Gerard, dan zeg ik nooit wat over de muziek en tuurlijk draait hij wel eens een ROCK & ROLL!!!! plaatje, maar daarna is het weer gevariëerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |