Ik zou is een serious request actie met 538 of slamfm op poten zetten, daar pas je beter thuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er geen verbetering komt...
Ga anders zeggen dat iedereen die over de headlines zeurt zeurt. Daar hoor ik niemand over, terwijl het hetzelfde idee is.
hoeveel mensen denk je dat nu nog kijkern? 100.000? en daarvoor aanpassen?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef ApperlooDude het volgende:
Lol .. nu nog headlines over de flashmob? Ze kunnen daar echt wel wat in schrappen, imho
Dat zou zo'n flop wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik zou is een serious request actie met 538 of slamfm op poten zetten, daar pas je beter thuis.
De komende dagen ga jij dus non-stop video's knippen en uploaden? Dan hoef ik 't niet meer te doen.quote:
Wie heb je allemaal in het lijstje staan. Ik gok Naatje, Dagoduck en dus nu ook Koelkast.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Djkoelkast ignored wat een rust
o o o wat een gitaarherrie is dit....quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, alleen usenet. Torrents dan blijf ik uploaden.
Uhm, neequote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De komende dagen ga jij dus non-stop video's knippen en uploaden? Dan hoef ik 't niet meer te doen.
"Oke, jongens. We zijn aan het einde van dag 1. En daar is de enveloppe. Woooot! 38,75! We zijn er bijna! "quote:
porsche1quote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal in het lijstje staan. Ik gok Naatje, Dagoduck en dus nu ook Koelkast.
Hm, zware gitaarherrie zei je?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt geen pimp abonnement dus dat gaat je niet lukken.
Ik duld vrijwel alle muziek, behalve gitaarherrie en die draait Annemieke nou eenmaal bijna non-stop. Je vergeet even al mijn waardevolle bijdragen en logs. Ik ga ook niks meer loggen, als ik al niet eens meer mijn mening mag uiten dan zoeken jullie dat ook maar zelf uit. De logs van vanmiddag en gisteravond waren ook veel minder gedetailleerd dan ik ze deed.
De grote stroom moet nog komen toch? Deze waren van de mensen die te vroeg warenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:11 schreef Slaif het volgende:
Jammer van de smsjes. Mss worden dubbel smsjes weggefilterd?
Ouwe lulle moete weg!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef Haunter het volgende:
Wat een lulletje voor bij de microfoon
Hij is ongetwijfeld lid.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef Haunter het volgende:
Wat een lulletje voor bij de microfoon
Je zet nu echt alleen jezelf voor lul hoor, mij heb je er niet meequote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Yeah!! Weer zo'n vette metalplaat!! POGOOOOOO
Nee, want dat kan je zelf goed genoeg iddquote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zet nu echt alleen jezelf voor lul hoor, mij heb je er niet mee
Ook niet bepaald een losgaan plaat he? Ze moet nu juist het publiek vermaken.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef ScottTracy het volgende:
Weer zo'n plaat met nauwelijks elektrische gitaar. Opvallend, tweede al dit uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |