Ik denk toch dat dat anders zal gaan dan je denkt hoor... In het jaar dat er wel gestemd mocht worden werden Giel, Gerard en Sander gekozen, waarbij Claudia ook hoog stond qua stemmen...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef cygnusx het volgende:
Jammer dat dit jaar de dj's niet gekozen zijn door het publiek, dan waren giel missch. en annemiek er zeker niet ingekomen...
missch. volgend jaar.
dj's moeten willen en ook de combi moet kloppenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef cygnusx het volgende:
Jammer dat dit jaar de dj's niet gekozen zijn door het publiek, dan waren giel missch. en annemiek er zeker niet ingekomen...
missch. volgend jaar.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:29 schreef Qunix het volgende:
HOU NOU EENS OP MET GOEIE MUZIEKJij herhaalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is het echtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel uit South Park!
[ afbeelding ]
ah, een echte rocker hierquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard gaat draaien, dus mij hoor je straks niet meer over de muziek klagen
Dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Wonderlijk dat iedereen nog steeds serieus op djkoelkast ingaat, trouwens.
Mja, dat doen we op de muziekzeikerds die de rest van het jaar langs komen ook, dus dat verbaasd me niks.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Inderdaad, wat hij zei is grote bullshit natuurlijk. Ben enorme liefhebber van 3FM, maar daarnaast ook van trancemuziek. Strookt ook niet echt met elkaar toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker aanname dit trouwens..Klopt niets van.. spreek voor jezelf en zo..
Op wie?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Dodelijke combo.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef ScottTracy het volgende:
En hierna dan Harder Better Faster Stronger. Dat zou vet zijn
zou ik ook niet doen, sinds we er collectief op letten is wel pijnlijk duidelijk geworden dat je punt over Annemieke gewoon geen hout snijdt.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard gaat draaien, dus mij hoor je straks niet meer over de muziek klagen
Ik had gestemd op Gerard, Michiel en Giel denk ik, was veel te druk geworden...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dat anders zal gaan dan je denkt hoor... In het jaar dat er wel gestemd mocht worden werden Giel, Gerard en Sander gekozen, waarbij Claudia ook hoog stond qua stemmen...
Ik hou van 3fm(-muziek) en hiphop. Ook niet altijd een gelukkig huwelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Grote bullshit natuurlijk. Ben enorme liefhebber van 3FM, maar daarnaast ook van trancemuziek. Strookt ook niet echt met elkaar toch?
Ja, een beetje onhandig lang maar toch enkele kwaliteiten bezitten...quote:
Prachtig tochquote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik had gestemd op Gerard, Michiel en Giel denk ik, was veel te druk geworden...
Ik niet, ik ga meer in op slaapgasten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef broer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |